Super Sach, danke! Die Qualität ist mega
Hobbyfotograf sucht "Arbeit", Bilder von deinem Bike
-
-
Falls du Interesse hast (Bibi) hier ist noch das Bild von deinem Töff von heute, Kerenzerberg.
[Blockierte Grafik: http://farm4.staticflickr.com/3779/9437786816_d4e77d11a5_k.jpg]
Zwei weisse schönheiten nebeneinander
Das kann ja nur gut aussehen
-
Wie gfindsch du dies "alte" Kit Objektiv?
Ich bruch bzw. wott au mal es Teleobjektiv...
Wott aber ned zu viel Geld usgeh
Hed epper vo euch suscht no en Tipp für es günschtigs Tele Objektiv?Gruess Dave
Ps: Ich han en Nikon D7000 im Moment mit em 18-105 und em 50mm 1.8 -
Hed epper vo euch suscht no en Tipp für es günschtigs Tele Objektiv?Was luegsch du als günstig a ?
-
Hed epper vo euch suscht no en Tipp für es günschtigs Tele Objektiv?Gruess Dave
Ps: Ich han en Nikon D7000 im Moment mit em 18-105 und em 50mm 1.8
Went öppis guets wotsch, muesch gäld dri steckä. Nikon Gold linie isch s einzige wo würklich öppis taugt. Kensch ja mini Bilder, und ich han "nur" en D3200 als Body. -
Aso i mim Fall find ich günschtig (neu) ca. 600Fr.
Wenn ich gnueg Geld hetti würde au es 70-200 2.8 kaufen(aber leider hani ned so viel Geld).
Aber ich han ghofft das es au öppis chli günschtigers gid wo au guet isch(ja ich weiss das
ich ned zviel chan erwarte:D)
Gruess Dave -
Lueg mal Tamron und Sigma a. und lueg das kei supperzoom chaufsch. Alles wo vo under 50mm bis wit in Tele berich chunt chasch eigentlich komplet vergässe. Also 18-400 tönt guet isch aber technisch nöd in gueter Qualität machbar.
Somit lueg für en chlinä Zoom berich sowie möglichsct ä konstanti afangsbländä. Zum bischbil 2,8 oder 4. Ab 5,6 isches den nurno zum beobachtä vo der sunne bruchbar Den im Tele berich muesch us gründ vom zittere vo dinä Händ gnueg liecht ha. Wän du es 500mm spiegel Tele mit afangsblände 8 nimsch dän muesch eifach s schwäre Stativ schowider mitschleppä.
Überleg dir au für was du s Objektiv bruchä wotsch. -
Es gibt schon... günstigere Objektive. Ich war hell begeistert von meinen Kit Objektiven (Damals von System auf Spiegel gewechselt). Das 70-200 hat mich umgehauen. Scharf, keine verzerrungen... einfach nur yummy!
-
f2.8 muss nicht sein, ich habe das 70-200 is usm von canon und bin mit f4 ganz zufrieden. klar verliert man ein bisschen an tiefenunschärfe, aber teilweise sind die f2.8er objektive zu den f4er doppelt oder dreimal so teuer. und das heisst dann nicht dass die fotos dadurch schärfer werden weil man ein f2.8 objektiv hat.
wenn du mal in der nacht das objektiv bräuchtest kannst du mit iso rauf. bei 400 800 etc machen die heutigen dslr auch sehr gute fotos, ausserdem kann man ja im nacheinein immer noch entrauschen am pc. wichtiger ist bei langen brennweiten der stabi, meiner meinung nach... eigentlich sollte man ja am langen ende (200mm) bei 1/200sec aus der hand ohne stabi ruckelfrei fotografieren können...
und wenn du halt lange belichten willst/musst kommst du um ein stativ sowieso nicht rum. von dem her...
falls jemand die seite http://www.the-digital-picture…O-12233-Sample-Crops.aspx noch nicht kennt, hier kann man die objektive direkt vergleichen, einfach die objektive oben einstellen, body, brennweite, blende und dann hat man links rechts den direkten vergleich.
gruss
-
weni am sunntig a dini tour chume, chömer vo mir us grad es par schnappschüss mache?
den hani vllt sogar freud sie vorher zputze
-
Den hetiwsch wenigschtens en grund derzue ich pack si mol ih.
-
Falls du Interesse hast (Bibi) hier ist noch das Bild von deinem Töff von heute, Kerenzerberg.
Hatte unser bibilein den Aluträger schon beim letzten mal? Ich warte nämlich immer noch auf meinen. Der darf gerne langsam kommen :cursing: -
Hatte unser bibilein den Aluträger schon beim letzten mal? Ich warte nämlich immer noch auf meinen. Der darf gerne langsam kommen
Also wenn du d Gepäckbrugg meinsch, denn Ja Die hani sit ich uf minere Schwiiz-Tour gsi bin im Juni.
-
Ja, die meini. Oke, denn isch alles guet. Will wenn du dini erst grad becho hettisch, hetti mini vilicht au bald. Ich warte druff, damit ich mir denn es schöns Täschli ussueche cha und ENDLI Staurum ufem Töff ha. En GS ohni Staurum - was söll das :cursing:
-
Ja, die meini. Oke, denn isch alles guet. Will wenn du dini erst grad becho hettisch, hetti mini vilicht au bald. Ich warte druff, damit ich mir denn es schöns Täschli ussueche cha und ENDLI Staurum ufem Töff ha. En GS ohni Staurum - was söll das :cursing:
Variokoffer....?