Der "eure neuesten Anschaffungen" Thread!

• Zitat

Da nützt nüüt. Wemmer ame gwüsse Foremitglied ned passt, gits ke BMW Zuebehörteili, ganz eifach :grinning_squinting_face:

Ja ich bezwiefle au dass det alüte öppis nützt...aschisse tuets mi aber scho zimli!!! Han au denkt bi BMW zahlt me au de guet Service, langsam bini aber chli enttüscht!
    Naja evt. mal paar gueti Sätzli zämereime und denn e Stellignahm verlange...

• Das mit de Ersatzteili spüremer au (nüt im Töff-Bereich… isch aber überall so). Macht jedi Firma so.

Und zwor gohts uf endi Johr zue wo die "grosse" Inventure stattfindend. Je meh i de Lager isch desto
    meh "Wert" het d Firma desto höcher fallend d Stüüre etc. us.

Darum reduzierend d Firmene d Lagerbeständ, teils recht drastisch. Han au scho dörfe krüz und quer
    durch d Schwiiz fahre go Maschineteili organisiere will d Lager schlicht und eifach leer gsi sind…

Sither bstell ich immer im Oktober uf Vorrat – nid immer eifach aber mit de richtige Argument machbar… :grinning_squinting_face:

Gruess S.

Wurde von einer Feministin gefragt wie ich das mit den lesbischen Beziehungen so sehe…
    "in Full-HD" war offenbar die falsche Antwort…

• Da nützt nüüt. Wemmer ame gwüsse Foremitglied ned passt, gits ke BMW Zuebehörteili, ganz eifach :grinning_squinting_face:

Schaffsch bi de BMW? :grinning_squinting_face: Hesch zwar keini, aber Oetwil isch ja grad ume Egge vo Dieli, chönt also durchus sii.. verzell? :grinning_squinting_face:

Ja ich bezwiefle au dass det alüte öppis nützt...aschisse tuets mi aber scho zimli!!! Han au denkt bi BMW zahlt me au de guet Service, langsam bini aber chli enttüscht!
    Naja evt. mal paar gueti Sätzli zämereime und denn e Stellignahm verlange...

Mer muen ja nöd de erstbesti am Telefon zämeschisse, de chan i aller Regel nüt defür, genau so wie die nächste 10 a die du witerverbunde wirsch. Aber mer dörf miner Meinig nah als Chund vo sonere türe, aktuelle Maschine würkli mal ime bestimmte Ton säge, dass das eigentlich nöd i de Ordnig isch. Wie gseit. Priis, German Engineering - aber im afterservice merkt mer nüt devo? :confused_face: Guet, ich han nie Problem gha, aber wasi da vo dir ghöre, laht mer scho chli de Atem stocke.

Wür mal alüte, d Situation schildere und klarmache, dass die Teili per Luftpost uf Dielsdorf und aschlüssend per Express zum Mech gönd, ohni wenn und aber. Ha selber Tagtäglich mit Reklamatione z tue und so e Ussag het miner Meinig nah nüt mit übertriebe oder aggressiv z tue - eifach chli Druck mache, zu recht.

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• Ganz eifach zum finde: Uf de einzige Gummichueh-Farm wo de Griff zum de Stromzuun öffne beheizt isch :grinning_squinting_face:

Wurde von einer Feministin gefragt wie ich das mit den lesbischen Beziehungen so sehe…
    "in Full-HD" war offenbar die falsche Antwort…

• Heut endlich s Päckli vo usa becho. neus hitzeschutzband. Thermotec Copper Gen II.. git de es foti wenn montiert.

Wer lesen kann ist im Vorteil :lol:

• War mal auf ner kleinen Einkaufstour:
    Rätschensatz 1/2 Zoll und 1/4 Zoll
    Ringgabelschlüsselset bis 32
    Schraubenzieher Kombiset
    Inbusschlüsselset
    Kurze Schraubenzieher
    Drehmomentschlüssel 1/2 Zoll

Das ist alles original :smiling_face_with_halo:

• Ritzelabdeckung Corse von Rizoma
    Kupplungsdeckel,
    Bremsflüssigkeitshalter - Gold von Rizoma

Tank Beschichtung, Vergaser reinigen und auf Kit 2 (Dynojet) aufrüsten.
    Evtl. Umbau der 900ss auf Cafe Racer:
    Imola Höcker - Tank vom 900er 88er Jahrgang, und runder Schweinwerfer.

• Duc deine Duc sieht wunderschön aus! Einfach zum verlieben! :smiling_face_with_heart_eyes:

Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol: