Das Neue Tom Tom Rider
Der "eure neuesten Anschaffungen" Thread!
-
-
PlastiDip Smoke ist da.
-
Neue Schriftzüge für die 900er SS
-
Ich kaufte gestern Gürtel
[Blockierte Grafik: http://static02-ph.zalora.com/p/hickok-7950-539831-1-catalog.jpg] -
Wa isch besser als es SG550?
Zwei SG550! -
-
Wa isch besser als es SG550?
Zwei SG550!
Naja... ich bin froh weni mis chan abgeh... -
Naja... ich bin froh weni mis chan abgeh...haha.. i han ganz vergesse das ich überhaupt eis han.. bin fertig mit dem gspass und warte nur das es wieder zrugg wönd.. meldet sich aber irgendwie niämer.. muss luege obs immerno am gliiche ort rostet.. als motorfahrer hani das ding die letschte 5 WK niä benutzt..
-
Hesch die dunnerbüchse öppe unterlade dehei umestaa??? Bin froh hani de knallhammerspate köne retourgä.
-
Nomal biz Equipment acho
- Zelt Hilleberg Nammatj 3 GT & passendi Footprint dezue
- Reifepanneset Terra-S
- Profiltüfemesser digital
- Notfall-Blitzliecht
- Zwei Trekkingmahlziit zum usprobiere (Real Turmat & Trek'n Eat)Schöne Sunntig Abig [Blockierte Grafik: http://img.tapatalk.com/d/14/01/13/4y8y9eba.jpg]
-
-
@ammu: ich würd ja, aber me muess äbe au gwüssi bedingige erfülle zums recht ha dezue.. wenn ichs will abkaufe muess ich mich a feldschüsse und so beteiligt ha i minere freiziit und muess das au belegge.. chani aber leoder nöd, weg dem werdets es mir au nöd wölle abgeh... falls doch, mach ichs und meld mi bi dir
-
@ammu: ich würd ja, aber me muess äbe au gwüssi bedingige erfülle zums recht ha dezue.. wenn ichs will abkaufe muess ich mich a feldschüsse und so beteiligt ha i minere freiziit und muess das au belegge.. chani aber leoder nöd, weg dem werdets es mir au nöd wölle abgeh... falls doch, mach ichs und meld mi bi dir
i dem fall würd der 400.-- zahle. -
Du muesch die letzte drü Jahr vor Abgab jedes Jahr 1x Obli und 1x FS gschosse ha, das isch alles. Nachher muesch en Strafregisteruszug ha und en Waffeerwerbsschi beaträge. Wenn alles suber isch, bechunsch es.
i dem fall würd der 400.-- zahle.
Denn gibi halt chli meh... Yoshi, meld di bi mir wenns so wit isch, denn findemer eus scho wegem Pris.
-
die obligatorische hani alli gschosse.. aber s feldschüsse no niä.. und i han de letscht wk vor nem jahr gha.. also wird da worschinli au nix meh mit FS und so