Ciao Bodenhaftung...

• Nei bis jetzt no nüt ghört, weder vom Händler no vode Versicherig.

Villicht lüti mal aa aber wet ja au nöd umestresse...

Ich wott der ja nöd säge wasd mache sötsch, aber ich wür mim Mech chli guzzi geh. Am Wucheend isch nämli guets Wätter :grinning_squinting_face: Usserdem hesch ja sicher gnueg zahlt für din Stuehl, da sötter so e Rep au nebst anderne Arbete ineschiebe chöne oder minetwäge mal chli Überstunde mache - das het wahrschindli scho jede vo eus müese. Klar erwart ich das nöd für en normale Service oder für Zuebehör etc., aber bi somene "spezielle" Fall chönt mer ihn ja sanft zum Schaffe zwinge, isch ja au scho es zitli kabutt... :winking_face:

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• Kupplung zu schnell kommen lassen?
    Zu stark am Gasgriff georgelt bei (noch) zu grosser Schräglage?
    Zu schnell rein in den Kreisel und dann bei entsprechend grosser Schräglage die Hinterradbremse durchgedrückt?
    Manchmal weiss man es ja nicht mehr, aber ein paar Gedanken zur Ursache schaden nichts...

Bin auch schon mehrmals gestürzt und weiss in etwa, wo mein Fehler lag. Du lernst dazu und gut ist.

Was das Motorrad angeht, halb so wild. Muss nicht primär gut aussehen, sondern Freude machen beim Fahren. Irgendwann gibts sowieso ein Neues...

Ach ja, ich fahre auch mit Koffer. Ist praktisch, macht das Motorrad ruhiger, wirkt grösser und man hat sie dabei, wenn man mal zu Louis, Polo, Konsi oder sonst wohin fährt :face_with_rolling_eyes:

Gruss
    alex37

• UPDATE:

Hüt hät min Händler aglütet, nachdem de Expert vode Versicherig bi ihm gsi isch. Kostevoraschlag isch grad knapp CHF 7'000.-- :whistling:

Die massive Pünkt sind:
    Vorderi Gabelstange ca. 1000.--
    Tachoeinheit mit Schiiwerfer au ca. 1000.--
    Kabelbaum vorne ca. 850.--

meh Pünkt weissi nöd, interessiert mi aber au nöd brennend. S best findi dass de Händler grad s Zuebehör vo Touratech au ufgschriebe hät und am Experte gseit hät, das ghört alles dezue und chan als offiziells Zuebeör aglueget werde. Wird also au alles vode Versicherig übernah :thumbup:

Wegem Helm mussi selber no schnell Rücksprache halte mitem Sachbearbeiter vode Vers. aber de Experte het gmeint, sött keis Problem sii.

Händler bstellt jetzt all Teil und fangt denn mal aa mit repariere. Chan aber sini ziit duure, bis ich mini Maschine chan go hole. Sie hend momentan 20 Töff im Hof stah wo irgendöppis muss gmacht werde.

Das wärs öppe vode News :smiling_face:

• Autsch - ja isch klar gsi dases nöd billig chunt. Aber du gsehsches immerhin positiv (ich glaub ich wär bis hüt no in rage, wäris mir passiert :cursing: ) und gsehsch id Zuekunft. Jetzt freusch di uf dis "neue" Töffli und die kabutte Teili würi phalte. Würdi a dinere Stell alles id Garage schrube, so als "Trophäe" :grinning_squinting_face:

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• @ AmmuNation

1. die erste Antwort habe ich nicht gelesen. Jetzt weiss ich es.
    2. Vielleicht ist die Maschine für Dich teuer aber nicht für ihn. Oder er hat eine Freundin die Chef Mech ist und es gratis gegen X macht ,-)

Madame ich bin vom STVA. Ich muss Ihre Hupen überprüfen! :grinning_squinting_face:

• Vielleicht ist die Maschine für Dich teuer aber nicht für ihn. Oder er hat eine Freundin die Chef Mech ist und es gratis gegen X macht ,-)

Ich könnte Multimillionär sein und würde eine neue Maschine Vollkasko versichern. Es lohnt sich allemal. Aber gut, du scheinst ja genug Geld zu haben :grinning_squinting_face::winking_face:

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• Zitat

Bibi, wennd öppis gege Entzug mache muesch, kasch ja mini nümm ganz taufrüschi Triumph usleihe.

Danke fürs Agebot, nimmi jedoch nöd aa dass die no drosslet isch. Aber im Moment hani sowiso gnueg anders ztue, drum isch jenachdem für mich scho saisonendi...
    Bis ich mis Maschineli wieder han fangets villicht scho aa Streusalz verschenke :frowning_face:

Thema Vollkasko, ich han dur min Arbetgeber en guete Rabatt bide Versicherig gha, han also nöd lang müsse überlegge ob VK in Frag chunt. Und au susch, bimene fabrikneue Töff möcht ich sicher die erste 2 jahr VK ha.

PS: wenn eine no sone Chef Mech Frau kennt wo single isch, nur ane demit :grinning_squinting_face: