An ein paar von euch hier :-)

• De Gsrrrrr mein öb de 50er SWAG het oder ned :lol:

Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

• swag... jesses d generation facebook wieder...
    nimmt mi mol wunder wieviel do im forum das etz müend go google :grinning_squinting_face: ich hans au müesse!

• Ich wirf no es Wort id Rundi wo wenigi fo euch kenne: WAMBO

Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

• häsches du kännt?
    das hät nüt mit läbe hinterem mond ztue sondern eher damit, wele umgang mer pflegt :winking_face:

ja isch vor paar jährli in amerika ufcho, ide "hip hop kultur " und ich los so züg halt . schande über mein haupt :kissing_face:

aber im ne gspräch würd ich so schrott au nie säge. :winking_face:

@bong. mhh kenn nur wombat xD

• Naja wenn mich einer mit einer 125 schön grüsst grüsse ich natürlich zurück :smiling_face:

Ich finds cool hette mir selber aber nie sowas gekauft da es meiner meinung nach reine geldverschwendung ist  :grinning_squinting_face:

Daher das geld lieber sparen und dan ein richtiges Motorrad in 2 Jahren kaufen da es heute ja nicht mehr nötig ist mit denen 2 jahre zu fahren  :thumbsup:

• So eine soziale Institution, wo Du tausende von viertuellen Freunde hast, aber keinen mehr in der Realität.

du bisch de geilscht :thumbsup:

Zum Thema...

Wies da scho de eint oder ander gseit hett, schlüsst mer 50er und 125er ja ned grundsätzlich us...
    Das bi einzelne Usfahrte gseit wird das de Organisator kei 50er wett mitneh, isch gnau so legitim wie wenn mer seit mer well kei L debii ha.

Wer seit das e 125er langsam isch, muen mal uf de rennstrecki ga luege, wie das i de Kurvene reblet, wenn eine sini 125er im Griff hett und die dicke Gschütz i de Kurvene usse ume überholt :grinning_squinting_face: gute uf de gradene werdeds hoffnigslos verchübled, aber scho am aabremspunkt wird de chli 125er punkt im Rückspiegel wieder grösser.. (sinngemäss, da mer uf de renne kei Rückspiegel hett)

und zum Schluss... hend eu lieb

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Chunt verdächtig nöch ane atrappe äne??
    Hahaha find eu immer wider luschtig, alli anti-50zger.
    Ob 12PS oder 150PS spilt kei Rolle, ein Motorrad isch ein Motorrad :face_with_tongue: das seit jedi Wikipedia site so. Roller isch eppis anderes :winking_face:
    Und wenn ihr denne mit möchte gern Atrappe seged oder so, antworte ich immer gern mit: Dörfsch mer au liebend gern 2,3 Jährli geh damit ich en grössere fahre chan, denn denne würdi au nie en TZR. So lang ich halt nonig 18 bin fahr ich witerhin mit mim 50zger wo halt chli weniger Power hett.
    Und wenn ich i 4 Jahr en Yamaha R1 oder was au immer fahre bini ned uf einisch gege 50zger. Jede fangt mal chli ah und mit 16 en Töff zha isch halt scho huere praktisch, au wenn de TZR kei Stauraum hett.

Wenn ihr eu mit 18 nur es billigs Auto mit ca.60 PS leischte chönd, und denne verglicht mer das mitemne Porsche isches ja au ned so dass ihr denne es Atrappe Auto fahred -.- chlinere Motor und tönt anderscht. Mitemne 60PS Auto muesmer au vill meh Schalte als mitemne 500PS Charre.

Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.