Tagestour 22.08.2013

• Treffpunkt: (Wo treffen wir uns): Je nach Teilnehmer

Zeit: (Wann treffen wir uns): ca. 07.00 / 07.30

Tour Start: (Ortschaft mit Treffpunkt): Für mich vo Zug us

Tour Ziel: (Wohin geht die Reise): Wieder nach Zug zrugg :winking_face:

Fahrzeit: (Wie lange soll die Tour dauern): Dä ganz Tag, luut Motoplaner Fahrziit 9h wobi mer da amigs eher chlie schneller isch tendenziell, rechne mal mit Gesamtdauer vo ungefähr 11h mit Pause und Ässe

Pausen: (Anzahl Pausen, Mittagessen etc.): Ab und zue en Rauchpause / Mittagässe i nem Resti irgendwo Region Bellinzone / Chiavenna, je nachdem wie schnell mer vorwärts chömed.

Fahrstil: (Gemütlich, Schnell etc.): Normal / Zügig

Da ich die Woche na Ferie han möchti Morn namal uf dä Töff. Vielleicht hät ja susch na öpper Ziit und Luscht?

Routevorschläg wär mal dä:

Zug - Susten - Grimsel - Nufenen - San Bernadino - Splügen - Julier - Lenzerheide - Sattelegg - Zug

Bin da aber eigentlich wie immer relativ flexibel, falls öpper mitcho würd und es wär em z lang chönnt mer au über Alternative rede, vielleicht halt statt na d Splüge Schlaufe a z hänke nachem Nufene übere Lucmanier hei oder so. Bin das Jahr aber na nie über die grosse Päss mitm Töff, drum würdi das eigentlich scho gern mal na - Immer Schwarzwald verleidet mit dä Ziit au :winking_face:

Bemerkungen:
    - Da die plant Route en Teil Italie drin hät kei L-Fahrer -> falls mer d Route würd abändere und kei Italie drin. vo mir us güebti und sicheri L-Fahrer.
    - Kei 125er.

• Warum immer Ausland und warum unter der Woche :loudly_crying_face: Ich muss kündigen und endlich die Prüfung machen :pinch: Würde sooooooo gerne mitkommen :frowning_face:

I suck everyone else is great :!: :!: :!:

• Hmm also wenn vielleicht längeds för mech well mine die Woche sett ufmache de magi au chli besser noche :winking_face: cha aber nonüd verspräche..

Wie bitte?! :astonished_face:

Du chasch evtl din Töff hüt go ufmache, also entdrossle, und würsch denn mitcho? Oder was möchtisch mir mitteile? :grinning_squinting_face: Ja luegsch mal, wär supercool!

• Nix Sprechen Deutsch? :grinning_squinting_face: nei ha chli schnell mösse schribe be chli im Stress gsi. Jo genau ech sött die Woche de Bscheid becho Wäge Mfk Termin ect ond de wärer offe.. Falls das de Fall wär chämti gärn met.

:troll: Legenbär

• Oh Verdammt ez hani grad Zwöi Grönd werom ech ned cha.. 1. Hani grad em Mech ahglüte ond er het no kei Termin met em Stva chönne ha die Woche ond zwoitens hani 25. Gläse.. Tued mer leid Felix aber gärn s nöchstemol :grinning_face_with_smiling_eyes:

:troll: Legenbär

• Pfft es isch es elend mit euch allne! :face_with_tongue:

Nei isch halt chlie blöd dases unter dä Wuche isch, isch weisses scho. Aber na hani d Hoffnig ned ufgäh das sich vielleicht doch na öpper findet wo sehr spontan chan freinäh oder au Ferie hät. Ma gucken, think positive :thumbup:

Am So, 25.08. 2013 hätti aber au Ziit falls denn öpper möcht go fahre gah und sich s Wetter wieder erholt nachm Samschtig.
    Vielleicht schriebi denn namal was us, mal luege. Denke mal wenn sich für die Tour Morn öpper findet machi am Sunntig eher was chliners. Aber wenn us Morn nix wird fahri allei eher was im chline Rahme und wär denn für am Sunntig füren grossi Tour offe.

• Hallo Bandit
    also ich habe auch Ferien und würde mich mega freuen dich zu begleiten :toeff13: ,wenn du mal durch den Jura oder auch Richtung Frankreich fahren würdest oder auch sonst wo.
    Bei Interesse darfst du mir gerne bescheid geben ,ansonsten einfach ignorieren :grinning_squinting_face:
    Gruess von der Sozia :hexe:

Wer andre Wesen schont, die auch nach Wohlsein streben, so wie er selbst, der findet Glück im nächsten Leben. :imsohappy:

• Du willsch jetzt aber nöd ernschthaft bim Bandit hinde druf sitze :grinning_squinting_face: :kissing_face:
    sorry Bandit, hät grad so passt *gRiiiiiiiins*

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Ich hett au Ferie die Wuche und wer sust evt. scho debi, aber han na s'L am Ruggä, vudem her isch Italie na schwierig :smiling_face:

Ich ging die Treppe rauf und sah dort einen Mann, der war nicht da.
    Er war auch heute nicht mehr dort...
    Ich wollt, ich wollt, er ginge fort.
    - Identity 2003 -

• *hust* Wie isch das gsie mit "ist der Ruf... öhm Lack erst ruiniert, fährt sichs ganz ungeniert"! - Drum reparier i d Kratzer a dä SD scho gar nümme :pinch:

Nei so schlimm isches ja gar ned! Es sind meh amigs chlie ähm unglücklichi Umständ wo mich sporadisch dä Richtig Weg, sprich d Strass, verlah lönd :kissing_face:
    Und zu minere Verteidigung chani na aführe dasi mit Sozia immer sehr aständig fahre. Da treisch Verantwortig und ich möcht ja ned das öpper wäge mir stirbt oder ernsthaft verletzt wird.

Aber da isch ja ned s Thema :winking_face:

@ Bikerbabe: Ja theoretisch chönnt mer das schonmal mache, kenne mich eifach null us i dä Westschwiiz, bin na nie im Jura oder Frankreich go fahre.. Has meh mit Norde, Oschte oder halt ebe Süde :smiling_face:

@ Andi: Ja ebe Sunntig chönnt mer na is Aug fasse. Fritig und Samschtig hani kei Ziit.
    Aber am Samschtig sött ja mega gewittrig sie, und mer weiss halt ned so recht obs denn am Sunntig-Morge wieder würklich schön isch oder na Nass und denn erscht ufe Mittag hi abtrochnet.