Soooo mini liebe ez en wichtigi Frag.
Mer hend ja da ih de Schwiz 4 Jahresziite , Extremi Temperaturunterschiede.
Trotdem het sicherheit obersti Priorität.
Mer wüssed alli be de Bekleidig chasch Kreativ si aso ich han en Protektore Jacke ( also kei leder, kei Textil sondern nur Protektore) aber macht en guete Ihdruck und mer fühlt sich sicher.
Jetzt momentan hanni en Alpinestar Tex til Jacke wo XL isch und ich drüber chan ahlegge (sehr warm).
Aber im sommer chamer so was doch ned ahzie! Jetzt hani denkt mer laht d Alpinestar Jacke weg und zieht jenachdem halt en Pullover oder es Shirt drüber .
Isch da Empfehlenswer,t het das scho öper durezoge?
Was isch euches Geheimniss...Kombination.?
Brrr Winter
-
Hyrule -
18. Oktober 2013 01:51 -
Erledigt
-
-
Bi etz gad mitm Töff go schaffä (kai Autobahn, ca. 8°C). Mini Bekleidig, vo unä aagfangä: Kampfstiefel, langi Underhosä, dicki Jeans, Arbeits-T-Shirt, "Gnäggi" (langärmligä "Pulli"), dicki Lederjackä, Superretards-Pulli drüber Um dä Hals no sonä Appezeller-Bschötter-Edelwiiss-Tuech und denn no ä Polo Hals-Schluch rundumä, Crosshelm fertig.
Gfrorä hani nur a dä Händ (schlechti Durchbluetig - wie immer), i chum aber während em Fahrä ganz guet a min Uspuff anä mit dä linggä HandWeni es Usfährtli mach: Ledereinteiler mit 2x langä Underhosä, obedure öppe 2 Pülli, Lederjackä übers Lederkombi und zum Schluss no dä SR-Pulli wie immer.
-
Bi etz gad mitm Töff go schaffä (kai Autobahn, ca. 8°C). Mini Bekleidig, vo unä aagfangä: Kampfstiefel, langi Underhosä, dicki Jeans, Arbeits-T-Shirt, "Gnäggi" (langärmligä "Pulli"), dicki Lederjackä, Superretards-Pulli drüber Um dä Hals no sonä Appezeller-Bschötter-Edelwiiss-Tuech und denn no ä Polo Hals-Schluch rundumä, Crosshelm fertig.
Gfrorä hani nur a dä Händ (schlechti Durchbluetig - wie immer), i chum aber während em Fahrä ganz guet a min Uspuff anä mit dä linggä HandWeni es Usfährtli mach: Ledereinteiler mit 2x langä Underhosä, obedure öppe 2 Pülli, Lederjackä übers Lederkombi und zum Schluss no dä SR-Pulli wie immer.
läck mer am A.... Jodler, das isch ja e ganze Chleiderschrank. Bisch du e Chaltblüeter?
Muesch e Sozia mit uf e Töff packe, de hesch es Öfali. -
Meine Güte nid euren Ernst oder?
Momentan um di 6-8° am Morge für i's Gschäft fahr i mit Funktionsshirt (kurzarm) und iXS Nechtan "GT Performance" Jacke.
Halt eifach d Lüftigslöcher zue. Normale, dünne Buff Scarf um de Hals damits nid zieht…
iXS Töffhose, Bike-Stiefel und de dicke iXS Händsche. Für de Heiweg hani di dünne Lederhändsche debii.Bin zwor im Engadin ufgwachse aber chan mer nid vorstelle dass me SO chalt het
Gester am obig bini mit de iXS AirMesh "Netz-"Jacke und Kevlar-Jeans unterwegs gsi…
-
Bisch du e Chaltblüeter?
Muesch e Sozia mit uf e Töff packe, de hesch es Öfali.
Du wie gsait, scheiss Durchbluetig i dä Händ Eigeheizig = 0 und wenns mol chalt wered, isch d Motorik ziemli fürn A****.
Sozia uf dä Töff hani scho probiert, si hend aber noch paar KM immer wieder abewöllä wels uu huere unbequem isch Ä Sozia woni chönt zum schaffä mitneh hani leider au nödFreeday
Du hesch jo schö alls Kleidig extra für dä Töff wo worschinli au schöö Winddicht isch I NÖD. Jeans sind absolut undicht, bi dä Lederjackä ziehts unä ie well si nöd so gross isch (-> Gnäggi id Hose schoppä) und wer scho mol n Crosshelm gfahrä isch weiss, wie viel "Action" dass dä Wind döt macht. Händschä übrigens au di extra belüftätä Leder-Rennhendschä, nix polschterets.
Isch jo nöd so dassi amigs usgsieh wienä Bowlingchuglä uf em Töff, ha zum Glück meh als gnueg Platz zum zuäsätzlichi Textilwaar aazlegä -
Han hüt am morge( 08:15) langi Underhose, Jeans, obe es Underliebli und en relativ fiene Pulli, Töffstiefel, Lederjacke mit Protektore vo de Dainese und SUMMERHÄNDSCHE agha...Die Händsche sind definitiv nöd geignet für die Temperature...han mini Händ gar nüm gspürt nach 20min fahrt...sust isches zeimlich agnehm gsi zum fahre....muen unbedingt es paar FETTI Hänsdche chaufe
-
Bin hüt au mal wieder mitem Töff goh schaffe, susch jetzt amix mitem auto..
20 Minute, 90% Autobahn.
Normali Schueh, normali Hose, normali Töffhändsche, T-Shirt und e Jacke drüber und übers ganze ihne es Regekombi-Einteiler-Plastik Teil. Ha ned chalt gha
Schützt halt eifach ned bim ne SturzAber letscht Winter hani ame snormale Textilkombi vo Dainese agah mitem Winterfuetter dine, Militärtöffhändsche, und zwei Kopfpariser. Isch super gange.
http://www.green-store.ch/images/product…ages/2301_0.JPG hani iwo usem Armeerestposte Verchauf oder wies heisst, sind super, gsehnd eifach nur doof us
(sorry für die viele "normal"-s)
-
wenn ich im winter fahre legi eifach e winterjacke a und n nieregurt, plus winter töff handsche und töff schueh. und s wichtigschte : e warmi mütze under em helm, damit d stirn nöd chalt het
-
@HR
Mit dinerer Vokuhila -Frisur sötsch ja gnueg warm ha -
Mein gott.. soo chalt isch ou nonid
churzermlichgs Shirt, Hemli Lederkombi (2teiler), Töffstifel und mini rägefeschte Händsche (irgend so wasserdichtig ixs Dinger :P), Rüggepanzer.. fertig.. geit tip top...
sobald's no chli chelter wird chömed denn no die lange Unterhose derzue...
ok, bi ou "nur" öbbe 30min unterwägsGreez
Päscu -
läck mer am A.... Jodler, das isch ja e ganze Chleiderschrank. Bisch du e Chaltblüeter?
Muesch e Sozia mit uf e Töff packe, de hesch es Öfali.Meine Güte nid euren Ernst oder?
Momentan um di 6-8° am Morge für i's Gschäft fahr i mit Funktionsshirt (kurzarm) und iXS Nechtan "GT Performance" Jacke.
Halt eifach d Lüftigslöcher zue. Normale, dünne Buff Scarf um de Hals damits nid zieht…
iXS Töffhose, Bike-Stiefel und de dicke iXS Händsche. Für de Heiweg hani di dünne Lederhändsche debii.Bin zwor im Engadin ufgwachse aber chan mer nid vorstelle dass me SO chalt het
Gester am obig bini mit de iXS AirMesh "Netz-"Jacke und Kevlar-Jeans unterwegs gsi…
ooh doch aso be mer isches au so wenn de Wind zieht hani mega schnell chalt aber muess halt au oft um 01.00 ih de nacht fahre und den hesch scho anderi temperature. und da mit em Auspuff als Handwärmer zieht uf jede
naja unterschiedlich vo Ma zu Ma oder Frau.
Ich denke jede het selber sini KOmbination -
Bin hüt au mal wieder mitem Töff goh schaffe, susch jetzt amix mitem auto..
20 Minute, 90% Autobahn.
Normali Schueh, normali Hose, normali Töffhändsche, T-Shirt und e Jacke drüber und übers ganze ihne es Regekombi-Einteiler-Plastik Teil. Ha ned chalt gha
Schützt halt eifach ned bim ne SturzAber letscht Winter hani ame snormale Textilkombi vo Dainese agah mitem Winterfuetter dine, Militärtöffhändsche, und zwei Kopfpariser. Isch super gange.
http://www.green-store.ch/images/product…ages/2301_0.JPG hani iwo usem Armeerestposte Verchauf oder wies heisst, sind super, gsehnd eifach nur doof us
Richtig hani au usegfunde Sicherheit und Style bissed sich scho.Für mich isch Sicherheit (Komfort) wichtiger aber mer het ja gern schöni Optik.
-
Richtig hani au usegfunde Sicherheit und Style bissed sich scho.Für mich isch Sicherheit (Komfort) wichtiger aber mer het ja gern schöni Optik.
"Sicherheit wichtig aber lieber guet usgseh..." mhm mhm mmmhm... D Jugend vo hüt...Google: "Rock the Gear" oder Brittany Morrow. Die sah bestimmt UBERheiss aus in Top und Hot Pants aufm Bike!
Schade drumSpiel nicht die Diva und leg Dir vernünftige Töffkleidung zu anstatt 10 Schichten Jeans &T-Shirts anzuziehen,
die sich bei 50km/h in die Haut brennen. Wird dann rausgeschabt. Ist genau so hässlich und schmerzhaft wie es klingt -
Wer bei kühlen Temperaturen inmitten der Nacht oder sehr früh morgens unterwegs ist und sich da noch Sorgen um DIE OPTIK macht, der hat hat jetzt aber nicht nur einen Vogel sonder ne ganze Voliere
Echt he.... unglaublich heutzutage....Übrigens: Wer wirklich schnell kalt hat und mit dem Bike unterwegs sein muss (einziges Fahrzeug, finanzielle Gründe etc), der kann es auch mit Grossvaters Trick probieren.... einfach eine Lage Zeitungspapier unter die Kleidung, isoliert prächtig und kann am Arbeitsort sogleich im nächsten Eimer entsorgt werden.
Tapte die mir früher sogar um die Beine, Regenkombi drüber und fertig... funktionierte prächtig und ich wurde nicht 1x ausgelacht beim Umziehen am damaligen Arbeitsort (UBS äh noch SBG Kloten damals)
-
ne ne han gseit Sicherheit gaht vor!!
aber mer het ja au gern schöni Optik. -