-
-
Gits im Coop Bau & Hobby, mindestens z Wettinge. Hani vorletzt Dunnstig gse.
-
Sorry das tönd jetzt versnopt aber ich wird MIT SICHERHEIT de beschisseni Chläber nöd a minere Duc oder Mercedes ane chläbe.
Und wie kontrovers isch das den??? Die haltet mich a, meinet:;"Hey du bisch doch vo de Schwiiz, warum häsch nöd de Chläber"??!!! Ehhmmm -
Die haltet mich a, meinet:;Hey du bisch doch vo de Schwiiz, warum häsch nöd de Chläber??!!! Ehhmmm
Nei, die chönd kei Schwyzertütsch -
Nei, die chönd kei Schwyzertütsch
Klugscheisser -
Chamer de chleber au an helm tue??? hett da e stell womer guet chönnt abchlebe :whistling:
-
Chamer de chleber au an helm tue??? hett da e stell womer guet chönnt abchlebe :whistling:
Hey, W_s, s staht doch im verlinkte Artikel, dass es nöd zuelässig isch. Ich glaube, dich söt mer nomal umbenenne: in Without_spirit -
u wenni de Helm an töff anemache=? zellts denne???
(okay gibes zue han de artikel geng nani glese, ha ke luscht dezue :whistling: )
-
Ich kleb nächste woche keins drauf und erzähle euch nachher wies war
-
hmmmm.... interessantes Thema 8o
Also mir hat mein Mech den CH-Kleber auf den hinderen Radschutz geklebt, ist aber nicht sehr gut sichtbar, jedoch in der Nähe des Nr-Schildes. Wollte diesen ursprünglich entfernen aber ich glaube ich kann den dort stehen lassen
-
Hm, nicht mal als ich mein Auto oder Motorrad gekauft habe gabs den Klebervom Mech dazu, aber sobald es um Eigenwerbung auf der Heckscheibe geht sind sie schnell wie ein Schuhmacher. :thumbdown:
Letzten Monat den CH-Kleber beim Auto angebracht, Motorrad folgt noch und da ich mich nicht für mein Land schäme stört mich das CH am Heck auch nicht. Sehe mich beim fahren ja nicht von hinten. -
aber sobald es um Eigenwerbung auf der Heckscheibe geht sind sie schnell wie ein Schuhmacher. :thumbdown:
hahahahaha dito entferne die "Eigenwerbung vom Mech gleich morgen früh Werbung am Nr-Schild Halter reicht -
hmmmm.... interessantes Thema 8o
Also mir hat mein Mech den CH-Kleber auf den hinderen Radschutz geklebt, ist aber nicht sehr gut sichtbar, jedoch in der Nähe des Nr-Schildes. Wollte diesen ursprünglich entfernen aber ich glaube ich kann den dort stehen lassen
So gross wie im Wiener Übereinkommen über den Strassenverkehr im Anhang 3 definiert?
http://www.admin.ch/opc/de/cla…ation/19680244/index.htmlZitat
Unterscheidungszeichen der Kraftfahrzeuge (Art. 1 Bst. p) und Anhänger im internationalen Verkehr
2. d) An Krafträdern und ihren Anhängern müssen die Ellipsenachsen mindestens 0,175 m und 0,115 m lang sein.oder es schnügeligs chlises wo mer in Italie ä Buess riskiert?
-
Eigentlich chönt eusi Polizei ja au ischrite bi de EUsländer. Das Blaue EU-Zeiche mit em Landeskennzeiche uf em Nummero isch ja i dene Wiener-Abkomme sicher au nöd greglet. Wänn d EU-Länder underenand das annerkenned, isch das ihri Sach, aber das gaht eus dänn au nüt a.
-
Mich interessiert aber ender womer Halterig für dä CH Kläber überchunt