Ciao
Also e Organisation wo extra Kredit für Lehrling macht gits nöd. Das macht au Sinn, da me ide Lehr sött lerne wie mach ich es Budget für mich und wie chan ich Geld für en spötere Ziitpunkt uf d Siite tue. Falls trotzdem finanzielli Unterstützig brucht wird, ratet mir bi eus (isch min Job) immer de Schritt zude Verwandschaft z'mache. Vielfach sogar e erfolgrichi und wiit us günstigeri Methode.
Übrigens de atönti Onlinekredit vode Migrosbank isch eigentlich unmöglich z'beaträge für dich. Die 5.9% chömed nur zum träge bim vollständige Onlineabschluss. Jedoch musch dadefür au monatlich Fix- / Näbeköste iträge, det gits en Mindestbetrag und dä wirsch du nöd erreiche, da du ja sicher no dihei wohnsch. Denn chasch d Schritt vode Berechnig gar nöd wiiter mache und müsstisch pesönlich verbii gah. Denn isch de Zins wieder höcher. Eifach als Input.
GeMoney, CreditNow etc. bütet zwar Kredit schnell und eifach aa, aber de Zins dezue isch meistens knapp unterem Wucherzins (gesetzlich festgleit bi 15% im KKG). Wenn die besagte Unternehme demit Werbig mached à la "Kann ich mir eine neue Handtasche gönnen?" "Es gibt immer eine Lösung" frög ich mich scho wo mir langsam acho sind! :whistling:
Gruess
Tobi