Ja gut stimmt, obwohl ich eine 1000er fahre sieht sie schon manchmal etwas klein aus wenn ich drauf sitze:
Grillplausch Datum 10.August 2013
-
-
Wusst ichs doch
-
Hey Leute,
Morgen wird wieder schönes Wetter und falls jemand Baden will.. Badehosen Bikinis koennen mitgenommen werden
Ist direkt an der Limmat!
Gruss
Patrick
-
Ich leider au ned do!
SingleBikers grill esch ebefals. U scho viel früener plant gsi. Wird dert uftauche.
Schade, aber viell spass euch.. -
Kuehlschrank wird au no Organisiert...
Btw Parkplaetz hets gnueg es chan bim Walo parkiert werde
-
push
-
Im Fall der Faelle.. 079 4264021
Ist bisschen versteckt hinter dem Walo Gebäude
-
Hallihallo Leute
Muss leider für heute Abend noch kurzfristig absagen. Habe mich auf den Grillplausch gefreut nur habe ich abgesehen vom 50ccm Roller keinen Fahrbahren untersatz und gerade keine 100.- für's Zugbillet..
Wünsche euch aber einen schönen Abend! Wenn wir mit dem Umbau beim Gartenhaus fertig sind werde ich vermutlich mal was organisieren um mich zu revangieren
LG
Dead -
Hmm en Tag vorher absaege verstani ja no aber 2h vorher jenu darf nuet saege susch het mer das z meitli vor hehehe
Dead min vater fahrt uf zueri meld di bi mir subito!
-
Too late jenu...
-
duetmr wük leid.. mir hei hie nur z elektroouto und mit dem chiemi nid mau wenns fouglade isch widr zrüg.. z problem isch ja nid nur z herecho, i müesst oh widr heicho.. chamrs nid leischte mitem zug
-
Nimm dr Zug zahle dir ou oeppis dra
-
Wenn öpper eh weg kennt, wienis hüt meh odr weniger choschtelos here und widr zrügschaffe, her damit..
ha ersch jetz abgseit wöui denkt ha finge vilech none weg
-
Wenn öpper eh weg kennt, wienis hüt meh odr weniger choschtelos here und widr zrügschaffe, her damit..
Du bisch so nes
-
Autostopp. Es get es paar LKW-Fahrer wö gärn e jonge, ufgschlossnige Borscht metnähme
-