Sommerabschiedstour - Bergamasker Alpen Cam-Bike MAINI Passo della Presolana (Hornet vs FZ)

• @ Walkeezy : jetzt losch mi mit da unterländer ganz allai.... :winking_face:

aber probiera üs Bündner möglichst guet zvertreta. xD

ICH FAHRE MOTORRAD UND BIN AUTOMATISCH COOLER ALS DU. :grinning_face_with_smiling_eyes:

• Effe: 7:20 isch au ok... de chömmer de Lt ja na ufgable det a de tanke :smiling_face:

@ Walkeezy : jetzt losch mi mit da unterländer ganz allai.... :winking_face:

aber probiera üs Bündner möglichst guet zvertreta. xD

was söll jetzt das "unterländer" wider heisse? :face_with_open_mouth:
    cheibe Kantönlikrieg :smiling_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Alles klar maini, schön, dass mir eus au wieder mal tüpfet :thumbup:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• @ jollyjumper, gemäss MapSource 7,5 Stund, uf em Garmin Navi sinds weniger (alles reini Fahrziit)
    @ franz de liegt auf uf em Weg
    @ maini du bisch so guet zu mier
    @ Daytona88 d'Unterländer sind i dere zämesetzig, wie si morn debi sind, ganz harmlos und lieb

• Effe... Gliichfalls :smiling_face: bi ja gspannt uf dini renngurke :smiling_face:
    Limmat... pssst... du versausch min ganze, hart ufbaute ruef! :pouting_face:
    Daytona... Da muesch mer morn zerscht na Bewiise :mad: :face_with_tongue:

de sneaky hett e kei Ahnig mit sinere BMWjhg :astonished_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Bin morgen höchstwahrscheinlich dabei, so um 9.45 in Pontresina an der Tankstelle (nicht warten, falls ich nicht da sein sollte).
    Die Tanke, die am nächsten beim Bahnhof liegt, ist keine Aral-Tankstelle? :confused_face:
    Aber ich gehe davon aus, dass Du die Tankstelle meinst, die sinnigerweise an der Via da la Staziun (Bahnhofstrasse) liegt.
    Schaue später nochmals rein, wenn ich auf dem Mobile Empfang habe, muss nämlich gleich weg.

• I weiss jetzt immer no nit wo und wenn... Pontresina.. oder Glarnerland, Heidiland... wenn jetzt was ? :kissing_face:

Für is Oberland müssti dur de Gubrischt, und de cha zu jeder Tages- und Nachtziit verstopft si. Schlad daher eifach Treffpunkt uf folgende Raststätte vor: Glarnerland 07:45, Walensee 07:45 oder Heidiland 08:10. Eifach mal melde, a wellerä du wetsch abmache ... s'glich gilt natürlich au für de Eric. Wobi wär praktisch, nur EI Raststätte azfahre.

Isch das verbindlich ?

• @SC63: also ich treff Maini um 07.20 in Rappi, LT lesen wir - oder er uns - um 07.45 RP Glarnerland auf und letzter T-Punkt Tanke in Pontresina, Daytona-Land :grinning_squinting_face:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• maini + LT
    Ehr händ kei Ahnig, eg säge nome: läset mini Sig & :sprichzurhand::face_with_tongue:

Nei, wönsche euch allne vöu Spass. Werd be mer wohl nüt das Weekend met fahre, mi Dume esch noni schmerzfrei...

• Jojo, die cheibe Indianer :winking_face:

Ha mi im Training chli blöd agstellt ond denne de Dume prellt/verstucht. Jetzt esch d Schwellig wäg, das heisst meh Bewegigsfreiheit aber ou me Schmerz :grinning_squinting_face: