Neiiiii ! ! ! ! :((



  • wür mi au interessiere?! bringeds diä? i mein wenns so witer goht................naja........


    i glaubs aber nid dass das so de bringer wird si.

  • wenn d Rännleitig s Grätli findet siche ned.

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • Zitat

    Original von DeepZone
    Hmm so wies usgeht het jo de pseudo no nix erfahre .....ech drock mol düüme das ned zu heftig werd...


    Was Polizei agoht...de Peak ond ech send am *studier* Fritig glaubs öber de Brünig...de Bucht entlang ond de öber de Schalleberg.......... a de See noche hets extrem vel Polizei gha....vor de einte händ mer sogar müesse flöchte *gg*... ond de Dörfer enne...hets au ned grad wenig gha...afangs Dorf gstande ond zmetzt im Dorf zwösche vel vel Autos esch de di zwoit Streife gstande... eifach gsi i ca 200km a di 6 Streife gseh...


    Aso zor Ziit wörkli lieber chlis ehr brav fahre... als halt bizeli zschnell....aber esch jo jedes Johr eso (mech donkts zwar grad chli gar extrem)...... 2 Mönet warte ond de werds besser..ond de fahrt jo au de Pseudo weder im Züg ome..:*hoff*:.. :winking_face:


    Das isch aber lieb vo der :grinning_face_with_smiling_eyes: Naja ich hoffe mal dases nöd 2 Mönet sie wärdet oder "nume" 2 Mönet..
    mal luege *fingernägelchaue* :ugly5:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • hei lüt lueged würkli uf eu und vorallem uf eui billet


    die huere*tschuldigung* rännleitig häd im momänt weder tschöpplilüfti wätter,


    die müend au ehri betriebstämperatur ha und die esch jetzt leider langsam weder erreicht,aso drucke jedem de dumme wos gnoh hed und jedem andere dases ehn ned nemmt


    aber glich allne e schöni saison


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von bear
    hät eigentlich öpper erfahrig mit radarwarngeräten ???
    aso so infrarotscanner.....



    im motorrad hets grad öpis dine, auso däm vo letschter odr vorletschter wuche

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von :Dark_Force
    Jungs, passed im Früelig doch eifach uuf, jetzt stönds a jedere egge, echt!! Spaared eues Billet uf de Summer :grinning_squinting_face:


    [FONT=comic sans ms]Sägs nöd..vorallem wenn ich e Azeig..bechume..chani nomol zwei johr zue umefahre...das wör mich den scho gägä....[/FONT

    The World is yours...

  • Jetzt, woni alles gläse han, merk i langsam wiä viel glück, das i das Wucheänd gha han! :ugly:


    I bin vo Wil über Wildhus i's Ländle gfahre und am Sunntig wider zrugg. (isch glaub s'Toggi :confused_face: ) Bin mal soneme schwule bonzeferari am Arsch kläbet :evil2: . Zum teil mit über 120 bi 80 :engel: . Dä siech isch mi nöd los worde, obwohl i nur e 125er han :grinning_squinting_face: . Nur woner mal überholt hät und fascht en Crash baut hät isch er mer devo gfahre will i nüm han chöne überhole ;( ;( . Guet, i de Dörfer bin i scho ahständig gfahre. Sälte mal 60, wänn all so schnäll gfare sind. Aber i wird glaubs au chli meh ufpasse.


    Ou ja, au beide Portraitierte :face_with_tongue: härzlich's Beileid und viel Glück das es nöd all zu schlimm wird. ( Innerorts isch aber scho derb :face_with_rolling_eyes: )

  • jo da isch halt au so was. wenn du natürlich de ganz tag mit 120 umefahrsch statt nur 80 isch s'risiko viel höcher das verwütscht wirsch. wenn aber nur mol kurz oder ab und zue a geignete stelle gas gisch veringert sich das risiko enorm. es lit ebe au a eu. öb ihr eu de rennleitig uf em servierteller präsentiered oder nid.


    also i gib jo au öfters mol chli zviel gas, aber das nur wenn i weiss es het kein bull i de nöchi oder kein radar.


    also lueged das ihr eu nid wie en elefant imene porzelan lade verhaltet. für irgendöpis het de töff jo so e sau geili beschleunigung. :smiling_face:

  • ähm.... scho mol öberleid das die type au met em laser chönd im wäldli obe stoh onds du halt nunmal ned gsehsch???
    Die wössed schliessli au ...wo das am meiste reizt zom Gas gäh..

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider
    jo da isch halt au so was. wenn du natürlich de ganz tag mit 120 umefahrsch statt nur 80 isch s'risiko viel höcher das verwütscht wirsch. wenn aber nur mol kurz oder ab und zue a geignete stelle gas gisch veringert sich das risiko enorm. es lit ebe au a eu. öb ihr eu de rennleitig uf em servierteller präsentiered oder nid.


    also i gib jo au öfters mol chli zviel gas, aber das nur wenn i weiss es het kein bull i de nöchi oder kein radar.


    also lueged das ihr eu nid wie en elefant imene porzelan lade verhaltet. für irgendöpis het de töff jo so e sau geili beschleunigung. :smiling_face:


    Nr11, i wett di jetzt nöd (scho wider :arsch:) beleidige, aber so wiä du da mit Weisheite umewirfsch chönt me meine dass du scho jahre Töff fahrsch! Aber mit dine ca. 2 Wuche Erfahrig chasch du da sicher nonig so guet beurteile! :wand:


    "also i gib jo au öfters mol chli zviel gas, aber das nur wenn i weiss es het kein bull i de nöchi oder kein radar." Jaja, isch klar. Dänn chöntisch gar niä Gas geh. Will es chan hinter jedem Erdhügel, Baumstamm, Bruggepfieler etc. so en nette, fiese, grüene Kolleg hocke! Und diä gsehsch jetzt eifach erscht, wänn's z'spaat isch! Es risiko isch immer debie. Mit de Ziet weisch eifach langsam, wo's gern hocked, aber sicher isch da niä. Han au scho 2 mal (dank so Schliecher mit em Auto) glück gha, das i nöd z'schnäll gfahre bin :engel::grinning_squinting_face: . Also fahr z'erscht mal en Summer, dänn chasch mit so Sprüch um dich schmeisse. Aber Adi, gäll, muesch nöd agressiv werde :lol:

  • Hä? Mueni glaubs nöd verstah oder? :grinning_squinting_face: *g*


    Ähm ich han immer no no nüd übercho vom stva oder so.. Isch das normal? :confused_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • we lang esch es jetzt här? mini buesse hend do ame scho 3 bes 5 woche duured bes ech de brief öber cho ha.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Min Vater hät d'Buess mal erscht nach 4 Mönet übercho. Er hät scho gmeint si heged en verhange :D. Guet, isch au nur so 5-10 z'schnäll gsi. Wänns e Gerichtsverfahre git gaht's sicher lang bis mal was chunt :grinning_squinting_face: . Also nutz d'Ziet na solang'd na chasch :face_with_tongue:

    Einmal editiert, zuletzt von Wolverine ()

  • aso so vo wäge ghostrider, da wöri ide schwiiz keim empfähle well sie fendet die glich wenns wänd, egal wasd machsch! :wand:


    aber mer chönnted jo luege das gsetz gänderet werd, dass sie dech müend inflagranti verwütsche und ned nachträglech chönd cho :grinning_squinting_face:


    well in holland und in californie und so isches nämli au so :böse:


    aso i wär defür, mache mer doch en abstemmig

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • @deepy


    jo hesch scho recht...aber darum han i jo gschribe "risiko vermindere"....


    @wolver"bienli"


    Erschtens han i niä gseit das ich erfahrig han. überhaupt nid. aber ich chan mir halt gedanke gmacht und diä ufgschribe. wenns bi dir aber so tönt het den tuets mir "mega leid". gäll.


    Zweitens, wie scho bi de deepy i han niä gseit du chasch das Risiko usschlüsse, sondern vermindere.


    Drittens du für führsch di au chli strub uf. "Also fahr z'erscht mal en Summer, dänn chasch mit so Sprüch um dich schmeisse. " tuesch jo au scho wie en töff-oldie :face_with_rolling_eyes: .....


    Viertens: "Aber Adi, gäll, muesch nöd agressiv werde"
    Nei wird ich sicher nid. wege so type wie dir mach i mir kein kopf.


    also i wünsch dir trotzdem en wunderschöne töff summer. gäll schatzeli :engel: