• Jo sali zäme, min Name isch Roger, bin 20i und chume ursprünglich us Weinfelden/TG. Wohne jetz aber in Willisau/LU und studiere in Luzern.
    Ich bin nonig so lang debi, bin früehner halt Mofa und Roller gfahre und han afang September dPrüefig bis 25kw gmacht. Fahre e 650er Honda Dominator und mit dere bini bis jetzt meh als zfriede.

Bin normalerwiis ide Region Willisau, da ich aber nonig so lang det wohne kenni nonig so viel gueti Streckene und bin froh um jede Ratschlag oder Empfehlige wos schöni Streckene het :smiling_face: Freue mich ufd diskussion im Forum mit eu!

Falls er no Froge hend, schriebed eifach.

PS uf mim Profil hani no es Bild vo mir ueglade für die wos interessiert :grinning_face_with_smiling_eyes:

trust me - I'm an engineer. :winking_face:

• auch von mir ein :herz: liches :welcome: ,viel Spass beim lesen und mitschreiben und bei den Ausfahrten :toeff13:

Wer andre Wesen schont, die auch nach Wohlsein streben, so wie er selbst, der findet Glück im nächsten Leben. :imsohappy:

• ich studiere au z luzern :grinning_squinting_face:

:welcome:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Geniali Vorstellig. Richtig edel. Dä Biker het Stil.
    :thumbup:
    Willkomme da im Töff-Forum!

Hebs guet.

Gruess us de Bundeshouptstadt.
    soli-

• :welcome: und viel Spass hier drinn und auf der Strasse:

Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.