Drossel Yamaha DT 125

  • Sali zäme :grinning_squinting_face:

    Möchte meine alltags gurke ein wenig optimieren und desshalb folgede frage :

    Weiss einer wo genau bei der Yamaha DT 125 R Jg 96 (4 BL ) die Drossel ist ?

    Das ding hat nur 11kw statt 17 :frowning_face:

    Verengung im Krümmer evtl ?

  • Ciao!
    Sie sind bei den Zweitaktern gern im Auspuff. Sprich, andere Anlage holen um die maximale Leistung zu kriegen - wird aber wohl keine Homologation mit mehr als 11kw geben. Gegebenenfalls ist die Auslasssteuerung nicht aktiviert - kenn mich bei den kleinen Yamaha's nicht aus.

    Grüsse
    Sadinsky

  • Entweder elektronisch oder dann Vergaser/Auspuff. Guck auch mal hier: http://dt125.de/ dann Werkstatt, dann Entdrosselung. Eine DT125 hat immer 6 Gänge.
    Wirklich was rausholen tust du jedoch erst mit dem YPVS (Googeln...), denn dieses ermöglicht ein höheres Drehmoment über einen breiteren Drehzahlbereich, sprich nicht nur obenraus. Und auch mit YPVS muss man die Kiste ordentlich würgen, dass wirklich was an Beschleunigung kommt.

    Wie dem auch sei, viel Spass damit, vor allem wenn sie offen ist. Ich mag die DT125, ein echt lustiges Teil. Aber nix für lange Fahrten oder Autobahn.... rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :wacko:

    READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

  • danke für den tipp, die seite kenn ich , habe dort sogar mal aktiv gespammt :grinning_face_with_smiling_eyes:

    aber bide dütsche gits irgendwie 10 drosselvariante, da die scho ab 16ni däfed 125er fahre und ich han ebe nöd so bock alles uszprobiere.

    aber 6 gäng sind uf jede fall vorhande :thumbup:

    ypvs muesi nöd google, isch doch d uslastürig . macht die nöd ganz uf bi 11kw dts meinsch ? und chamer das ändere ?

    ich nimm aber am weekend mal de uspuff abe und lueg öbs en konus im krümmer het, das wär ja s eifachste.

    hehe ich mag dt ebe au aber im moment schlaft eim s gsicht i. ich han ja nöd di glich wie du sondern die neuer softie version -.-

  • ypvs muesi nöd google, isch doch d uslastürig . macht die nöd ganz uf bi 11kw dts meinsch ? und chamer das ändere ?

    ich nimm aber am weekend mal de uspuff abe und lueg öbs en konus im krümmer het, das wär ja s eifachste.

    hehe ich mag dt ebe au aber im moment schlaft eim s gsicht i. ich han ja nöd di glich wie du sondern die neuer softie version -.-


    Hend 11kW Variante überhaupt es YPVS? :confused_face: Genau, das isch d stüürig vo de Uslassöffnig. Chlises Teili, grossi würkig. Sofern du eis hesch, chöntsch au mal das überprüefe, öbs richtig öffnet. Git au dazue gnueg Aleitige uf dt125.de, das macht sicher schomal öppis us. Und susch hesch wahrschindli eifach würkli nume grad öppis im Uspuffrohr drin, viel meh wirds nöd si.

    Was heisst da Softieversion? :grinning_squinting_face:

    READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

  • jep , es het uf jede fall so e walze am uslas, nime a das isch d uslasstürig.

    brucht ypvs eigentlich e intakti batterie das es funktioniert?

    aber ich probier mal dä elektronik drossel 3 tipp, vo dt125.de, das chönt scho si.

    ja di neuer softieversion mit 11 statt 17kw. :grinning_squinting_face: dini het ja im uswis 17kw oder?

    @spitz : haha nime nöd a das de gross ahnig vo CH-DTs hät, aber en versuech ischs wert :grinning_squinting_face:

  • Het glaub nüt mit Softie z tue, damals hets mines Wüssens nah au e 11kW und e 17kW Veriante geh. Eimal für de A1 und eimal für de A und fürs Motocrosse :grinning_squinting_face:
    Öb mini 17kW het weissi au nöd. Viel z Alt und z wenig gmacht. Aber jetzt staht ja denn de Winter vor de Türe. :thumbsup: Denn wird sie mal uf vordermaa bracht, denn gits au wieder e MFK und es Schild und vilicht e Winter-Acker-Schlampe. :grinning_squinting_face:

    Susch gahsch mal zum Küng Yamaha uf Nänike. De eint Mech vo dem het die glich wie ich, de checkts voll. De kennt das Teil in- und uswendig. Vilicht chaner der bereits am Telefon helfe.

    READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI