Ich wundere mich dass no kei Glühwürmli Azüg git für Nachtfahrer.
Es Drehlicht, zum Biespiel rot uf em Helm für L-Fahrer und Adrealinjunkis wär min Vorschlag
Ich wundere mich dass no kei Glühwürmli Azüg git für Nachtfahrer.
Es Drehlicht, zum Biespiel rot uf em Helm für L-Fahrer und Adrealinjunkis wär min Vorschlag
Da kenne ich aber drei andere... Falsche Rückschlüsse sind rasch passiert...
Der eine fährt Profimässig (Reiseleiter von Motorradtouren), der andere ist tatsächlich lehrer aber durchaus dynamisch unterwegs und der dritte, auch dynamiker, wurde mal abgeschossen und hatte drei wirbel gebrochen. Der montiert ne Leuchtweste bei schlechten Sichtverhältnissen wie Regen oder Nachts. Durchaus nachvollziehbar.
Rückschlüsse entstehen aus der Anzahl an Erfahrung.
Natürlich kennt immer einer einen , bei 7 Millionen Schweizern muss wohl einer dabei sein. wahrscheindlich hat der Reiseleiter aber in Gruppenzwang gehandelt Der Fahrlehrer fällt auch weg, er würde ja auch noch ein Drehlicht auf dem Helm anbringen um bei denn Fahrprüfern seines Kantons einen vorbildlichen Eindruck zu hinterlassen.
übrigens kennt auch immer einer einen der hat einen Opa der ist 99 Jahre und raucht am Tag 3 Schachteln Gauloise :thumbdown:
Ich frage mich aber ehrlich gesagt schon, was die Dinger bringen sollen. Ich mein, man muss mich ja von vorne gut sehen, wenn mir von hinten einer drauf fährt, dann wäre ich ja wohl schon am Bremsen und da ist mein Bremslicht wohl greller. Auch von vorne sieht man eher meine Scheinwerfer (sind ja immer an, egal bei welchem Wetter). Höchstens wenn einer wirklich von vorne seitlich ankommt, könnte es was nützen, aber auch da würde man ja noch meine Scheinwerfer sehen.
Von dem her frage ich mich dann schon ob es so viel bringt....
das mir no nie eine mit Lüchtweste oder Streife oder Helm vertcho isch wo au dynamisch unterwegs gsie isch
Ich wird gse, dänn chani uf dini Erfahrige pfiffe. IM FALL! Wänns di stört, dänn lueg weg. Ende der Durchsage!
Von dem her frage ich mich dann schon ob es so viel bringt....
Muesch halt mal en Tag mit mir zäme underwäx si, dänn gsesch dänn scho, was das bringt. Im Rückspiegel immer wieder de gäl Refläx. Oder wenn i vorne bin, weisch au immer woni stecke. Oder wies de EffJottEric mal uf em Oberalp gseit het, woni irgendwo witer une no han chönne überhole und drum biz früener obe gsi bin: "Da chunsch ufe und muesch nöd lang sueche. Dä Helm isch eifach uffällig." Und settig Rückmäldige chumi immer wieder über. Aber söll jede das träge, won er wott. Ich schwätz niemertem so nen gäle Helm uf.
yeah endli mal en nette reply uf mini provokation. thanx kermit.
Fact isch das i allne mine comic vo Motomania und Joe Bar Team uf mim WC (love it) findsch e kein einzige Warnwesteträger. ussert uf einere Site wos dä typisch BMW ABS-Schlachtrossfahrer ufd schippi nämed.
Wieso isch das so? Will die keine ineme coole Töffcomic will gseh.
Töfffahrer sind wildi und angstlosi Windgsichter mit vergerbte Gsichter vo Wind und Wetter mit Narbe und andere Souveniers vo ihrene Heldetate.
D Franzose händ sogar us Protest vorere Warnwestepflicht ihri ungliebte Lüchtweste verbrennt vor em Eiffelturm.
Video gibts hier: http://www.motomag.com/spip.php?page=…_document=42823
es isch vo jedem di äge entscheidig wie schwaz ode lüchtig er / sie dähär chonnt. abe was definitiv stimmt, isch das me mit farbe besser wohrgno wät. ond wiss ond schwarz sönd definitiv ke farbe wo me i wenige bruchteil vo sekunde guet wohrnennt. i fahre sit guet zäh johr miteme kontraschtriche, gäle kombi omme. ond trotz em vile vercheer isch me ufgfalle, das i sit denn weniger vo de autofahrer öbesä wäde.
lüchtweste sönd nüd schös, abe alno besse als im ghostrider outfit als ghostrider z'ende....
ps: de fallts jo anschinend au me uf... also isch de sinn ond zweck erfüllt :thumbup:
chendegartestreife sönd de burner min bueb hät au en a wenn er in chindsgi got
so chlöpfer jetzt gosch zor olmabrodwoscht....
bevor is no vegesse tue... wo chonnt me de MC töffforum - chendegartestreife öbe???
d moderatore hends no nüd in shop ini tue
bevor is no vegesse tue... wo chonnt me de MC töffforum - chendegartestreife öbe???
Die wärde grad vo chinder in China hergstellt...
s problem isch, das mer se momentan wege der schadstoff nid über d gränze bechömed... sobald mer en wäg gfunde hend, se in d CH z schmuggle, wärde si ou im shop ersichtlich si
Greez
Päscu
An der TT Isle of man anno 1957 wurde noch geraucht beim fahren.
Das waren noch richtige Windgesichter. yeah
und heute fahren wir mit Chinzgi Streifen umenand
@Daytuono: Wie wahr wie wahr ist ja auch FAST mein Jahrgang
@Daytuono: Wie wahr wie wahr
ist ja auch FAST mein Jahrgang
Du meinst jetzt sicher den Fahrer?