Wonderschön met emene rechtig geile Oldschool Oferohr :thumbup:
Aber was machsch du met emene Supersportler
Fahre
So nacheme Missverständnis sind mini Koffere jetzt au glieferet worde und denn natürli direkt montiert worde
Hüt Probefahrt, on- sowie offroad. Alles bombefest :thumbup:
Super! Haben die jetzt die gleichen Abmessungen wie die BMW Koffer (die ja auch von Touratech sind ) oder sind die kleiner/grösser? Kriegst du den C3 in die Koffer rein? Überlege mir auch Alu statt Vario anzuschaffen, aber am ehesten von BMW, wegen der Gleichschliessung. Ich möchte nicht mehr als einen Schlüssel am Töff dabei haben, wenn ichs verhindern kann Und mach bitte mal ein Foto von der Halterung ohne Koffer, will sehen wie das aussieht...
Obs grösser oder chliner sind chani nöd würkli säge. Inhalt isch links 31 Liter und rechts 38 Liter. De C3 hät uf de rechte Siite knapp nöd Platz. Gaht aber glaub bide original BMW au nöd. Für das müsstisch s grosse Topcase nä
Naja Glichschlüssig isch mir nöd CHF 300.-- Differenz wert gsi zudem gits bi de TT-Koffer viel meh Zuebehör zum anemache als bide BMW.
Foti grad schnell gmacht.
Wennd no was speziells wüssä wötsch, schriibsch halt..
Ja s Agebot vo dem Onlineshop hani gseh, das wär au das wo wür in Frag cho! :thumbup:
Ich bin eifach uf de Suechi nachere guete Kompaktkamera wo super Bilder macht und eifach als Allrounder optimal isch. Möcht sie vorallem immer chöne mitnä für Ferie etc. Wär no guet wenn sie nöd zu gross isch, au zum sie zum töffle mitnä
Erfahrig mit DSLR hani kei aber ich denk das Modell isch au bedienbar für en Laie. Chan ja nochli dezue lerne zum all die Funktione au nutze chöne.
Sött gah oder?
Obs grösser oder chliner sind chani nöd würkli säge. Inhalt isch links 31 Liter und rechts 38 Liter. De C3 hät uf de rechte Siite knapp nöd Platz. Gaht aber glaub bide original BMW au nöd. Für das müsstisch s grosse Topcase nä
Naja Glichschlüssig isch mir nöd CHF 300.-- Differenz wert gsi zudem gits bi de TT-Koffer viel meh Zuebehör zum anemache als bide BMW.
Foti grad schnell gmacht.
Danke. Schad, gemäss eme Test wür me rechts en Integralhelm inebringe. Klapphelm isch vilicht chli grösser...
Also WENN ich mir Alus hole, denn natürli au es Benzinkanisterli etc Wobi ich gseh han, das mer die au ad BMW Köffere anebringt und nöd nume ad TT Köffere, TT bütet extra Adapterstück a, sie baueds ja wie gseit selber. Aber jetzt warti zerst mal ufd LEDs voen und immerno uf Motorbügel und obere Bügel vo TT Denn chani immerno über Köffere nahdenke.
Bringe min gelm ufde rächtä sitä inä wenner ufklappät isch
Yeeaeh! Has hüt bi mim Mech usprobiert und bringe de BMW Helm rechts ine, wenn ich en de höchewäg inetue, also Hinterkopf gege abe, Visier gege ufe. Müest denn nume chli Vlies in Koffer chlebe damit nüt verchratzt, aber es gaht. Somit also de wichtigsti Punkt im Pflichteheft erfüllt!
Mal agnoh du würdisch d BMW Köffere au für 1300.- becho, wie d TT Köffere... würsch denn immer no TT neh oder eher BMW? TT Zuebehör passt au ad BMW Köffere, was ich aber bi de BMWs als Vorteil gsehne isch, dass denn de ganz Hobel glichschlüssend isch. Und s geilste, jede Koffer het so viel Schlösser wie de ganz Töff - drü Stuck! Also het mer am Endi 9 Schlösser vo dene mer eis jedes mal brucht, eis immer a de Zapfsüle, de am Sattel selte und die a de Köffere je nach Gusto... Was au defür spricht isch, dass sie silbrig sind. Min Töff isch scho gnueg dunkel, e chli meh Sichtbarkeit wär natürli scho fein
Also ich wür d TT Köfferä eigentlich au bevorzugä. Bin bis jetzt mit mine BMW Koffer aber super happy.
P.s: Neuste Anschaffung: Ein Mechaniker der mir die Drossel ausbaut :3
Und us welne Gründ TT? Warum nöd BMW?
Wils eifach geil usgsehnd und mers vo obä cha ladä
Unglaublich, die Freud wo Koffer chönne verbreite...
Unglaublich, die Freud wo Koffer chönne verbreite...
Und s Leid erst! ich tendiere scho zu de Alus, aber sie hend au Nachteil zu de BMW Plastikköfferli: fast s dopplete i de Aschaffig (au will neui Halter nötig werded), grösser/nöd klappbar (weme mal nüt debi hetti zum zwüsched Autos durecho) und wenn mer sie nöd dra het, gsehnd d Halter eifach scheisse us.
Uf de andere Site staht dem gegeüber meh Volume, geileri Optik, meh Stabilität, Beladig vo Obe statt vo de Site und erwiterigsmöglichkeite (Benzinkanister usse anetue etc.) wie gseit, mir reded da vonere GS. Abgfuckti Endurooptik und chleberli vo bsuechte Länder dörfed uf de Alus nöd fehle!!!
@Ammu
shice ich finds nicht mehr, hab mal unterwegs einen getroffen der hat sich Pelicase Toploader
an seine GS gebastelt sah echt cool aus.
http://www.peli-fachversand.de/epages/6173906…cts/P1430-BL-NF
Robert
Also wenn, dann Original BMW Alus oder Varios, wie gesagt tendiere ich zu Alus. Die originalen Koffer sehen an der Maschine einfach am besten aus, hinzu kommt das Gleichschliessende System. Sehe keinen Grund, 100 Schlüssel mitzuführen. Alus selbst sehen schon gut aus, aber der Halter ohne die Koffer dran ist scheusslich. Der von den Varios ist sehr schlicht. Dafür halten die Alus gleich nochmal besser.