Hab mal gegoogelt http://www.roadbike.de/reise/t…d_odc_touren_karten.9.htm
ich glaube ja nicht das Du das fahren willst
schreib mal genauer wo Du hinwillst
Sommerabschiedstour - Bergamasker Alpen Cam-Bike MAINI Passo della Presolana (Hornet vs FZ)
-
-
Ha d fahrt überlebt und chan hütt na all mini sache erledige, somit morn de ganz tag frei
Lt: 7i tönt ja sogar na sehr human wenn du über s oberland fahrsch, chönntemer ja 3te mit em effe ufe fahre. Würd den irgendwo a euere strecki warte und mi den aahenke. -
-
Für is Oberland müssti dur de Gubrischt, und de cha zu jeder Tages- und Nachtziit verstopft si. Schlad daher eifach Treffpunkt uf folgende Raststätte vor: Glarnerland 07:45, Walensee 07:45 oder Heidiland 08:10. Eifach mal melde, a wellerä du wetsch abmache ... s'glich gilt natürlich au für de Eric. Wobi wär praktisch, nur EI Raststätte azfahre.
-
da isch klar LT.... wär en Umweg für dich.... de Simon söll mit mir öppis abmache..... und i dem Fall halt doch 2 Std 30 *gRiiiins*
freu mi - aber kei Kies und Schotter-Strasse, gell -
Hmm, nei nei, mer fahred (Baustelle vorbehalte) uf teerte/asphaltierte Strasse ... und sött i en usflug i Pampas mache, eifach nöd nahfahre
-
Lt... stimmt, die komisch röhre isch ja na zwisched dir und em schöne oberland
Eric... 7:30 isch voll ok det vor em damm... de wemmer da so mache...
Selli d r1 mitneh? Demit mal hornetfrei chasch umekurve? -
dä wär ja 07:45 Glarnerland doch e Möglichkeit? oder wänder alles uf Landstrasse fahre?
-
Neeein! Ich schaff's leider nicht... ;(
-
Neeein! Ich schaff's leider nicht... ;(
Ähm, was gnau nöd? -
Ähm, was gnau nöd?
Auf die Tour mitzukommen. -
Es ist ja noch nicht Winter
So eine Herbsttour muss im Minimum noch drinn liegen. -
-
Reizt mich, da mitzufahren.
Rechnest Du Pontresina - ... - Pontresina > 8 Std. Fahrzeit?Habe eventuell die Möglichkeit am Sa in Savognin zu übernachten, müsste mich aber mit ungefährer Ankunftszeit anmelden.
-
gönder öbere Passo San Marco