Es Hallo us Züri

• Hoi zämä

Als neus Mitglied stell ich mich doch au no churz vor: Heisse Patrik, chume us Dällikon im Kanton Züri und bin 21gi.

Die zwei Jahr mit A beschränkt Kategorie bin ich e Triumph Street Triple gfahre und letscht Jahr isch denn e Triumph Speed Triple 1050 Jahrgang '11 id Garage cho :grinning_squinting_face: Paar chlini Mods därfed natürlich au nöd fehle: Remus Alag, churzes Heck und anderi Blinker und Lenkerspiegel

Allne e gueti Fahrt dur de Summer (wo endli no itroffe isch)

• Sali Speedy...
    Viel Spass mit dem Dreizapfer... :winking_face:

"Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

• :toeff21: willkommen im Forum und natürlich viel spass beim töfflen

:welcome: :welcome:

• Ja demfall hallo und :welcome:
    Wünsch dir much fun mit dim Töff und da bi eus im Forum :grinning_squinting_face:

"Nur der Primitive braucht die Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos" - Albert Einstein

• :welcome:

Geile Töff! :thumbsup:

Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

• hey welcome seish am destrux en gruess haha^^

ich wär au offe ufe usfahrt zeme wohne ganz ide nöchi, vo mir us no die wuchaa :grinning_squinting_face:

• Danke für s willkommeheisse :smiling_face:

Freu mich scho au mal andere Forumsusfahrt teilznäh :smiling_face:

madLemon: die Wuche isch ned so guet, Users am Suntig :grinning_squinting_face: