CH Schild auch für den Töff

• Man hört aber nur von Bussen von diesen Drecktschinggen. Die müssen wohl ihre verschissene marode Staatskasse aufbessern. :pouting_face: Was für ein Kackland. Und was wir wieder für Kackpolitiker haben, die dem nicht endlich mal ein Ende setzen.

Tolli ussage muen scho säge :kissing_face:
    Ich als Dräckstschingg bin au nöd immer stolz uf Politiker in Italie....teilwies beschäment aber wäg dem luegi ich trotzdem uf mini Wortwahl. es git keis subers land...oder wo meinsch wo das Mafia gäld flüsst :grinning_squinting_face:

Fehlende PS werden durch WAHNSINN ersetzt ! :devil:

• Eine Zeit lang war das CH-Schild eben auch in der Schweiz obligatorisch. Irgendwann dann nur noch, wenn man ins Ausland fährt.

Bist du sicher? Hat irgendjemand eine Kopie der alten "Verordnung vom 27. August 1969 über Bau und Ausrüstung der Strassenfahrzeuge" welche am 19. Juni 1995 von der "Verordnung über die technischen Anforderungen an Strassenfahrzeuge (VTS)" abgelöst wurde?

In der VTS war und galt schon immer, also seit Juni 1995:
    Art. 45 Landeszeichen, Kontrollschilder, amtliche Zeichen
    1 Motorfahrzeuge und Anhänger, die ins Ausland fahren, müssen hinten ein Landeszeichen nach Anhang 4 tragen.
    http://www.admin.ch/opc/de/classif…/index.html#a45

PS: Ich bin ein DUMMSCHWÄTZER !!!

• Zitat

Ich kann mir durchaus aber auch vorstellen, dass der halt wegen irgendwas angehalten wurde, den Polizisten irgendwie blöd angemacht hat

Das unterschrieb dr!!! :thumbsup:

I ha bisher no NIE im Usland Problem mit dr Polizei gha. U i Kontrollene bini gnue cho, aber immer fründlech u kooperativ blibe. Immer nur Verwarnige becho aber nie ä Buess. Sigs wäge Blinker, Rückspiegel, luute Uspuff oder süsch öbbis... Immer nach emne churze Gspräch chönne witerfahre. :thumbsup:

Holz alänge :smiling_face:

• Bist du sicher? Hat irgendjemand eine Kopie der alten "Verordnung vom 27. August 1969 über Bau und Ausrüstung der Strassenfahrzeuge" welche am 19. Juni 1995 von der "Verordnung über die technischen Anforderungen an Strassenfahrzeuge (VTS)" abgelöst wurde?

In der VTS war und galt schon immer, also seit Juni 1995:
    Art. 45 Landeszeichen, Kontrollschilder, amtliche Zeichen
    1 Motorfahrzeuge und Anhänger, die ins Ausland fahren, müssen hinten ein Landeszeichen nach Anhang 4 tragen.
    http://www.admin.ch/opc/de/classif…/index.html#a45

Ich bin mir sicher, auch wenn ich es nicht belegen kann. Ich mag mich noch gut an die Abgesänge auf diesen Staat erinnern, weil der doch nun tatsächlich verlangte, einen Kleber - igitt - auf den ach immer so schön polierten Lack zu kleben, die mein Vater zusammen mit meinen Onkeln austauschte. Ich weiss auch, dass wir ein CH-Schild an unserem VW-Käfer hatten, obwohl wir nie ins Ausland gingen. Mein Vater hätte diese Ausgabe nie getätigt, wenn er nicht gemusst hätte.

• Tolli ussage muen scho säge :kissing_face:
    Ich als Dräckstschingg bin au nöd immer stolz uf Politiker in Italie....teilwies beschäment aber wäg dem luegi ich trotzdem uf mini Wortwahl. es git keis subers land...oder wo meinsch wo das Mafia gäld flüsst :grinning_squinting_face:

Du kennsch mi zwar nöd, aber versichere dir dases nöd so gmeint isch - ich glaub, du weisch genau wie ichs meine. Ha selber paar Italos im Kollegechreis. Aber es isch wiedermal Typisch: Es Land, dems nöd guet gaht (und das isch in Italie eifach Fakt) holt sichs Gäld bi de Usländer. 300 Stutz Buess wegeme fehlende Chleberli. Das isch völlige Verhältnisirrsinn. Aber dass eim immerno s ganze Auto usgrumt und teilw. au s ganze Auto mitgnoh wird in Milano im Stau, das Problem bechömeds natürli nöd in Griff...

Sämtlichi Kollege us Italie säged sie hend s Land scho gern an sich, aber sie sind froh drum i de Schwiz z si und nöd dere Politik det unde usgsetzt z si.

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• Du kennsch mi zwar nöd, aber versichere dir dases nöd so gmeint isch - ich glaub, du weisch genau wie ichs meine. Ha selber paar Italos im Kollegechreis. Aber es isch wiedermal Typisch: Es Land, dems nöd guet gaht (und das isch in Italie eifach Fakt) holt sichs Gäld bi de Usländer. 300 Stutz Buess wegeme fehlende Chleberli. Das isch völlige Verhältnisirrsinn. Aber dass eim immerno s ganze Auto usgrumt und teilw. au s ganze Auto mitgnoh wird in Milano im Stau, das Problem bechömeds natürli nöd in Griff...

Sämtlichi Kollege us Italie säged sie hend s Land scho gern an sich, aber sie sind froh drum i de Schwiz z si und nöd dere Politik det unde usgsetzt z si.

Nei scho klar...han ja es :grinning_squinting_face: am schluss ane da...mir gahts ja ähnlich wie allne, da läbende Italos. Land,Gastro,Architektur,Künstler,Denker,Philosophe,Fraue,Meer....alles super, aber sie wählet immer no de Penner vo Berlusconi... :wand:

Wenn allerdings Strafe da i de Schwiiz vergliechsch wenn due eine abeschlasch (1000-2000.- Stutz busse) wenn mit 60 meh usserorts, znacht am 3 verwütscht wirsch, gits mind 25-30% vo Diem Lohn, Uswiesentzug für mind2 Jahre und dies Auto/Töff chasch au Tschüss säge.
    Wieso das? will seinte kei Profit für de Staat bringt. Da gsehsch einmal meh das au da i de Schwiiez sLàbe en Furz wert isch.

Und wann die Gsetz vo de Amis gasch go aluege :grinning_squinting_face: die sind ja no vile meh verbie :muaha: Da chönt mir da in Europa no froh si.

• Haha Duc4life, DU häsch ja eh en Sonderbonus mit de Duc, dir winkets und applaudierets :thumbsup: und mir isch grad in Sinn cho:
    ICH HAN JA NO DE ITALIENISCH PASS :!: Villicht wär das miin Sonderbonus?? Nimm en glaubs mit wänn's i'd Dolos gaht :thumbup:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Haha Duc4life, DU häsch ja eh en Sonderbonus mit de Duc, dir winkets und applaudierets und mir isch grad in Sinn cho:
    ICH HAN JA NO DE ITALIENISCH PASS Villicht wär das miin Sonderbonus?? Nimm en glaubs mit wänn's i'd Dolos gaht

Klar doch :roflmao: und verneiget sich :hutab: natürli au no, Inkl. Roteteppich usgrollt.
    Glaubmers EffJottEric, ich bin in Italie de grösseri Usländer als da i de Schwiiz...die händ doch all sgfühl mir schiisset sGäld und sind all riich. Mit de ZH-Nr. sowieso...a lei e di Zurigo? Bella Ducati, vieni qui a pagare

• Glaubmers EffJottEric, ich bin in Italie de grösseri Usländer als da i de Schwiiz...die händ doch all sgfühl mir schiisset sGäld und sind all riich. Mit de ZH-Nr. sowieso...a lei e di Zurigo? Bella Ducati, vieni qui a pagare

Ts, offebar wüssed d Bulle dört unde nid emol ohni CH-Chläber das us de Schwiz chonnsch trotz em Schwizerchrüz hindedruff, wie wänds denne wüsse das ZH für Zurigo stoht ;). Muess au weder mol uf Italie met em Töff, denn chann ich ändlech mol zu de Bulle säge: "ich nix verstehen, mi dispiace no capisce niente, je suis touriste... " :grinning_squinting_face: (hoffe mol de Italo-Teil esch ned allzu falsch xi...).

• Also!! Bin jetzt grad in Effretikon i de Zentrums-Tankstelle im Shop go luege.... die händ gar kei CH-Kleber!!!
    Resultat Nachfrag: Siit JAHRE nüm verchauft.... stimmt ja au, die Chleber gsehsch eigentli nüm so oft bi eus uf de Strass.....

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Also!! Bin jetzt grad in Effretikon i de Zentrums-Tankstelle im Shop go luege.... die händ gar kei CH-Kleber!!!
    Resultat Nachfrag: Siit JAHRE nüm verchauft.... stimmt ja au, die Chleber gsehsch eigentli nüm so oft bi eus uf de Strass.....

Alles richtig gschriebe :top2:
    JA sicher wüssets...ich meine allei i de 60-80Jahre sind mega viel Schwiizer in Itlaie it Ferie...Schilder da bi eus händ sich ja nöd wie in Italie 3 mal scho gänderet. Es isch wie AmmuNation seit, alles nur Abzocker..
    Eric-58 Die CH-Chläber gits vermuetlich nur in Italie zchaufe :klatsch: