Tagestour 22.08.2013

• Ja theoretisch chönnt mer das schonmal mache, kenne mich eifach null us i dä Westschwiiz, bin na nie im Jura oder Frankreich go fahre

Na dann... einfach melden oder gar eine Tour in diese Richtung ausschreiben es gibt auch hier schöne Strecken und Kurven und wenig kontrolle :thumbup:

Wer andre Wesen schont, die auch nach Wohlsein streben, so wie er selbst, der findet Glück im nächsten Leben. :imsohappy:

• Mhm bin jetzt grad chlie am überlege.. Wenn du vo Sursee her chunnsch isches ja Blödsinn wenn du uf dä Autobahn Richtig Zug fahrsch, denn gasch besser direkt dure Seelisberg Tunnel und wiiter richtig Gotthard..

Säge mer z Amsteg vor dä Poscht?

Für mich wär das denn so:

Bandit ~ ungefähr 50min zum fahre.. Also säge mer ich fahre am 07.00 dihei ab, denn würde mer dete uf die 8i abmache?

Vo Reiden her würds so usgseh:

s1rr

Wänn mer nur z Zweite sind chömer ja au d Tour na bespreche wodure und wie lang mer denn genau wänd fahre :thumbup:

• Super Tag gsie... Relativ wenig Verkehr, perle Wätter, Unfallfrei (!!) *hust*, eifach tiptop! Und han endlich mal en Teil vo dä San Bernadino Passstrass und dä Splügen gseh (dä häts na in sich.. coole Pass!)

Viele Dank an s1rr für die netti Begleitig :freunde:

• Sind chlie z lang uf dä AB bliebe und händ drum en Teil verpasst.. S nächscht ma würdi glaub bi Mesocco drab oder vielleicht sogar nachlie vorher.

Eigentlich genau e so wienis au plant gha han hätte mers sölle mache, aber has nümme so genau im Kopf gha drum simmer bis Usfahrt San Bernadino uf dä AB bliebe :pinch: Janu! Isch sicher ned s letschte mal woni det dure bin, isch mega schön dete. Au uf dä Passhöchi Splügen häts mer mega gfalle..

Einmal editiert, zuletzt von Bandit (23. August 2013 07:40)

• Bis Ausfahrt Mesocco ist die Kantonsstrasse wie die Autobahn eine reine Talstrasse mit dem gleichen Ausblick, einfach langsamer. Ab Mesocco fangen die Kurven und Steigungen an. A13 hat den Vorteil, dass diese selber mehr eine Landstrasse denn eine Autobahn/Rennbahn ist.