CH Schild auch für den Töff

• Eigentlich chönt eusi Polizei ja au ischrite bi de EUsländer. Das Blaue EU-Zeiche mit em Landeskennzeiche uf em Nummero isch ja i dene Wiener-Abkomme sicher au nöd greglet. Wänn d EU-Länder underenand das annerkenned, isch das ihri Sach, aber das gaht eus dänn au nüt a.

Doch doch, bisch numme zfuul gsi zum uf dä Link drucke und selber witer z lese. :face_with_tongue: Isch alles im Ahang 3 greglet.

Zitat

3. Wenn das Unterscheidungszeichen in das Kennzeichen einbezogen ist, müssen folgenden Bestimmungen erfüllt sein:
    (bla, bla, blaw, law ...)

PS: Ich bin ein DUMMSCHWÄTZER !!!

• 17.5cm lang und 11.5cm breit?! wtf nei sicher nid, ha än chlinnärä druffä, ca. 10cm lang. Also für mich isch da au än CH-chläber oder für was verchauffeds denn dä überhaupt wenn er nid zuägloh wär? i finds eifach futzdumm, ehrlich. I mach doch nid sonän sch**ss grossä chläber druffä :stupid: :böse: I frogä denn nomäl min Mech aber ich bezwiiflä, dass i uuf italiä fahrä wärde mit äm töff. Und ufs auto werd ich garantiert au keinä druf machä, da xet jo besch***e uus :thumbdown:

lg

Gruss

YAMHO

• Und ufs auto werd ich garantiert au keinä druf machä, da xet jo besch***e uus :thumbdown:

Finds ou :stupid: ... aber wa wotsch mache.. do isch eigentlich d CH delegation mol gfrogt, da neu z verhandle :winking_face: ...

und fürs outo han ig so en magnetchläber in der richtige grössi.. --> de chunt ersch churz vor der gränze druf und wenn ig zrugg bin chunt de wider drab.. bi zwor scho stolze schwitzer.. aber, s gset eifach besch***** us, find ig :winking_face:

Greez
    Päscu

The answer to life, the universe and everything = 42

• Magnetkleber...? Das wär' ne idee für's auto. Hält sicher beim Möp auf dem nummernschild... :grinning_squinting_face:
    Wo gibt's die magnetdinger zu kaufen...?

"Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

• und fürs outo han ig so en magnetchläber in der richtige grössi.

has doch dänkt, dass sowas git :smiling_face: wär mir au liäbär. Am Sunntig hani sicher ei ganzi stund än uufchläbär adä FZ8 entfärt. mm um mm wills extrem spröd xi isch (dä orangi uufchläbär ufm tank wo druff staht, dassmä d'bediänigsaleitig söll beachtä wämär da FZ verwändät :engel: )

Hält sicher beim Möp auf dem nummernschild... :grinning_squinting_face:

hahaha hani ou denkt :grinning_squinting_face: :top2: git suschd ja nix metalligs :face_with_tongue:

Gruss

YAMHO

• Zitat

Do it migros (zugerland) .. dänk, die gits ou in andere filiale :winking_face:

Greez
    Päscu

Danke schön! :smiling_face:

"Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

• Min CH Chläber isch uf dä Lederkombi-Jaggä !! :huh: :huh: :huh:

• Ich frag mich grad wo ich das hinkleben soll o.o

Den kleinen hab ich so knapp auf den Koffer gekriegt, aber den grossen?

Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

• *ahem* xD Na mal schaun, ich glaub mehr als aufs Stelvio werd ich sowiso nicht fahren. Da oben ist meist so ein riesen gewusel da fall ich garned auf :face_with_tongue:

Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

• War am Dienstag im 3W Motosport, weil ich ein neues Visier für meinen Shoei brauchte (übrigens recht happig, 99.- für's Visier und 49.- für's Pinlock) und fragte bei der Gelegenheit nach dem CH-Kleber..... ergatterte gerade den letzten kleinen!
    Nach dem Artikel werden die Dinger wieder gekauft und angebracht, allerdings überwiegend der kleine Kleber (an und für sich illegalen), welcher auch früher üblich bei Motorrädern war.... fuhr ja kein Mensch mit dem grossen rum :whistling:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos