• StarRiderCH ist mit YAMAHA1 unterwegs – verdammt ist das ein grossartiges Spiel. Ich hab gedacht die Landschaften seien nervig aber denkste – Wahnsinn!

    Wurde von einer Feministin gefragt wie ich das mit den lesbischen Beziehungen so sehe…
    "in Full-HD" war offenbar die falsche Antwort…

  • bi mir gahts scho aber finds online bi wiitem ned so geil wie de story modus... miini meinig...

    wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

  • aso bi mir funkt online grad GAR NÜÜD. i ka momentan nur min komische charakter aapassä (xeet voll scheisse uus) aber chunnt immer d'meldig, dass d'server nid verfüägbar sind :cursing:


    viellicht bini eifach z'dumm zum richtig machä :verrueckt:



    und jetzt ab i GTA go min fruscht abloh!! muhahahahaha :taket: :bash04: :Bumsmile: :bash1: :boewu41: :boewu39:

    Gruss


    YAMHO

  • haha i ha mol chli chöne spiele.. und denn het mo de kolleg gseit das de charakter nöd gspeicheret wird..
    Ha s'game mol neugstartet und würklich.. de charakter isch wieder weg gsi :thumbdown:


    Und sie hend no problem mite richtige Lobbys zmache, mo cha praktisch kei Missione, Renne oder ähnlichs mache ohni anderi Spieler, nur setzt di da spiel immer ine Lobby wo kei anderi spieler umesind und somit chasch nöd spiele.. :grinning_squinting_face:


    Aber chunt scho guet :face_with_tongue:

  • 8o aber mä kha dä charakter scho no ändärä oder? ha jetzt scho 5 mol alles iigstellt und isch niä gangä online, jetzt häts mii aagschissä und i ha eifachd weiter druckt und jetzt funkts plötzli..... :böse: :wand: jetzt bini irgend sonä pänner-gangster-frau :ugly2:

    Gruss


    YAMHO