Heckumbau Yamaha R6

  • Hey Zäme!!


    Ha mir vor kurzem ä R6 zuätuä und ich muäs säge,
    isch scho äs geils Teil :]


    Trotzdem stört mich aber was chlises dra und zwor das riese Plastik Teil hine am Heck....
    Ha scho einigi Maschine gseh wo effektiv nur na d'Nummere dra händ anere chline halterig, mit Miniblinker dra.


    Jetzt mini Frog: Weiss nebert wo me das chan mache loh oder wenn möglich bstelle zum selber montiere??
    Ha scho einigi Sitä abklapperet aber nüt schlaus gfunde... :face_with_rolling_eyes:


    Thanxs im Vorus..


    Gruss Paddy

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • ergendöber hed en heckumbau sälber gmacht do im forum met plän und konstruktionszeichnige, weiss aber ned gnau für welli machine!
    muesch chli luege de fendsches scho


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Also diä haltärigä verkauft dir doch jedä Mech i dä Schwiz nöd?

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Also diä haltärigä verkauft dir doch jedä Mech i dä Schwiz nöd?


    Yeepa, bin am Weekend grad anere Früähligsusstellig gsi und ha eine gfunde wo diä Halterige macheloh hät :smiling_face: Sind genau so wiä ichs mir vorgstellt han....
    Thanxs!!!

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Zitat

    Original von Charlie
    ergendöber hed en heckumbau sälber gmacht do im forum met plän und konstruktionszeichnige, weiss aber ned gnau für welli machine!
    muesch chli luege de fendsches scho


    cu charlie


    jo das wär de de spike för sini maschene ond ech för d daytona gsi. aber das ganze hed sech jo demfall erledigt.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Also ich hans nöd sälber zeichnet ;). Aber de Dark_Force und de Gnabber isch grad no dra (loooooooos :P).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Spike: ganz ruig :winking_face:
    hanmer es mail gschribe dasi hüt nomal de plan usdrucke und luege öbs passt.
    und denn gahts ab id produktion :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand: