[Blockierte Grafik: http://www.meme-generator.de/media/created/gtoxm2.jpg]
Der "eure neuesten Anschaffungen" Thread!
-
-
Spoiler anzeigen
[Blockierte Grafik: http://www.meme-generator.de/media/created/gtoxm2.jpg]
-
eeeeh oke...vo wäge threads zuespame
-
vo wäge threads zuespame
Genauuuu - Duc und weg
-
so der neue Helm ist da
links RPHA11 HJC
rechts RPHA 10+ HJCHeute bin ich 2 Stunden damit gefahren und bin hochzufrieden.
Besser:
+ Visier sicht nochmals verbessert worden (siehe Bild, Visier ist länger) wie immer dunkles Visier und Pinlock dabei.
+ Belüftung funktioniert besser als beim 10er
+ Belüftungs"dreh"scheiben auch besser
+ Innenleben doch hochwertiger
+ Sichere abnahmeSchlechter:
- Habe 4 RPHA 11 probiert in grösse M alle waren irgendwie anders (Backen Wangenpolster, mal bequem, mal sehr fest so das die Augen fast rausgedrückt wurden) Meiner kam heute per Post und nach und war "nur" eng aligend und nicht quetschend. Passt tiptopGleichgut:
Gewicht 1300gr bei grösse M (anscheinend grösse L auch gleich gross von der Schale her nur andere Polster)@Bidu2 Danke nochmals für die PMs wegen dem RPHA11.
-
RamMount... Für Bilder siehe in meinem Album.
-
Uspuff (IXIL)
Blinker (IXS)
Hebeli (ProBiker)bilder folge evtl, imene seperate thread
gwichtsreduktion (ca 1-5g (gaswegahschlag)) (Kawasaki)
-
@Bidu2 Danke nochmals für die PMs wegen dem RPHA11.
gerne geschehen, hab ja schon den dritten HJC
-
Uspuff (IXIL)
Blinker (IXS)
Hebeli (ProBiker)Ihr händ doch eifach en Schade oder zviel Geld so unnötige Schischi an Töff z schruube
-
Bim Hobby spillt s Gäld kei Rolle
-
Ich gah dervo uus dass Dir Euri Handys au mit Folie und pink Svarowski Case schützet
So ich darf müm spamme
Duc und weg
-
Ihr händ doch eifach en Schade oder zviel Geld so unnötige Schischi an Töff z schruube
Najaaaa, ich probieres mal us, mal gugge ebs mir gfallt oder ned, wenn lahni bim nechste service de original wieder lah montiere und verbueches unter lerngeld, au das mues mal zahlt werde und da lieber jetze als mit 35
-
ich probieres mal us, mal gugge ebs mir gfallt oder ned
Gschmack isch individuel, aber das wär mer jetzt aber nid ein einzige Stutz wert. Han mini Chischtene mit däm Chabis drah scho kauft.
Ich fluech scho bim R1 will ig gäng muess die 3 oder 4 Biblätter mitschleppe wo allmählich zergheie wenns sie uftuesch.
Jedes mol bire Kontrolle suechsch dä Seich füre und verlürsch viel Zyt bis sie joh alles piinlichst kontrolliert händ.
Usserdäm wenns da so en Tröte gsehnd und wenig DB uf dr Stürrohrplagette itreit sind, wo subjektiv luut tönt, glaubets Dir trotz Biblatt nid und nähmed nos Mikrofon füre. Ich chönnt eifach nur luut usechotze scho am Gedanke drah.
Bim XT hani wenigstend dr Lenker grad im FZ Uswiis itreit und muess nüt mitschleppe.
Machs wie Din Schatz und chauf dr Heizgriffe oder en höhere Windschild (aber nid Spiegeldesign wo wieder Froge git) statt so Chabis wo d Wält nid bruucht und nume Aerger bi Kontrolle bereitet.
-
d hebeli sind im Uswiis itreit, und uf de plakette stöhn 97 dbA wenis recht im chopf ha d spiegel hani ja scho und heizgriffe evtl usversehe auuu xD aber ke angst bidu chunnt ja de na en specialo thread de chasch ja genauer druf iiigah
-
uf de plakette stöhn 97 dbA
ich stuune, aber de Kawa chönntisch demzufolge wahrschinlich ohni Uspuff umefahre und si hät keni 97 db.
Spass bisite, ich mein nume deswäge dass da no chlei Reserve hesch geg ufe muesch ja die au nid unbedingt bruuche.
Ich find Zyte sind dure wo s Wohnquartier immer hett müesse wüsse wenn heichunnsch und wenn gohsch. Hüt reagiere d Lüt eh viel
gstresster uf Lärm. Es chann ja nid s Ziel sih dass weg dim eiget Töff muesch Zäpfe unterem Helm trage dermit es überhaupt ushaltisch,
Oder dass en andere Töfffahrer 200 Meter witer vore im Tunnel sin eiget Töff nümm ghört -