@CrashHorizon du spielsch POE?? Min held Meldsch di mal wenn dra bisch
Der "eure neuesten Anschaffungen" Thread!
-
-
@CrashHorizon du spielsch POE?? Min held Meldsch di mal wenn dra bisch
Huch, hätt jetz nid dänkt hie no Exiles z finge
Wenn mi Tartarus chunnt bini öppe wider dran (zit hani jo... kchchch) -
phaha crashie has auu, spiele abber zurziit ned
-
Gestern morgen hab i e schönes und billiges tööf gseh und bin am zobe nach bern (1h30+) mit mim papi gfahre und den des tööf probegfahre. Zuerscht han i mis herz an die maschine verlore und den no total die Orientierig. Köniz losgfahre und irgendwo uf de anderi sitte vo Bern ohni natel akku verfahre.
Nachdem i es endlich gschaft hab dank netti passante bin i wieder zruck gnoh und es den kauft.jetzt wart i bis er dMFK gmacht haet und gang sie den go hole.
Es esch e kleine gs500e '95 gworde -
Geeeeilll so eini hani au mal ghaaa
Ha glaub die gliich sogar mal ahgluegt e schwarzi mit Superbike Lenker allerdings ischsi denne na im Oberland gsi.
Wirsch sicher viel freud haa demit hebem sorg de Sugus
-
Häsch du irgendwie jedes motorrad wo i berühr? XD
Die hät au e paar modifikatione, stahlbremsleitig, breite lenker und e paar kleinigheite.
Aber i weut nie mehr in bern inne fahre ohni GPS, des esch als eubo wo nur sJura kennt de gröscht horrorGruss BabyBanana
-
Nach ca. 5 Jahren abstinenz bin ich wieder auf den geschmack des Inline Speedskating gekommen. Leider sind meine Füsse nochmal ein Stück gewachsen und aus diesem Grund, habe ich mir ein paar neue Schuhe gekauft :
PS: und meine MT bekommt heute neues Öl, einen neuen Öl-Filter und Bremsflüssigkeit.
-
Inline Speedskating
VS
MT bekommt heute neues Öl, einen neuen Öl-Filter und Bremsflüssigkeit.
Mal schauen, wer von den Beiden dann schneller Unterwegs ist
Viel Spass damit! -
Inline Speedskating
Cool gniesses
Sinds 100-er oder 110er Rolle?
Han no en Fila wo mer dr Schueh no Blotere macht nur öbe 5 mol brucht.
Bi Interesse melde -
Häsch du irgendwie jedes motorrad wo i berühr? XD
Die hät au e paar modifikatione, stahlbremsleitig, breite lenker und e paar kleinigheite.
Aber i weut nie mehr in bern inne fahre ohni GPS, des esch als eubo wo nur sJura kennt de gröscht horrorGruss BabyBanana
Haha da gsehmer de i es paar jahr
Aber hoffebtlich hesch ned so en töffverschleiss wie ich -
-
Mein Töffchen hat heute ein kleines 2-Rad Brüderchen bekommen :love:
-
Och... keine Monster? o.o
-
Sport ist Mord!
Sieht gut aus! Vergiss nocht brum brum geräusche zu machen sonst wirst du nicht als fahrezug akzeptiertGesendet von meinem ONE A2001 mit Tapatalk
-
als Fahrzeug werden nur welche akzeptiert die mind. 500ccm Hubraum haben......