helooouuuu zäme

• servus zammen, tueni mi doch au no vorstelle :smiling_face:

Bin än junge schnösel vo 22 jahr usem kanton ZH (bald wieder AG) han 1 jahr mitere aprilia RS ufem Buggel und fahre jetzt ä GSX-R 600 K3.

also mol än flotte gruess a alli lütlis i däm forum. hf.

:]
    greeez

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Saluuti! Und willkome! Aber mit 22gi bisch doch kein Junge schnösel... tststs.. ich bin ja no jünger! :winking_face:

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• willkomme im Forum
    das mit em alter chammer doch irgendwie ignoriere oder?
    me isch so wiemer sich fühlt und wänn das allig au no wiit vor de pubertät isch *fg* *nödganzärnschtnä*

au en gruess zrugg us züri

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Zitat

Original von monky
    das mit em alter chammer doch irgendwie ignoriere oder?

Nei nei, s'Alter isch scho wichtig :grinning_squinting_face:

Hoi Hypi!

• Zitat

Original von Wildcard

Nei nei, s'Alter isch scho wichtig :grinning_squinting_face:

sali Hypi
    aso i fendes alter au ned so wichtig:

was heisst gli weder ag und wo genau denn?

gruess usem ag
    Charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Ja dän mal herzlich willkommä bi eus im Forum! :smiling_face:

Ach ja, immer das Alter... hm... :winking_face:

Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:

Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

• hehe, danke danke :]

Charlie: ab em 1. juni machi "Stilli" unsicher, isch es chlises kaff näbed Brugg, nach 2 jahr Züriufenthalt gats wieder zrugg id heimat :winking_face:

• Hehe, de gliich hobel wie iich :grinning_squinting_face: Guckst du Hier!
    Herzlich willkome au vo mir :face_with_tongue:

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

Einmal editiert, zuletzt von :Dark_Force (20. März 2005 18:27)

• hey darkforce oder fäbu? :smiling_face:

dich kenni doch. hehe, du hesch letscht jahr mim kolleg dini TZR verchauft :winking_face: ich wohn momentan no mit ihm zäme :winking_face:

so chli isch die wält, eiei :face_with_tongue:

• Sali.

Voll de geil Zuefall :D. Willkome und fill Spass bi eus :top:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa AG holt uf :grinning_squinting_face::smiling_face_with_horns:

Es Willkomme au vo mer :winking_face:
    Vel Spass met de Lüt do enne....ond jungeschnössel hmmm lueg mol so chli sAlter vo dene Lüt do enne ah :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Hypi
    hey darkforce oder fäbu? :smiling_face:

dich kenni doch. hehe, du hesch letscht jahr mim kolleg dini TZR verchauft :winking_face: ich wohn momentan no mit ihm zäme :winking_face:

so chli isch die wält, eiei :face_with_tongue:

ROOOOOOFL, dänn bisch du de wo mit de TZR probegfahre isch ? :grinning_squinting_face: Huere chliini Wält *fg*

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• hehe, nei, das isch nomal än andere gsi, aber ich bin denn au uf ä gschmack vom töfffahre cho :winking_face:

isch no isi sach :smiling_face::engel: