BUELL XB 12SST Lightning 25kW drossle?

  • Dominic, zitier bitte nicht den ganzen Text sondern wirklich nur das Wesentliche daraus, ansonsten das - wie du selbst sehen kannst - unendlich viel Platz benötigt :winking_face:
    Kannst einzelne Absätze nehmen oder aber, wie ich das mache, mit Copy und Einfügen arbeiten... wird wesentlich übersichtlicher :face_with_tongue:


    Gruss Eric

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Würd ou ke so grossi Maschine drossle..
    ou wennsi dr gfaut^^

    Zitat


    Zitat von Sneaky_Phil:


    Aso minere Meinig het de Pat meistens rächt, er drückst nume amigs unglücklich us :winking_face:

  • Würd ou ke so grossi Maschine drossle..
    ou wennsi dr gfaut^^


    Ääh, ich ha e drossleti 800er (dasch nomal ordentli meh als 600) und sie lauft sehr guet... Natürli kein Verglich zu de offene, aber was immer all hebd mit "grossi Drossle" verstahni nöd :winking_face:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Da es sich um eine sehr moderne Maschine handelt welche über die modernsten Sicherheits-Systeme verfügt: herzlichen Glückstrumpf zum neuen Mopped!


    24 KW reicht auf jeden Fall um Spass zu haben, ich hatte sogar mit einer geliehenen uralten 250er im Gelände einen heiden Spass - und die war weit entfernt von 24 Kw :grinning_squinting_face: Spass ist - was man mit dem Mopped macht :thumbup:


    Marc
    P.S.: Beitrag aufgrund späterer Postins "leicht :grinning_squinting_face: ) gekürzt

    Einmal editiert, zuletzt von Yam660 ()

  • Das macht er immer, isch sini - wie seit mr so schön - Marotte :winking_face:

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:


  • Ääh, ich ha e drossleti 800er (dasch nomal ordentli meh als 600) und sie lauft sehr guet... Natürli kein Verglich zu de offene, aber was immer all hebd mit "grossi Drossle" verstahni nöd :winking_face:



    Chasch doch nid eifach sege i hane 800er, die isch itz schneuer aus dini 600er.


    Sehr vill Ahnig hm?


    Mini 600er Gixxer isch schneller gloffe uf 150 als d R1 jahrgang 98, also bitte^^

    Zitat


    Zitat von Sneaky_Phil:


    Aso minere Meinig het de Pat meistens rächt, er drückst nume amigs unglücklich us :winking_face:

  • Chasch doch nid eifach sege i hane 800er, die isch itz schneuer aus dini 600er.


    Sehr vill Ahnig hm?


    Mini 600er Gixxer isch schneller gloffe uf 150 als d R1 jahrgang 98, also bitte^^


    Han ich das jemals gseit? :confused_face: Gopf läsed mal die Posts bevor ihr öppis säged...
    Du seisch, nachdem er sich e 600er kauft het, "Ich würd ke so grossi Maschine drossle". Drufabe seg ich, da isch doch nüt debi, ich heg e drossleti 800er, das isch nomal chli meh als e (drossleti) 600er. Und das lauft iwandfrei, also gits keis Problem, e grösseri Maschine z drossle. Wenn dus natürli ufd Buell bezoge hesch gibi der recht, will e 1200er zuemache findi au chli blöd, aber das hesch du schliessli nöd gschribe, also bini vo de 600er usgange.


    Ich han NIE gseit mini 800er isch schneller als e 600er. Aber machsch e Wett, das isch sie, zumindest uneuse (mir reded immerno vo 25kW)? E Zweizylinder isch vo Natur us chli gröber als e Vierzylinder (wiederum beidi uf 25kW drosslet). Es wird s Gaskabel beschränkt, das isch enere 2cyl oder 1cyl egal, die rupft schliessli uneuse. Und dete bechunt sie au ordentli was igsprützt, erst bi de höchere Drehzahle würkt das kürzte Gas, aber so wit obe fahrt mer nöd mit sonere Maschine. Mit ere 4cyl wiederum söttsch eher hochtourig fahre, will sie döte ihri Leistig het - aber dete cha sie ja chum no öppis isprütze, s fehlt ja s Gas! Rede da us Erfahrig, ha au scho 4cyl mit 25kW gfahre. Ich säge nöd sie laufed nöd, es chunt ganz guet öppis debi use, aber es isch nöd vo de Hand z wiise, dass Bauartbedingt weniger Zylinder mit Drosselig eifach meh bringe chönd, will sie eher undeuse laufed.


    De Verglich vonere offene 4cyl/2cyl wotti jetzt nöd afange, de isch für nüt. :winking_face:


    Nüt für unguet, vilicht alles nur es Missverständnis. Denn muesch di halt klarer Usdrucke :face_with_tongue:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Arme siech! Bi jeder Erektion wirsch unmächtig wills gehirn ke bluet me abbechunnt...

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

  • Das mag ja sii, min heilige Server. Aber gwüssi Lüt brucheds uf öppe 30 Ziile, damits es endli richtig verstönd :sleeping:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis
    De Server het en grosse Penis

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur