Ich will noch diesen Sommer Motorrad fahren! 125er!?

• @Daytona:
    Jo gäll, so vell verschedeni Vokal send ihr eu ned gwönnt. Guet mine esch eh es Chrüsimüsi, als Solothurner vo z Zöri im Exil läbt :grinning_squinting_face:

D Büdner hend da halt scho genial gmacht: eifach 70 % vo de Vokal met emene "a" ersetzt => eifach, effizient ond tönt huara guat :winking_face:

iCstyle
    Xeht super us, au wenn die wiess Garette im Hintergrond ned müesst si :winking_face: . Betreffende Overkill: Ach was, noch dem Tag sind dPneu erscht rechtig igfahre :D. Nenei, wahrschienlech wärsch för die höchere Gschwindigkeite scho chli untermotorisiert (goht halt hie und da nochli berguf), ha amel bis jetzt noni viel 125er dört usse xeh...

• Das ging ja fix!
    Viel Spass mit dem "kleine Schwarze"

Und immer erst anhalten, dann absteigen!

Robert

KTM 950R Super Enduro ist sie zu hoch, bist Du zu klein!

• @ sneaky_Phil: heyhey nüd gäg min 13jährige punto :grinning_squinting_face: a dem hängi met leib ond seel :face_with_tongue: hehe jo das dänki au.. i 2 johr denn :winking_face:

@ RobertKTM: Hehe ja, wenn man etwas wirklich will, und man alles gut plant kann das echt schnell gehen :grinning_squinting_face: Den Spruch merk ich mir :grinning_squinting_face:

• @ sneaky_Phil: tbündner wüsset halt wias am aifachsta got. hihhihiii :grinning_squinting_face:

iCstyle: gseht guuet us. :thumbsup: und jo echt es kompliment, mol öper wo waiss waser will und demendsprechend au handlet. das chunt nid so oft vor.

ICH FAHRE MOTORRAD UND BIN AUTOMATISCH COOLER ALS DU. :grinning_face_with_smiling_eyes:

• @ B2R: Danke danke :grinning_squinting_face: Jo fendi au :smiling_face: Au wenns chli noch meh usgsed, als sie send...

@ Daytona88: Danke :smiling_face: Deför beni au en rächt komplizierte Mönsch mängisch :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ich muss sagen, in der Nacht macht das ganze noch 1000 mal mehr Spass :grinning_squinting_face: Mit dem beleuchteten Tacho vor der Nase *schwärm* :smiling_face: Jaja das war eine gute Idee mit dem Motorrad fahren :grinning_face_with_smiling_eyes:

• iCstyle: Schönes Ding hast du dir da gekauft! :thumbup:
    Viel Spass und eine hoffentlich unfallfreie Zeit damit! :smiling_face:

Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face:

• Ich muss sagen, in der Nacht macht das ganze noch 1000 mal mehr Spass :grinning_squinting_face: Mit dem beleuchteten Tacho vor der Nase *schwärm* :smiling_face:

Haha, süss wie du dich an sowas erfreuen kannst :roflmao:

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• bin hüüt mit em gfahre, sini maschine ish würkli öbis fürs aug nd tönt überraschend aständig fürs 125gerli :smiling_face:

• Danke Deadline :smiling_face: Macht schon Spass durch die Kurven zu heizen mit dem Ding, auch wenn ich noch Übung brauche :grinning_face_with_smiling_eyes: Auf der Autobahn hingegen und zum Überholen ist es jedoch definitiv untermotorisiert. Aber eben, für den Anfang reichts :grinning_squinting_face: Hatte heute schon ein paar kritische Situationen, wo ich echt froh war nur 15 PS unterm Arsch gehabt zu haben...

@ AmmuNation: Ich bin sehr froh, dass ich mich noch über so Sachen erfreuen kann, und emotional noch nicht so abgestumpft bin :winking_face:

@ madLemon: merci! hed ächt spass gmacht höt met der :winking_face: vor allem wenn vo der no bleisteft ond meter z'flüge chömed haha :grinning_squinting_face:

• bis froh de ezra hed letschhi en energy drink zfloge becho :grinning_squinting_face:
    und zum glück hani de meter no chöne go hole, wär so ufgschmisse gsi :grinning_squinting_face:

meld dich sush namal neggst wuche, de suechi eus es paar schöni streckene use womer fahre chönd :smiling_face:

• Hatte heute schon ein paar kritische Situationen, wo ich echt froh war nur 15 PS unterm Arsch gehabt zu haben...

i ha NIE meh unfäll gmacht aus mit mire alte 125er :smiling_face:
    15PS hin oder her... o do chasch's limit sueche... machs aber nid :winking_face:
    geit is Geld

• i ha NIE meh unfäll gmacht aus mit mire alte 125er :smiling_face:
    15PS hin oder her... o do chasch's limit sueche... machs aber nid :winking_face:
    geit is Geld

jawohl, limite chamer go sueche :grinning_squinting_face: aber wenn drüber bisch wirds nid vill günschtiger als wenn e groosi hesch :winking_face:

u süsch, mit de r machsch sicher nix falsch wenn e moderni 125er nimsch, het es guets fahrwerch für e125er, gseht au wie en Töff us u nid wie es velo mit motor u verschalig wie vill angeri moderni 125er. u d'leischtig isch für en 4takter au gar nid so schlecht, chuunt zwar id a mini 125 Cagiva Planet änne, aber die isch ja au en 2 takter :face_with_tongue:

U wäg em fähler uf e grossi hocke u ner wieder uf die chlii, je nach dem isch da gar ke fehler, bin selber au scho chli grösseri gfahre zum usprobiere, u jo sooo gros isch de ungerschiid vo mire 125er Planet zunere FZS 600 Fazer gar ned, wird lüüt ge wo angeri meinig sind, aber en Guete 125er isch durchuus mitemne 600er Töff vergliichbar. I wür mini 125 ämel jedem 250er Töff vorzieh, scho ellei vom Handling her.