Grundkurs ängste.

• Hei zemme,

Han am 5.10 de grundkurs und es wird wahrshinlich regne und bim 2 kurs muss ich ja vollbremse mache mit 60 kmh mache nd det han ich echli angsht abezkheie nd ja chönnt ihr mir da tipps geh? Was chan am sjlimmste passiere? Usw merci shomall und en guete :smiling_face:

• sovell ech eze uf de erschti bleck gseh han heder ke abs, was natürli gfühl brucht.

chansh ja momentan guet go üebe :grinning_squinting_face: wenns mal gregnet het und ufghört hed chansh go fahre und chle bremse zum s gfühl becho.

Übung macht den Meister.

aber natürli esh theorie eifacher als praxis und ech chan momentan nur d schnorre gross ufrisse aber nüt garantiere :face_with_tongue:

• S schlimmschte wo chan passiere isch dassd wegrutschisch, der beidi Bei und en Arm brichsch, foif Rippli qutschisch und e schweri Chopfverletzig devo treisch. Und de Töff het en Totalschade.

Gahts der jetzt besser? :kissing_face:

Glaube ned dass en 50er ABS het. Süsch luegsch mal am Vorderrad nach de Lochschiibe.

Voll bremse heisst im Fall nöd dass de Hebel voll muesch hinderezieh. Wennd das gmeint hesch, isch klar warum du Angscht hesch.
    Gangs eifach vorsichtig aa, es isch en Grundkurs und kei Meisterprüefig.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• am besten nicht drüber nachdenken.

Sobald du den 1. Kurs hinter dir hast wirst du keine Angst mehr haben. Wenn ihr die Vollbremsung macht werdet ihr nicht von Anfang an mit Vorder-und Hinterradbremse bremsen. Wir konnten mehrmals üben, erst mit Hinterradbremse, danach ganz vorsichtig nur mit Vorderrad um das Gefühl zu bekommen. Und am Schluss kombiniert. Dann fährst du los, der Fahrlehrer hält den Arm hoch und wenn er denn Arm senkt musst du so schnell stehen bleiben wie du kannst (war jedenfalls bei mir so). Es wurde auch alles wirklich gut erklärt und es hat auch wirklich NIEMAND das Motorrad geschrottet. Ich konnte es von Anfang an gut aber es gibt auch solche, die sich das nicht so getraut haben. Aber mit Übung schafft man alles. Am Schluss konnten es alle, ohne Unfall.

Wenn du ABS hast siehts etwas anders aus. Ich hab bei der FZ8 sehr hochwertiges und genaues ABS der neusten Technologie laut Mech und wollte es mal unbeding ausprobieren. Also voll auf die Klötz, vorne wie hinten. Diese Bremskraft kann man wirklich nicht vergleichen ohne ABS. Das Motorrad blieb sehr stabil aber ich musste schauen, dass es mich nicht vorne raus schleuderte, Masse ist träge :grinning_squinting_face: War bei trockenem Wetter und ca 30°C.

lg

Gruss

YAMHO

• Ich konnte es von Anfang an gut aber es gibt auch solche, die sich das nicht so getraut haben.

Wenn du ABS hast siehts etwas anders aus. Ich hab bei der FZ8 sehr hochwertiges und genaues ABS der neusten Technologie laut Mech und wollte es mal unbeding ausprobieren. Also voll auf die Klötz, vorne wie hinten. Diese Bremskraft kann man wirklich nicht vergleichen ohne ABS.

Wenn ich das so lese sieht es so aus, als ob du dich doch nicht so fest getraust :winking_face: . Die Bremskraft ist mit und ohne ABS nämlich gleich, wenn man es richtig macht.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• S schlimmste? Du krachsch in e Wand will du nid uf 60 cho bisch bis de Platz fertig isch – (wie im Top Gear Krokodilfluss-Beschleunigungs-und-Bremstest)

Im ernst. Wenn du NID vor de Töff luegsch sondern i'd wiiti sötti nüt passiere. ABS isch überbewertet – s goht genausoguet au ohni,
    vor allem bi so liechte Benzintoaster wie dinem :smiling_face: Mini total über 300kg bremsi mittlerwiile recht souverän ab (50km/h isch echt kei Problem!).

Am Kurs muesches nid BAM chöne sondern es wird der Schritt für Schritt erklärt. Wenn nid bim Ali Baba für 3 Geld de Kurs machsch
    wird der d Brems und alles drum und dra erklärt inkl. Blicktechnik und co.

Kurs isch jo kei Prüefig. Aber üebe MUESCH die verdammti Vollbrems. Wenn das nid chasch gohsch gar nid erst uf d Stross ar Prüefig.
    Macht jo au Sinn, vor allem bi de Grosse wenn de Experte hinedruf hesch – de wür jo scho gern überlebe :grinning_squinting_face:

Wurde von einer Feministin gefragt wie ich das mit den lesbischen Beziehungen so sehe…
    "in Full-HD" war offenbar die falsche Antwort…

• de grundkurs hani au mal müse mache.

nach em kurs binich praktisch de einzig gsi wo no en ganze töff, oder besser gseit roller, gha het, di meischte hets uf de latz ghaue bi de schwirige üebige.

vorallem wen de bode nass isch, hesch schlechti karte.

aber vill glück uf jede fall

• Han am 5.10 de grundkurs und es wird wahrshinlich regne und bim 2 kurs muss ich ja vollbremse mache mit 60 kmh mache nd det han ich echli angsht abezkheie nd ja chönnt ihr mir da tipps geh?

Der Fahrlehrer, der den Kurs leitet, sollte auf diesem Gebiet Profi sein und dich so heranführen können, dass der Kurs ohne Materialschaden o. Ä. vonstatten geht.

Always keep the rubber side down!