Der "eure neuesten Anschaffungen" Thread!

  • Wa isch besser als es SG550?
    Zwei SG550!


    Naja... ich bin froh weni mis chan abgeh...

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:


  • Naja... ich bin froh weni mis chan abgeh...

    haha.. i han ganz vergesse das ich überhaupt eis han.. bin fertig mit dem gspass und warte nur das es wieder zrugg wönd.. meldet sich aber irgendwie niämer.. muss luege obs immerno am gliiche ort rostet.. als motorfahrer hani das ding die letschte 5 WK niä benutzt.. :grinning_squinting_face:

    dem andern eine selbs hinein..... õ_Õ

  • Hesch die dunnerbüchse öppe unterlade dehei umestaa??? Bin froh hani de knallhammerspate köne retourgä.

    Wer lesen kann ist im Vorteil :lol:

  • Yoshi und Bonga: Chaufeds de Armee ab (chost en 100er + en WES, also 150.-) und ich chaufs eu für je 350.- ab. Alli Papier vorhande. Ihr sinds los, verdiened 200.- ohni Ufwand debi und alles isch guet. Deal?


    @bonnie: Was gseht echt besser us ufeme Foti: Volli Magazin oder leeri Magazin? :winking_face:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • @ammu: ich würd ja, aber me muess äbe au gwüssi bedingige erfülle zums recht ha dezue.. wenn ichs will abkaufe muess ich mich a feldschüsse und so beteiligt ha i minere freiziit und muess das au belegge.. chani aber leoder nöd, weg dem werdets es mir au nöd wölle abgeh... falls doch, mach ichs und meld mi bi dir :winking_face:

    dem andern eine selbs hinein..... õ_Õ

  • @ammu: ich würd ja, aber me muess äbe au gwüssi bedingige erfülle zums recht ha dezue.. wenn ichs will abkaufe muess ich mich a feldschüsse und so beteiligt ha i minere freiziit und muess das au belegge.. chani aber leoder nöd, weg dem werdets es mir au nöd wölle abgeh... falls doch, mach ichs und meld mi bi dir :winking_face:


    i dem fall würd der 400.-- zahle.

  • @ammu: ich würd ja, aber me muess äbe au gwüssi bedingige erfülle zums recht ha dezue.. wenn ichs will abkaufe muess ich mich a feldschüsse und so beteiligt ha i minere freiziit und muess das au belegge.. chani aber leoder nöd, weg dem werdets es mir au nöd wölle abgeh... falls doch, mach ichs und meld mi bi dir :winking_face:

    Du muesch die letzte drü Jahr vor Abgab jedes Jahr 1x Obli und 1x FS gschosse ha, das isch alles. Nachher muesch en Strafregisteruszug ha und en Waffeerwerbsschi beaträge. Wenn alles suber isch, bechunsch es.


    i dem fall würd der 400.-- zahle.

    Denn gibi halt chli meh... Yoshi, meld di bi mir wenns so wit isch, denn findemer eus scho wegem Pris. :winking_face:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • die obligatorische hani alli gschosse.. aber s feldschüsse no niä.. und i han de letscht wk vor nem jahr gha.. also wird da worschinli au nix meh mit FS und so :grinning_squinting_face:

    dem andern eine selbs hinein..... õ_Õ