JETZT: DER FILM zur Abendrunde heute 15.07.2013 18:00

• :toeff20: danke alle zäme wo mitcho sind uf di Oberundi

En Gruess a alli

Töffrudi :thumbsup:

Einmal editiert, zuletzt von töffrudi (16. Juli 2013 08:52)

• Haha :grinning_squinting_face: Ja han irgendwie nid ganz peilt das du kei blinker häsch :grinning_face_with_smiling_eyes: Isch aber nüt passiert han leider nid eso en grosse lenkischlag :face_with_tongue: Und die " strass" hani nidemol gseh kha :pinch:

I suck everyone else is great :!: :!: :!:

• So, es ist soweit.... habe aus dem umfangreichen Material (Front- und Heckcam) etwas zusammen geschnitten und wünsche viel Spass beim Betrachten. Nochmals ein Danke schön an Töffrudi, welche diese Feierabend-Tour ausgeschrieben hat :thumbup:

Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• cool. u s nextmal münder de hoffentli nüm sovill ufmich warte. :face_with_rolling_eyes: gern wideremale.

edit: da magja wükli na was liide die kurve. danke fürd tipps

Wer lesen kann ist im Vorteil :lol:

• cool. u s nextmal münder de hoffentli nüm sovill ufmich warte. :face_with_rolling_eyes: gern wideremale.

edit: da magja wükli na was liide die kurve. danke fürd tipps

aso i finde du bisch sehr guet gfahre, warte hämmer jo e nid viel müesse :grinning_face_with_smiling_eyes:

• Also ich muess sägä äs isch gar nöd schlimm gsie uf de Tour mit dir Bonnevillain.
    Jede hät mal agfange fahre und lang gwartet händ mir jetzt würkli nöd.
    Danke Töffrudi fürs usschriebe und an Eric fürs Filme.
    Bis äs andersmal.
    Gruess Feldi

Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:

• Haha schön wenn's eu gfallt :thumbsup:
    und Nöööldiii, ich bin ja fair und han au en Patzer vo mir ine ta.....au älteri Hase machet no Fehlerli und sind nöd perfekt :winking_face:

Bis zum nöchschte Mal :grinning_squinting_face:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• : isch amel schön (aasträngend :imsohappy: ) gsi. mal inre gruppe zfahre wochli ufenand gluegt wird. so eze nochli go manöver üebe.

Wer lesen kann ist im Vorteil :lol: