Salü zäme
Hüt bini ufere chline Tour gsi obwohl s Wetter nöd grad de Hit gsi isch. Hät aber eigentlich tiptop funktioniert, au wenn mängisch de Untergrund schwierig zum iischätze gsi isch! Nachdem sich euses Grüppli trennt het und jede uf de Heiwäg isch, häts i mini Richtig wieder meh agfange regne. Ich bin denn in Galgene inen Chreisel inegfahre und wo ich han welle links lenke zum um de Chreisel z'fahre, rutscht mir s Hinterrad weg. Resultat: Töff s erste Mal i minere junge Karriere abgleit, ziemlich gschrottet und recht tested ob d Usrüstig ufem Asphalt hebet. Bilder sagen mehr als tausend Worte, han paar Föteli aghänkt.
Tacho, Schiiwerfer und Windshield komplett abgrisse. Kabelbaum nur no so useghanget vorne. Koffer links iidruckt inkl. Loch. Handschutz und Spiegel verwürgt und mit Dreck tapeziert.
Mir isch nüt passiert ussert dass de Chopf bizli brummt.
Han denn de Abschleppdienst cho laa und wird morn mal de Mech kontaktiere, wie dases ungefähr usgseht. Denn mal wiiterluege was mit de Versicherig lauft, au betreffend mine schöne neue Koffere und wiiterem Zuebehör. Han denkt schrib das mal da ine, falls gwüssi Member interessiert am Usgang vo dere ganze Gschicht sind.