Tönti Headlights!!!

  • Hey zäme!!!


    Wer sim Baby mal was ganz speziells will verpasse, dem han ich do na än interessante Link :grinning_squinting_face:


    http://www.stickercity.com


    Unter dä Rubrik Motocycle chömet Ihr passgenaui Tönigschleber über für d'Schiiwörfer....
    Mal was anders *s*


    Greetz Paddy

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Sicher seeeehr erlaubt :winking_face:
    Also was Liechter aagaat bi Auto's und Töff verstönd eusi uniformierte Kollege kein g'Spass !!!

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von :Dark_Force
    Sicher seeeehr erlaubt :winking_face:
    Also was Liechter aagaat bi Auto's und Töff verstönd eusi uniformierte Kollege kein g'Spass !!!


    Söll ja jedem selber überloh si zum's mache oder nid :smiling_face_with_sunglasses:
    Ich selber bin aber scho au glicher Meinig wiä du - trotzdem häts viellicht nebert ume wo für das verwendig hät oder d'Probe uf's Exempel mache möcht bi dä "Kollege" :grinning_squinting_face:


    Hmmm, im schlimmschte Fall muäsches eifacht grad uf Platz entferne wenn id Kontrolle chunsch... :confused_face:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • hmm. naja. mag jo scho schön us gse. aber we esch das ächt nochhär met em liecht? werd das ned extrem i gschränkt? do ech e de nacht au öpe die onderwägs be, wär das glaub so oder so nüd för mech. zodem hani s liecht ned nor, dass ech öpis gsene, sondern au dass die andere mech gsänd :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak
    hmm. naja. mag jo scho schön us gse. aber we esch das ächt nochhär met em liecht? werd das ned extrem i gschränkt? do ech e de nacht au öpe die onderwägs be, wär das glaub so oder so nüd för mech. zodem hani s liecht ned nor, dass ech öpis gsene, sondern au dass die andere mech gsänd :winking_face:


    Diä frog han ich mir au gstellt und han uf dere Sitä chli umäklickt - gemäss Hersteller söts absolut keis Problem si und s'liächt i keinere Sicht beiträchtigä.......ok, das würd ich als hersteller au säge :grinning_squinting_face:


    Dä Aspekt "gesehen werden" isch aber sicher en Grund zums nid mache, wenn's s'liächt würdi dämme....


    Aber zu Showzweck sicher ä glatti Sach :smiling_face_with_sunglasses:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Jo ich denkä jetzt mol ä blaui Foliä würd am liächt genau glich wenig abbruch geh wiä diä wo statt gälbä iächter aifach geli chläber über d'Schiwerfer machäd. Schwarz oder so isch klar, chämt aber für mich sowiso nöd in Frog. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING