Wo Isch Die Box Zum Plaudere??

• chlick mal uf forum.

Han drü Täg brucht bis is gfunde han :grinning_squinting_face:

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

• Öm du chasch obe underem Titelbalke uf "startseite", das isch de teil wo gliich isch wie vorher. Uf Portal isch de nuei Teil wo eifach die Threads sind wo neui Sache gschribe worde sind.

De mitem Kiffe wär aber glaubs trotzdem no guet :ugly:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• haha und do säge d zürcher immer d Bärner sige langsam :grinning_squinting_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• ähm en frog. wärs möglech ond au schlau d shoutbox ofs portal znä? de hät mer grad alles chli benenand. :confused_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Peak
    ähm en frog. wärs möglech ond au schlau d shoutbox ofs portal znä? de hät mer grad alles chli benenand. :confused_face:

Chani scho mache nume wird dänn halt dPortalsiite zimmlic lang und mer mun immer abescrolle demitmer di neuschte Postings gseet. Wasi no guet fänd wärs i sonere Box womer chan minimiere nume weissi noni mit welem Ufwand das gaht :hmpf:.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• do wär richtig "ergonomisch" (sprich für fuli lüt wie mi):top:

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.