Mich interessiert von euch zu lesen...

• Danke für eure Meinungen bin positiv überrascht :smiling_face:

Bei meinen Beitrag fällt mir auf ,dass ich noch eine wichtige Frage vergessen habe :patsch: ...und die muss ich unbedingt noch reinstellen::

-Was erwartet ihr, von der Sozia ,wenn sie mit euch auf eine Tages Ausfahrt mit darf.... was ist top oder ein no go aus der Sicht vom Biker ?

Wer andre Wesen schont, die auch nach Wohlsein streben, so wie er selbst, der findet Glück im nächsten Leben. :imsohappy:

• Top: Ein Dankeschön
    No go: gehäkelte Töffdecke

"Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

• 1. wenn ich mit gleich schnell fahren darf wie alleine , spielts keine Rolle

2. keinen

3. keinen

4. kenne nur meine

5. Hand- Klopfzeichen und bei langsamer Fahrt (Innerorts) reden

ein sehr unkompliziert Biker ,wenn du dich mal in meiner Gegend verirrst würde ich gerne mal eine Probefahrt mit dir wagen :thumbup:

Wer andre Wesen schont, die auch nach Wohlsein streben, so wie er selbst, der findet Glück im nächsten Leben. :imsohappy:

• Vo Sozia zu Sozia: esch en cooli Idee met dene Froge und au för mich als Sozia interessant zum läse.
    Es hät no rächt wetzigi Usage dronder, vor allem die, was es geignets Bike isch för en Sozia... :harley: "Goldwing"...!!!
    also naja do teiled sich Meinige doch sehr. I stohe uf KTM und sit churzem fahr i för Släbe gern uf ere Sugi GSR met. I muess mi zwar mini Schine schochli meh zäme lägge wie uf der KTM, aber es esch uf de Sugi wie Velo fahre.....hammer sportlich und dynamisch.....esch öbrigends au öper us em Forum wommer das ermöglicht hät und mer zeigt hät, dass au en Sugi chan sau Spass mache. Es Dankschön a de Fahrer :herz: ! Mis Herz schlot jetzt au för Susuki.
    Goldwing chani dän met 80gi usprobiere...  :kissing_face:  

Und ana ali Fahrer, fend i ächt guet händ chli es syschtem met de Zeiche. Es esch mer grad ufgfalle, dass wänns ums schnell fahre goht doch all sgliche Kommando gänd :grinning_squinting_face: .
    Bin gspannt was öb no meh chont........Danke Bikerbabe

• 1. Fahrt ihr generell lieber mit oder ohne Sozia/Sozius ?

mir egal...aber ich fahre generell eh gern allein...bzw. muss da ja keiner mitkommt :winking_face:

2. Macht es für euch einen Unterschied, ob ihr die Person persönlich kennt oder nicht?

Bislang nur welche, die ich kannte

3. Welchen Einfluss hat eine Sozia oder ein Sozius auf euren persönlichen Fahrstil?

nope...siehe Boo

4. Was ist aus eurer Sicht die geeignete, soziataugliche Maschine?

jede...haengt von der Schmerzgrenze der mitfahrenden Person ab :winking_face:

5. Wenn ihr jemanden mitnehmt: wie verständigt ihr euch? Hand- oder Klopfzeichen, Scala rider oder dergleichen?

habe zwar ein Scala rider....aber sonst wenige bis keiner... daher wie alle anderen: Klopfzeichen

Meitschi: :face_with_tongue: .... das werde ich mir merken :winking_face:

nothing runs like an ant

• Vo Sozia zu Sozia: esch en cooli Idee met dene Froge und au för mich als Sozia interessant zum läse.
    Es hät no rächt wetzigi Usage dronder, vor allem die, was es geignets Bike isch för en Sozia... :harley: "Goldwing"...!!!
    also naja do teiled sich Meinige doch sehr. I stohe uf KTM und sit churzem fahr i för Släbe gern uf ere Sugi GSR met. I muess mi zwar mini Schine schochli meh zäme lägge wie uf der KTM, aber es esch uf de Sugi wie Velo fahre.....hammer sportlich und dynamisch.....esch öbrigends au öper us em Forum wommer das ermöglicht hät und mer zeigt hät, dass au en Sugi chan sau Spass mache. Es Dankschön a de Fahrer :herz: ! Mis Herz schlot jetzt au för Susuki.
    Goldwing chani dän met 80gi usprobiere... :kissing_face:

Und ana ali Fahrer, fend i ächt guet händ chli es syschtem met de Zeiche. Es esch mer grad ufgfalle, dass wänns ums schnell fahre goht doch all sgliche Kommando gänd :grinning_squinting_face: .
    Bin gspannt was öb no meh chont........Danke Bikerbabe

Hoi OffroadGirl

freut mi doch das du au zu däm gnuss chunsch und din spass hesch ,und isch scho so ,wenn der Biker und dr töff passt ,denn isches genial :smiling_face:

Bi mir ischs halt eifach chli schwieriger dass sich en fründliche Biker, hie verirrt ,bi irgendwie bitzli us der Bikerzone dusse ,mängisch chum ich mir vor.... wie am end der welt :grinning_squinting_face:
    Also wird ich witters bättle oder mich irgendwie bemerkbar mache :hysteric:
    :smiling_face:
    Take care :freunde:

• ... en fründliche Biker, hie verirrt ,bi irgendwie bitzli us der Bikerzone dusse ,mängisch chum ich mir vor.... wie am end der welt :grinning_squinting_face:
    Also wird ich witters bättle oder mich irgendwie bemerkbar mache :hysteric:
    :smiling_face:
    Take care :freunde:

...nume die unfründliche chömmed, gäll... :neutral_face:

"Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

• ..nume die unfründliche chömmed, gäll... :neutral_face:

aber nicht doch , Gregor66 :family: ....eher nur die verrücktesten und beste Fahrer trauen sich hier einen Boxen stop zu machen :winking_face:

• ein sehr unkompliziert Biker ,wenn du dich mal in meiner Gegend verirrst würde ich gerne mal eine Probefahrt mit dir wagen :thumbup:

hallo bb
    habe mich heute in deine Gegend verirrt , war in St. Blaise .
    Muss nächste Woche nochmals hin .

gruss franz

• hallo bb
    Muss nächste Woche nochmals hin .

gruss franz

Also hopp, Blinker raus und bb mitnehmen... :smiling_face:

• 1.Fahrt ihr generell lieber mit oder ohne
    Sozia/Sozius ?
      Ich fahre lieber ohni Sozius, find es esch es freyers, liechters fahre, mit meh leischtig :smiling_face:
    Nimm aber glich au mol öber hindedruf, öfters mol.. aber de ned uf langi toure,,

2.
    Macht es für euch einen Unterschied, ob ihr die Person persönlich kennt oder
    nicht?
    hm... ich dänke scho, den weni öber kenne, hani meh vertraue, daser sech richtig hindedruf verhaltet.

3.
    Welchen Einfluss hat eine Sozia oder ein Sozius auf euren persönlichen Fahrstil?
      Er het en ifluss ufs gwicht, ufd chraft, und uf d leischtig. u wener sich ned richtig verhaltet, de heter e grosse Ifluss ufen Unfall

4. Was
    ist aus eurer Sicht die geeignete, soziataugliche Maschine?
      Hm also i bin immer früener als chind bim vater uf de Honda Pan hindedruff gsi, das esch voll bequem gsi, dänke e Goldwing esch
    esch secher au voll bequem

5.
    Wenn ihr jemanden mitnehmt: wie verständigt ihr euch? Hand- oder Klopfzeichen,
    Scala rider oder dergleichen
      Hm eigentli chamer guet mitenand rede, da hani keis problem demit, ussert es het heftig verchehr

6. Was erwartet ihr, von der Sozia ,wenn sie mit
    euch auf eine Tages Ausfahrt mit darf.... was ist top oder ein no go aus der
    Sicht vom Biker ?
     Hm.. dänke wenn öber ufe Tour mit dörf, dörfer gern was a Moscht zahle, oder mer es Zmittag oder znacht ässe Finanziere :grinning_squinting_face:

Motorrad fahren = Freiheit
    Freiheit = Mein Leben   :diablo:

:toeff14:

• Hm.. dänke wenn öber ufe Tour mit dörf, dörfer gern was a Moscht zahle, oder mer es Zmittag oder znacht ässe Finanziere :grinning_squinting_face:

längts nid nur ä Nackemassage?? :grinning_squinting_face:

• Alles in Allem fahr ich lieber alleine auf dem Töff, nehm nicht gerne jemanden mit, hab deshalb auch nicht viel Soziuserfahrung.

das könnte sich aber ändern ,wenn du endlich mal deinen :blush2: ..in meine Richtung bewegen würdest :grinning_squinting_face: