glaubeberg, das wucheend gfahre, zwar amigs super gfährlich, aberd kurve und de usblick ish sagehaft
Lieblingspäss & Lieblingsstreckene?
- Meitschi
- Erledigt
-
-
Wieso supergfährlich?
-
weil zum Teil so eine enge Strasse ist und es oft mega unübersichtliche Kurven hat, musste schon aufpassen das bei der Ende der Kurve nicht direkt ein Auto vor mir stand.
War aber nur der Teil hinauf, wo "es nicht soviel spitzkehren und kühe hatte"...achja und zumteil standen die Kühe wirklich planlos auf den Strassen
-
ich liebe de flüelapass. vo davos isch mer grad am fuess vo dem und mer muess net ewigs lang fahre bis die kurve chömet.
als zweites die zwei wo lang durchzogeni übersichtlichi kurve mit grosse radius hent: fuorn und sattel. fuorn isch aber vil schöner wegem nationalpark. de untere teil vom albula wenn mer vod lenzerheid chunt isch au so herrlich
buchenegg isch grad 5 min vor de türe. de fahr i gern wils so nöch isch
edit: muess aber sage ich ha no recht wenigi pass gmacht. glaubeberg, grimsel, furka, maloja etc sind mir no fremd
-
Mir haben's einfach die Schweizer Pässe angetan gefolgt von der Jura-Region und dem nahen Vorarlberg. Als ich anfing, hatten auch wir ausserorts noch Tempo 100, also kein Grund, um in den nahen Schwarzwald zu fliehen.
Dieser stellte lediglich eine Abwechslung dar und hat auch seinen Reiz - kein Thema.
Mit der Senkung von 100 auf 80 ao änderte sich für mich nicht viel.... fahre einfach mit wachsamen Augen, was bis anhin ganz gut klappteUnd ja Meitschi, die Kombination Suste, Furka Grimsel oder umgekehrt ist seit jeher der Klassiker.... heute halt aufgrund der Masse an Motorrädern etwas Radar verseucht, aber was soll's..... am frühen Morgen oder gegen den Abend durch, dann ist alles okay
Ganz enge und holperige Pässe/Strassen sind für meine Alteisen nicht so geeignet, ziehe einen mehr oder weniger sauberen Strassenbelag vor... aber auf einem jeden Pass findet sich ein schönes Teilstück und die Summe aller Teilstücke ergibt einen gelungenen Tag!
In den Wintermonaten halt die Notnägel in der nahen Region: Albis, Buchenegg, Hirzel, Irchel, Oberland-Region, Hemberg und Schwägalp (ist immer relativ schnell geräumt), Hauptsache, die Motorräder werden bewegt und man rostet nicht ein. In den Sommermonaten lasse ich die dann aber lieber etwas links liegen, übersättigt
-
San Bernardino , Splügen ,und Maloja von süden her ,
weil viele enge Kurven und schlag auf schlag .
Aber generell gefällt mir alles was kurvig ist ,
je enger desto besser . -
liebschti strecki; appezöll - hasle eeeeewwigs nomme gfahre
ond päss: klause grimsel schwägalp ond stoss ( applauskurve isch alledings jetzt wökli zom gähne) -
liebschti strecki; appezöll - hasle eeeeewwigs nomme gfahre
Da isch definitiv au mini Lieblingsstrecki, wenns nöd söll ufä und abwärts goh. Super belag, super kurvä, und abartig schnell chasch gar nöd fahrä wells am Strossärand Betonpföschtä hät wod wörsch driknallä wenns eim latzt. I lieb dä chlii Abschnitt vo Hundwil richtig Haslä, döt is Tal abä, über d Brugg und richtig Haslä wieder ufä :thumbup:Wenns chli holpriger söll sii: Diversi Kieswägli im Toggi und Fürsteland. Grossi Päss bruchi nöd würkli, d Tremola vor zwo Wuchä isch aber scho dä Hammer gsi, si hend extra Kies i jedi Kurvä gleit dassi nochli meh Spass dörf ha Uf em Gotthard denn all die altä Bunker wod chasch go "endurierä" mit em Töff..
-
betonpföschte sönd zom küsse do
-
Stoss... Lol.
Ruppe
Sus jaufenpass
Gesendet mit tapapapapapapapapading
-
am Boo sini Garage
-
Pass: Oberalp (Andermatt bis Restaurant)
Strasse: St. Hippolyte - Maiche@without_spRit
Du kennsch d'Wyniger-Högger Fahr mou Burgdorf richtig Wynige rechts ufe (Hub) när chunnsch uf d'Lueg, när fahrsch bis Hüüseremoos, när Richtig Mühleweg... Z'Mühliwäg geisch links (richtig schmidige), när VOREM Kappeler geisch rechts (vo dert kennsch es när )Dänke das gfaut dr, Fallschirm nid vergässe falls näbe us fahrsch, und wenn eine ufemne rote Poketbike xesch, grüessischne und zahlsch ihm äs Bier Guter Mann
-
@without_spRit
Du kennsch d'Wyniger-Högger Fahr mou Burgdorf richtig Wynige rechts ufe (Hub) när chunnsch uf d'Lueg, när fahrsch bis Hüüseremoos, när Richtig Mühleweg... Z'Mühliwäg geisch links (richtig schmidige), när VOREM Kappeler geisch rechts (vo dert kennsch es när )Dänke das gfaut dr, Fallschirm nid vergässe falls näbe us fahrsch, und wenn eine ufemne rote Poketbike xesch, grüessischne und zahlsch ihm äs Bier Guter Mann
jawohl, glaube da kenni wenni mi nid grad tüüsche, bin derte aber scho lenger nümme düre aber a Lueg u Hüüsermoos mache klick im Kopf, han mi a de schilder totglacht faschtes Poketbike, nanie gseh
-
Lueg u Hüüsermoos mache klick im Kopf
Haha, Lueg, dört i dere Gmeind bini ufgwachse. Chunt mer grad no e Story dezue in Sinn...Früener - viellicht hüt no, weiss nöd - het die Beiz dört "Wirtschaft zur Lueg" gheisse. Dänn häts e Zyt lang en Wirt gha, wo sini Beiz gärn sälber chli id Höchi gsoffe hät. Drum sind eines Nachts d Nachtbuebe gange, händ das Wirtshusschild abegno, i drü Teil gsaget unds wieder ufe gmacht. Dänn häts gheisse "Lueg zur Wirtschaft"
-
Ich mag der Pragel, Aecherli und der Kunkel
Der Grimsel isch au ganz schön, isch hald leider achli voll dert.
Imoment find ich au der Sterneberg und der Sitzberg guet. Genauso gfallt mir der Wolfsberg
Gruss
Ryu