Super, da passt!
Schwarzwald, Sa. 20.07.2013
-
-
Bin denn au mol debi.
CHeers
-
Oki super komplett idemfall Bis Morgen dann!
-
Yeeh, e Rennchueh het no gfählt
-
Bin au definitiv debi:)
-
falls es no en platz heeeeeeeeet würd i au gern mitcho
-
Obwohl mer schlussendlich denn 6 Töff gsie sind isches tiptop und ohni zwüschefäll abgloffe.. Schöns Wetter (fascht z warm, vorallem s heifahre am Schluss i dä Schwiiz), ned so mega viel Verkehr, nie verfahre, agnehms Tempo. Super Sach, guete Tag gsie :thumbup:
-
Yepp, esch weder emol en sehr guet gfüehrti Tour xi. Tempe het glaubs für alli guet passt ond au susch hets viel Spass gmacht.
Jo de Heiwäg esch müehsam xi mit der Hitz, aber noch dem besch....eidene Früehlig channi eifach ned öber zu warmes Wätter motze ^^.
-
... nie verfahre...
wobii ok... so richtig "verfahre" isch das ja ned gsi
isch schöni tour gsi... schöni streckene, wenig verkehr, motoresound hahah was will man mehr... chume gern wieder mal mit...
-
gern mal wieder
-
wobii ok... so richtig "verfahre" isch das ja ned gsi
isch schöni tour gsi... schöni streckene, wenig verkehr, motoresound hahah was will man mehr... chume gern wieder mal mit...
... und gratis gässe hesch au no
-
Phil hahaha ja stimmt das chunt au no dazue!!!!! nöchscht mal issisch du denn gratis... gsehsch denn wie es sich aafühlt heheh ich find es schmöckt viel besser
-
-
Das war meine 1. Tour mit Euch und dass ist dann ja wie eineWundertüte,
wie sind die Leute, wie fahren die, kann ich da mithalten etc.Fazit, für mich war es eine Top Ausfahrt, tolle Leute und
genau mein Tempo. :thumbup:@ Bandit, herzlichen Dank fürs guiden. Komme gerne wieder mit.
Anbei noch ein paar bewegte Bilder.
CHeers
-
danke fürs filmli... muess säge bi sehr überrascht wie diini gs so uus de kurve use zieht...
gruess
-