Also ich hab das öfter mitbekommen das manche hier 50ccm und 125ccm ausschliessen. Ich meine ihr habt auch damit angefangen (tzr,aprillia...,) und schliesst hier einfach uns aus (nicht alle) ich meine es nicht böse aber es interresirt mich einfach warum ! Danke für euere meinung und antworten !!
An ein paar von euch hier :-)
-
iLoveTzr -
29. August 2013 13:23 -
Erledigt
-
-
Und schliesst uns hier einfach aus**
-
1. 50li sind für mi kei töff und bi soöpis au nia gfahre.
2. 125er, i ghöre no zu dene wo zwei johr damit hät müesse fahre zum dia gross mache. also weisi wia da isch und jo, i bi dazumal au de kline gsi, de ufm richtige weg gsi isch 125er cha ma als töff bezeichne, alles wa drunder isch, isch für mi nun halt keis töff sondern en roller (egal wia da teil usgseht) -
Du kannst Beiträge auch bearbeiteb ;).
Naja, vor allem die 50erli sind wohl schon eher näher beim Töffli als bei einem Motorrad, mal abgesehen von der Schaltung. Ein weiterer Grund ist auch der Anwendungsbereich: 50er / 125er werden meist als Transportmittel benötigt oder zum im Dorf umherkurven. Vielleicht gibt es mal den ein oder anderen 125er Fahrer, der auch auf Touren geht, aber das ist wohl eher selten. Daher kann man sich hier weniger austauschen und wenn ich jemanden mit Rennstreckenerfahrung was fragen will, dann gibt mir wohl eher der R1-Fahrer Auskunft als ein 125er-Fahrer ;).
Ausserdem wecken die kleinen Dinger nicht wirklich meine Leidenschaft für motorisierte Gefährte. Wenn ich ein 125er höre, der schon zum 4. Mal schaltet bei voller Beschleunigung, ich mich umdrehe und er dann mit 40-50 km/h an mir vorbeischleicht mit diesem nervigen Ton, dann lasse ich mich auch schon mal dazu verleiten dies nicht als Töff wahrzunehmen. Ich als Supersport-Fahrer interessiere mich auch für diverse andere Motorräder (Nakeds, SuMo, Chopper, etc.) und kann mich da für Umbauten etc. begeistern, aber bei allem unter 400 ccm wird es dann einfach langsam schwer.
Und zum Schluss noch: wie viele Leute kennst du, die den A-Führerschein haben (also alles fahren dürfen) und freiwillig auf einem 125er rumdödeln...
-
Also ich hab das öfter mitbekommen das manche hier 50ccm und 125ccm ausschliessen. Ich meine ihr habt auch damit angefangen (tzr,aprillia...,) und schliesst hier einfach uns aus (nicht alle) ich meine es nicht böse aber es interresirt mich einfach warum ! Danke für euere meinung und antworten !!
ganz eifach, das isch es töff forum (wie de name scho seit) und du hesch kein töff, sondern en gschaltete roller.
ich bin nie uf som ne lächerliche kack fass wie du erwähnsch umegfahre, das wär mer eifach z peinlich gsi. ich han en richtige roller gha mit 70cc und allem. wär au nie ufd ide cho mich mit em roller im ne töff forum azmälde..
en 125er isch scho eher en töff, fahr ja momentan au mit eim ume.
-
Ja mhm ich sehe das ein bisschen anderst., fast alle teile sind gleich, es sieht gleich aus , hat einfach ein paar andere teile und ein anderen motor
-
ich bin nie uf som ne lächerliche kack fass wie du erwähnsch umegfahre, das wär mer eifach z peinlich gsi. ich han en richtige roller gha mit 70cc und allem.
Du bisch scho en huere krasse Siech, leck mer am Herz hey! Respekt!Ich bin dazumal au en Aerox mitme 70er Satz umegfahre und jetzt? Muessi weg dem de härti wannabe usehenke und anderi da im Forum go schräg apissä wills jetzt halt no kein Töff fahred?
Jede fangt mal chli a! -
Falsch es ish en Motorad und Töff forum
-
Ich bin dazumal au en Aerox mitme 70er Satz umegfahre und jetzt? Muessi weg dem de härti wannabe usehenke und anderi da im Forum go schräg apissä wills jetzt halt no kein Töff fahred?
Jede fangt mal chli a!Stimmt. Ich han mit de 900er ss agfange
Jedem das seine....obwohl en 50er (mini Meinig) nöd würklich en Töff isch...125er isch da eher eine aber ebe au nöd ganz....nur wills gliech usgseht, isches no lang kein Töff. Isch wie die Italos wo en ufgmotzte Punto händ, mitere Ferrari 360er Schwelle isch wäg de no lang kein Ferrari.
Da sind so viel kriterie was en Töff usmacht....Ich chan bim verbie fahre e nöd ganz unterscheide ob jetzt en 50er oder en 125er mich grüesst...finds süess und grüesse zrug -
Härzig wie en TZR-fahrer eus wott ufkläre das 50er au töff sind
-
Du bisch scho en huere krasse Siech, leck mer am Herz hey! Respekt!Ich bin dazumal au en Aerox mitme 70er Satz umegfahre und jetzt? Muessi weg dem de härti wannabe usehenke und anderi da im Forum go schräg apissä wills jetzt halt no kein Töff fahred?
Jede fangt mal chli a!thanks ich weiss dasi en geile siech bin
ich piss niemer schreg a will er kein töff het, ich piss lüüht a wills e attrape hend und meined es seg en töff und den im töff forum uf dicki hose mache.
er het wele wüse was mir früehner gfahre sind und ich han gseit was ich früehner gfahre bin, wenn du das grad als gepose uf fassisch, chani au nüt defür.
wenn da eine en herte wannabe isch, den du uf dire wanabe harley aka virago
-
Härzig wie en TZR-fahrer eus wott ufkläre das 50er au töff sind
Böser Junge...böse böse böse
Edit: Das gilt natürli au für di Highroller -
du wirsch ja da gar nöd usgschlosse, schliessli dörfsch immer no poste...
ich han au nüt gäg d 50erli (bini au mol gfahre 2 johr, allerdings den roller, denn 2 johr 125er) aber usgseh wie e rännrakete und denn aber bis 50 feufmol müesse schalte passt für mich eifach nöd zäme.
de highroller hät scho rächt: chunt vedächtig nöch ane attrappe aneusserdem: gits kei spezielli 50erli oder 125er Fore?
-
wa au no hinzua kummt, frühner sind 125er au als töff agluaget worde, wil ma dia hät müesse zwei johr lang fahre, bevor ma denn hät könne uf dia grosse wechsle. hüt isch da jo nümä nötig, daher werde hütztags au 125er ehner belechlet, wils dia jo mit de neue gsetz gar nümä brucht.
-
[quote='nMe','index.php?page=Thread&postID=113625#post113625']
Jedem das seine....obwohl en 50er (mini Meinig) nöd würklich en Töff isch...125er isch da eher eine aber ebe au nöd ganz....nur wills gliech usgseht, isches no lang kein Töff. Isch wie die Italos wo en ufgmotzte Punto händ, mitere Ferrari 360er Schwelle isch wäg de no lang kein Ferrari.
Fendi jetzt no e guete Vergleich...
Ha öbrigens au chli grösser agfange ond mer met 24i e 600er Hornet zuetoh.
-