Neuer Lernfahrausweis Kat. A1

• Hallo zemme

i ha e Churzi Froog an euch, und zwar:

Min Lernfahruuswiis Kat. A1 lauft morn ab. I has natürlig verhengt und die Prüefigstermin immer uusegschoobe, was jetzt logischerwiis jo nimm goht.:wand:

Jetzt ha i irgenwo noocheglese, dass me en 2. Lernfahruuswiis ka Aafordere und ha jetzt emol rechechiert, aber nüt gfunde.

Weiss eine vo Euch wo/wie ich das mache ka (Halbkanton Basel-Landschaft)?

Danke im Vooruss fürs Lese und Antworte

Einmal editiert, zuletzt von MisterM1291 (22. Juli 2013 10:40)

• ja en zweite L-Uswis chamer eifach bstelle, ganz normakl.

wennd aber en dritte L-uswis bruchsch, musch denn 2 jahr warte oder sonen unnötigen psycho test mache.

• Heiligi ********

Do griegsch jo huere schnell e antwort XD

Also i mues aber alles Wieder zahle odr wie (Personalienbestätigung etc)?

• Jap. Alles wie bim erste Mal. Usser ebä dä Augetest.

Edit: Han ich z Züri ämel müesse - weiss nöd wies isch z Basel.

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Also i mues aber alles Wieder zahle odr wie (Personalienbestätigung etc)?

Jo natürli! Häschs ja au sälber vergigt, wieso söt dir de Stürzahler en neue zahle?

• Ok, guet, denn mach ich das XD

No e anderi Froog zum gliiche Thema, sööt ich de Lernfahruuswiis ned verlengere, ka i denn trotzdem der Lernfahruuswiis fürs Auto an mim Geburtstag aafordere? Es heisst jo, Theorie ist 2 Jahre gültig, usserdem het Kat A1 jo die gliiche Frooge wie d Autoprüefig, oder irr ich mich do?

• Ich würd - je nachdem wie lang dases no gaht - sowiso nöd beidi Prüefige mache. Machsch gschider d Autoprüefig, bstellsch dä Lernfahruswiis ersch dänn und musch defür kei Prüefig meh mache mitem Töffli...

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Es goht no bis am 5.11.2013 :grinning_face_with_smiling_eyes:

aber i ka guet uff dr Roller verzichte, das isch nid s Problem

Jetzt, ebbe, i ha am 21.03.2012 d Theorieprüefig bestande, also ha ich bis am 21.03.2014 e gültigi Theorie, mues ich mit dere Trotzdem d Autotheorie zerscht mache odr nid?

• Bewirbt sich der/die Inhaber/in eines gültigen Lernfahrausweises (z. B. Kat. B) um eine weitere Kategorie (z. B. Kat. A1), so wird die Theorieprüfung auf diese Kategorie übertragen, sofern sie nicht mehr als 2 Jahre zurückliegt.
    Website Strasseverkehrsamt

Also: Nei, du muesch d Theorieprüefig nur eimal mache, sofern alles innerhalb vo 2 Jahr absolviersch.

• Dä isch eifach es Jahr lang gültig.

• Bewirbt sich der/die Inhaber/in eines gültigen Lernfahrausweises (z. B. Kat. B) um eine weitere Kategorie (z. B. Kat. A1), so wird die Theorieprüfung auf diese Kategorie übertragen, sofern sie nicht mehr als 2 Jahre zurückliegt.
    Website Strasseverkehrsamt

Also: Nei, du muesch d Theorieprüefig nur eimal mache, sofern alles innerhalb vo 2 Jahr absolviersch.

Scho armi Sieche, die Basler. In Züri hani eifach de Lehrfahruswis bstellt und mini Theorieprüefig vo 1982 im Kanton Bern hät zellt.