Neiiiii ! ! ! ! :((

  • Jo send doch verdammti scheiss Bulle man :arsch:! Verdammti Pissers! Hoffentlich hesch ken deftige Buess .....[COLOR=blue][SIZE=2]

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • dä kolleg isch überland mit 113 id radarfalle letscht jahr. 500 stutz buess, + grichtsverfahre (en zettel wo drufstaht dass er führeruswis 1 monet mues abgäh), für s'abgeh und ufbewahre vom führeruswis berappeds au no öbbe 300 stutz verwaltigschöschte.


    also überland hesch mit über 26 äs grichtsverfahre am hals. er het also chli päch gha, wennt under 26 hesch sötts nur ä buess gäh.... :hmpf:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    Jo send doch verdammti scheiss Bulle man :arsch:! Verdammti Pissers! Hoffentlich hesch ken deftige Buess .....[COLOR=blue][SIZE=2]


    D'Bulle sind immer Arschlöcher, wenn's eim e Buess verteiled. Aber es säged dänn alli wider "selberschuld" oder "gscheht em ganz recht", wänn's dänn eine im gleaste BMW mal mit 120 Überland de Lappe wegnämed.


    Fillicht eifach mal zerscht überlegge was mer so uselaat bevor mer sonen unqualifizierte Biitrag schriibt! Nur so als Denkaschtooss!

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von :Dark_Force


    D'Bulle sind immer Arschlöcher, wenn's eim e Buess verteiled. Aber es säged dänn alli wider "selberschuld" oder "gscheht em ganz recht", wänn's dänn eine im gleaste BMW mal mit 120 Überland de Lappe wegnämed.


    Fillicht eifach mal zerscht überlegge was mer so uselaat bevor mer sonen unqualifizierte Biitrag schriibt! Nur so als Denkaschtooss!



    Meistens ischs ja nöd überland sondern innerorts X(
    Und ich dänke det dörf mer sich scho drüber ufrege.. Ich säg ja nöd das ich en heilige bin oder weiss nöd was aber det wos Lüt hät ( Am strasserand etc ) fahri vorschrifts mässig abundzue au +5-10 aber sicher nöd 120 + inerä 50 zone! :böse:


    Edit: De Biitrag isch scho chli underes niveao aber ebe :face_with_tongue:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

    Einmal editiert, zuletzt von pseudOnat ()

  • Ich han au nöd diich gmeint :grinning_squinting_face: So eifach isch das... :face_with_tongue:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von :Dark_Force
    Ich han au nöd diich gmeint :grinning_squinting_face: So eifach isch das... :face_with_tongue:


    Hmm merke i letster Ziit bini chli empfindlich.. Wora das ächt liege mag.. :face_with_rolling_eyes:


    :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Verdammt hüt hends mich gad au blizt...innerorts mit 60 - 70 kmh'lis voll bitter..git entweder 250.- oder e Azeig..es isch so bitter..die hundesöhn...schisst mich so ah...

    The World is yours...

  • Jungs, passed im Früelig doch eifach uuf, jetzt stönds a jedere egge, echt!! Spaared eues Billet uf de Summer :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • i het jetzt no es töffli won ich nüme bruch. i würs eu gern zur verfüägig stelle, wenn ihrs billet weg hend :grinning_squinting_face:


    nei ernschthaft passed uf diä bulle sind wieder in schare ume jetzt wos nüme chalt isch. bi üsere stross (isch e hauptstross) fahred jede tag mind. 3 Bulle (im streifewage)(mengmol au i 5min abstand) wägä dure. plus meischtens no 1-2 mit blauliächt :=)


    also aufgepasst. (i wött gar nid ernscht wüsse wieviel das mit ihrene zivil-schlitte durefahred)

  • Hmm so wies usgeht het jo de pseudo no nix erfahre .....ech drock mol düüme das ned zu heftig werd...


    Was Polizei agoht...de Peak ond ech send am *studier* Fritig glaubs öber de Brünig...de Bucht entlang ond de öber de Schalleberg.......... a de See noche hets extrem vel Polizei gha....vor de einte händ mer sogar müesse flöchte *gg*... ond de Dörfer enne...hets au ned grad wenig gha...afangs Dorf gstande ond zmetzt im Dorf zwösche vel vel Autos esch de di zwoit Streife gstande... eifach gsi i ca 200km a di 6 Streife gseh...


    Aso zor Ziit wörkli lieber chlis ehr brav fahre... als halt bizeli zschnell....aber esch jo jedes Johr eso (mech donkts zwar grad chli gar extrem)...... 2 Mönet warte ond de werds besser..ond de fahrt jo au de Pseudo weder im Züg ome..:*hoff*:.. :winking_face:

  • wenns zu extrem wird gits bald nur no eis:


    nummere weg und eis uf ghostrider mache :winking_face:


    nei, das cha jo au nöd die löösig sii, aber äs isch irgendwie doch ziemlich aastrengend...


    mich händs letschti grad au wieder cätscht..... chli verpennt und denn ufem wäg is gschäft chli am kabel zoge -> blitz


    zum glück isch döt 60 gsi und äs hät nur 40.- koscht


    ha aber scho gschwitzt.......


    hät eigentlich öpper erfahrig mit radarwarngeräten ???


    aso so infrarotscanner.....