zwei schnapszahle und für jahrgang '11 no relativ tüf. chan mich nöd beklage :thumbup:
Gruess Pascal
zwei schnapszahle und für jahrgang '11 no relativ tüf. chan mich nöd beklage :thumbup:
Gruess Pascal
Haha, da chunntmer doch mini erscht rollerprüefig i sinn ich han d nummere SO 21320 gha disi d nummere SO 21319 u es sind beidi duregheit
Vote for SERVER
War vor ein paar Tagen in SZ, ich weiss wehm SZ 3 gehört =D
Find persönlich mini nid super, cha sich jede tubel merke...
TG12348 schlimmer wer nuno 12345
ja i han gad 2 nummera, 539 und 750. bedi ka ma sich guat merka.
Woni min zweite Töff iglöst ha (d Fireblade) hani no em Kanton SO gwohnt ond e hammer nummer gha: SO 33121. Esch zwar ned sonderlech tüüf aber eifach zum merke, schöni Zahlekombination, 21 esch mini Lieblingszahl ond am wechtigschte: Kt. SO :D.
Die jetzig isch ok, cha mer si au no guet merke ond eg ha lieber ongradi Zahle, also xehts für min Gmack au optisch ned schlächt us: ZH 23791. Usserdem chasch met em ZH am Rögge eh fahre wie de wotsch, haltet di eh jede für en Tubel ^^.
Du wirsch gli Moderator wenn du so witer schleimsch!
Das het nüt mit schliime ztue, für die Nummere würdi glaub töte
Aber es git die jo no mit meh Stelle
Hi
also am Töff nix spannendes SO-21016
Aber an meinem 135i BMW hab ich SO-113050 da passen die Zahlen wenigstens.
Robert
Mein altes Budenauto hatte ZH 138 589, meine Budenhandynummer war 938 05 89. Das war mal eine geile Kombi. (Die Vorwahl dürft ihr selbst rausfinden und meinen Nachfolger nerven - den kenn ich wohl eh nicht. )
Ich han die becho SZ 20567. Find sie nöd speziell super giga geil aber sie isch akzeptabel für eifach so zuteilt zbecho!
Wichtig isch vorallem de Kanton
Als meine eingelöst wurde, hab ich schön recherchiert, welche grad käuflich sind für 40.-
Hab mich dann für LU 7337 entschieden, leider hat der Mech (habs ihm so weitergeleitet), der mein Motorrad gedrosselt und eingelöst hat versagt :cursing:
"Hallo, dein Töff ist abholbereit"
"Ehm OK, welche Nummer hast du genommen"
"Irgendwas zwischendrin, nicht allzu hoch.. "
War das letzte mal bei dem!
ich wod wüsse wa am mädu sinere bündner nummere so speziell ish
1291 isch jo hoffentli klar 1803, biitrit vom bündnerland id eidgenosseschaft
Gesendet von meinem Galaxy Nexus mit Tapatalk 2