Treffpunkt: (Wo treffen wir uns): Je nach Teilnehmer
Zeit: (Wann treffen wir uns): ca. 07.00 / 07.30
Tour Start: (Ortschaft mit Treffpunkt): Für mich vo Zug us
Tour Ziel: (Wohin geht die Reise): Wieder nach Zug zrugg
Fahrzeit: (Wie lange soll die Tour dauern): Dä ganz Tag, luut Motoplaner Fahrziit 9h wobi mer da amigs eher chlie schneller isch tendenziell, rechne mal mit Gesamtdauer vo ungefähr 11h mit Pause und Ässe
Pausen: (Anzahl Pausen, Mittagessen etc.): Ab und zue en Rauchpause / Mittagässe i nem Resti irgendwo Region Bellinzone / Chiavenna, je nachdem wie schnell mer vorwärts chömed.
Fahrstil: (Gemütlich, Schnell etc.): Normal / Zügig
Da ich die Woche na Ferie han möchti Morn namal uf dä Töff. Vielleicht hät ja susch na öpper Ziit und Luscht?
Routevorschläg wär mal dä:
Zug - Susten - Grimsel - Nufenen - San Bernadino - Splügen - Julier - Lenzerheide - Sattelegg - Zug
Bin da aber eigentlich wie immer relativ flexibel, falls öpper mitcho würd und es wär em z lang chönnt mer au über Alternative rede, vielleicht halt statt na d Splüge Schlaufe a z hänke nachem Nufene übere Lucmanier hei oder so. Bin das Jahr aber na nie über die grosse Päss mitm Töff, drum würdi das eigentlich scho gern mal na - Immer Schwarzwald verleidet mit dä Ziit au
Bemerkungen:
- Da die plant Route en Teil Italie drin hät kei L-Fahrer -> falls mer d Route würd abändere und kei Italie drin. vo mir us güebti und sicheri L-Fahrer.
- Kei 125er.