Ich will noch diesen Sommer Motorrad fahren! 125er!?

• Chan sie dasichs falsch useglese han, aber vode Leistig gspürsh du en klare Unterschied, aber du meinsh dasd Wertigkeit vom Töff(also was verbaut ish) ufem Stand vonerem grössere ish? Meinsh das oder?

• Ja w_s, bitte bedenke das die Fazer gedrosselt ist, meinst ja die vom Beast, oder?

Ich würde mal sagen das das ein recht grosser Unterschied ist, schon von deiner Planet zur Hornet und die Hornet ist schon wie ein Velo zum fahren. :grinning_squinting_face:

"Beim Beschleunigen müssen die Tränen der

Ergriffenheit waagerecht zum Ohr hin abfließen"

(Zitat: Walter Röhrl)

• also ich meine die vvom beast ja.

u bir leischtig merkt mer scho en rechte ungerschiid, ich han demit eigech gmeint, dases vom fahrverhalte her ken groose ungerschiid git also stabilität u spurtreui.
    wobii mir d'Fazer erlechgseit, bim langsam fahre scho es bitzeli schweer isch.

@ sachs bin na nie e hornet gfahre, chan da nid beurteile, bin ersch e Z 750 (ahgnehm aber z'hüüfig) e cbr 250 (isch aber irgendwas kaputt gsi) d Fazer vom beascht (zum fahre guet, aber doch recht schweer)
    usserdem diversi 125er probegfahre drunger au d'cbf125, d WR 125 u d R125

u ebe d R125 isch völlig angersch als zum bispil d cbr125, d r isch zum usfahrte mache baut worde, het es guets fahrwerch u bin überrascht gsi wie mer demit chan kurve fahre, wers mini gsi hetti sicher richtig spass demit gha;) u vorallem si zieht also wemmer am gas dreiht chunnt au was. Klar 15PS sind kenni 100PS aber 15 PS chönd au spass mache.

U wenni mal dörf fahri dinni Hornet susch scho emal, mal luege wie die isch.

• U wäg em fähler uf e grossi hocke u ner wieder uf die chlii, je nach dem isch da gar ke fehler, bin selber au scho chli grösseri gfahre zum usprobiere, u jo sooo gros isch de ungerschiid vo mire 125er Planet zunere FZS 600 Fazer gar ned, wird lüüt ge wo angeri meinig sind, aber en Guete 125er isch durchuus mitemne 600er Töff vergliichbar. I wür mini 125 ämel jedem 250er Töff vorzieh, scho ellei vom Handling her.

Also ich bi vorher uf mini DT125 gsässe und ha sie churz warmgfahre, damit sie wieder mal gloffe isch (die lided unter em dasii vo de BMW :grinning_squinting_face: ). Und wie mir alli wüssed, het mini DT meh Leistig als dini Cagiva, 11kW und 17kW isch denn doch ziemli viel bi dene chline Hubrüm. Und naja was söli säge... ich blib glaubs bim grosse Motörli. Und wenn mer gnueg Maa isch, denn chamer das au guet Handle. :thumbup:

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• Also ich bi vorher uf mini DT125 gsässe und ha sie churz warmgfahre, damit sie wieder mal gloffe isch (die lided unter em dasii vo de BMW :grinning_squinting_face: ). Und wie mir alli wüssed, het mini DT meh Leistig als dini Cagiva, 11kW und 17kW isch denn doch ziemli viel bi dene chline Hubrüm. Und naja was söli säge... ich blib glaubs bim grosse Motörli. Und wenn mer gnueg Maa isch, denn chamer das au guet Handle. :thumbup:

jaa da hani jetze extra nid erwehnt, aaaber d Giva het nid 10KW wie im uswiis stoht sondern 18 :face_with_tongue: uund e enduro mit johrgang 88 oder soo chasch nid mitemne Strossebike johrgang 00 vergliiche

• ish doch guet wenn zfride bish mit dinere 125er ihrgendwenn werde mer doch alli mal öbis grössers fahre und den wötsch es au nöme misse..

vllt werd Ducati Monster 696 öbis für dich, die ish au Federliecht het aber defür bizli meh bums?

• jaa da hani jetze extra nid erwehnt, aaaber d Giva het nid 10KW wie im uswiis stoht sondern 18 :face_with_tongue: uund e enduro mit johrgang 88 oder soo chasch nid mitemne Strossebike johrgang 00 vergliiche

Bedenk mal, dases im 88 no kei so Abgasnorme geh het wie 2000. Ich weiss es nöd, behaupte aber mer het damals scho chli meh chöne umesaue. Und die 18kW het dir denk öpper verzellt, oder hesch sie würkli selber gmässe? Und söttis so si, gratuliere zu 1kW meh - das änderet nüt a de Tatsach, dass ich mich uf minere 800er wöhler fühle. Mer hockt nume scho sehr viel witer obe, das GAHT garnöd mitere 125er, will die niemals chönted so schwer baue werde, das würs Motörli garnöd möge. 220kg und 110kg - ich wür säge, ziemli genau s dopplete. Is Gländ (rede nöd vo Schlamm und Chieselstei, sondern vo Steibrocke...) würdi lieber mit de chline gah, dafür isch die gross eifach scho zu wuchtig, wott sie ja nöd uf de Latz lege. Aber alles andere macht sie besser. Mer hockt agnehmer, höcher, het viel meh Leistig, es tönt besser und stinkt weniger. Vo Soziusbetrieb mal ganz abgseh. Bi de DT isch ja fast d Chetti grisse vor luter Spannig, d BMW nickt nume grad es bitzeli meh i, that's all.

Ich finds schön, dass du freud hesch a dinere 125er. Ich mag mini DT 125 au. Aber ich ha irgendwie s Gfühl dass du dir iredsch, dass e 125er s Mass aller Dinge isch. Nume scho de Verglich zunere 600er hinkt. Beidi Töff sind für öppis völlig anders baue worde und beidi chönd öppis anders besser oder schlechter, je nach dem. E 600er verglicht mer au nöd mit ere 1000er - obwohl die beide sich viel nöcher wäred.

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• vllt werd Ducati Monster 696 öbis für dich, die ish au Federliecht het aber defür bizli meh bums?

nei da isch ke richtigi Monster, da isch es hecktopf eggigs Liecht gschwüür.

e echti Monster hett zwöi grossi Töpf uf de siitene u es rundliecht.

aber bi denne stimmt priis leischtig nid, i ha scho vorstellige wases git, entweder en singel oder e V2 mit irgendwas zwüsche 600 u 1000ccm us Italie, Österrich oder Japan

• ja genau wegem prisleistig verhältniss ish sie bi mir au nöme din :thinking_face:

mit Zweizylinder findi hesh e zimli chlini Uswahl wender SFV und ER6N ned gfallt :thinking_face:

• ja genau wegem prisleistig verhältniss ish sie bi mir au nöme din :thinking_face:

mit Zweizylinder findi hesh e zimli chlini Uswahl wender SFV und ER6N ned gfallt :thinking_face:

uswahl isch chlii, git nur d' sv 650, Raptor 650, Multistrada 620, Monster 620/600 u vo denne isch priis leischtig vi raptor am beschte

denke drum dasi wirde warte bisi 25gi wirde warte u mir denne grad e 1000er chaufe wirde da derte priis leischtig besser sind.

bi de singel motore isch d'laufleischtig efach es problem, die priislech interessante hend x tuusig km

@ ammu die 18 sind die offizielle leischtigs ahgab usem Mito forum für die offnig leischtig vor Planet, u die 150 - 160 KM/H luut tacho erreicht mer mit 10 KW nid

• die 18 sind die offizielle leischtigs ahgab usem Mito forum für die offnig leischtig vor Planet, u die 150 - 160 KM/H luut tacho erreicht mer mit 10 KW nid

Falls du mitem A1 uswis mit 18kw umefahrsch fändi das echt chli dämlich. Warum machsch nöd grad A- prüefig? Chasch si ja mit dem töff mache und wenn später chli chole hesch chasch der en neue chaufe...

Gruess Pascal