Gelöschte Beiträge

• Ich wott imfall nöd schwierig tue oder mich beschwere. Aber mues grad alles glöscht werde was gringfüegig OT isch oder de Mods/Admins nöd passt? BTT aordne isch verständlich, aber die betroffene Biträg chönt me doch stah lah. Es Forum lebt schliessli vo de Biträg. Just my 0.02$.

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• Ich wott imfall nöd schwierig tue oder mich beschwere. Aber mues grad alles glöscht werde was gringfüegig OT isch oder de Mods/Admins nöd passt? BTT aordne isch verständlich, aber die betroffene Biträg chönt me doch stah lah. Es Forum lebt schliessli vo de Biträg. Just my 0.02$.

Hoi AmmuNation

Nei, Prinzipiell lösch ig oder mir nid all OT Biträg.

In dim Fall hie isch es eifach so gsi, dass din Bitrag zwor no i.o. gsi isch... aber die nachfolgendi diskussion isch doch denn ziemlich in's OT gloffe...
    drum han ig grad alles glöscht, wo in die richtig gange isch.

Da isch nid bös gmeint, sonder söll ou hälfe, d übersicht z bewahre :winking_face:

Ich und ou die andere Mod's düend das immer vo Fall zu Fall beurteile.

Hoffe, du versteisch mi / üs

Greez
    Päscu

The answer to life, the universe and everything = 42

• Und wie gesagt, bitte nicht falsch verstehen. In allen Foren in denen ich eine Mod/Adminfunktion hatte wurden nur total unpassende, beleidigende oder anderweitig verbotene Beiträge gelöscht, nicht jedoch OT (es wurde aber darauf hingewiesen). Ausserdem schlage ich vor, den Postcounter im Vorstellungsbereich zu deaktivieren. Dort läuft so viel, dabei wäre der Rest des Forums viel interessanter und lesenswerter. :smiling_face:

Edit: @Päsc, natürli verstahni das. De Rest vo de Diskussion hani hal nöd mitbecho. Es isch mer in letzter Zit eifach paarmal ufgfalle, deswege min Post da obe und au e gwüssi verwunderig vo mir, ebe da ich au scho als Mod i Fore mitgwürkt han.

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• Guet, beleidigunge chömed hie nid in frog und do grif ig ou hert düre, wenn ig's gse oder wenn's mir gmäldet wird :winking_face:

und wie gseit... s andere beurteil ig vo Fall zu Fall... OT isch nid prinzipiell verbotte... aber es hilft ou nimertem, wenn denn über mehreri iträg nur no OT und eiziler stönd :winking_face:

Greez
    Päscu
    PS. Da mit em Counter due ig mir mol überlegge :winking_face: ....

• NightWind
    Wa für e Übersicht? Es macht sich ja glich nie eine d Müeh, d SuFu z benutze und alti Biiträg go durezläse. Lieber rasch sälber fröge, dänn hät mer au aktuelli Antworte und muen nöd dur x-abschweifendi oder nur zum Teil passende Antworte läse.

Ich weiss scho was dis Alige isch, nämlich es guet strukturierts Forum mit schöne Bitträg vomer alles wüssenswerte chan go noläse.
    Nur: dänn brüchts es schlauers Archiv, wo ständig bi irgendwelche Änderige aktuell ghalte wird. Das esch e mega Sysyphus-Arbet, wild ebe schtändig muesch editiere, lösche, überwache etc.

wieso lömmer nöd eifach alles so wachse wies chunt? So wie en Naturgarte :grinning_squinting_face: ufwand isch viel chliner und es hät au sin Reiz.
    Wil wie gseit, d Suechfunktion benutzt eh niemer und ehrlich gseit chamer die amix au gar nöd bruche :smiling_face:
    Die meischte do ine spämed eh de ganz tag d shoutbox voll. denn chönds au gradsoguet uf froge antworte wo immer wieder chömed :face_with_tongue:

• Hehehe... Grrr... Naturgarte :lol:

Do gits en ganz chlini und schnelli Antwort :winking_face: --> Nein :smiling_face:

Gloub, im grosse und ganze dörfe sich do d user nid beklage, das mir z viel lösched... s isch notürlich denn immer scheisse, wenn's eim sälber trifft... aber ... da geit gloub's jedem glich :smiling_face:

Ig sägs mol so: Bis jetzt sind mir mit dem immer guet gfahre und es het guet funktioniert... und wenn's OT söll si, gits genau für das s Geplauder und s Trash Forum :winking_face: ... do darfsch denn dri schribe, was de wotsch.. bi de technische fore: Nein
    Do müesse mer ou gar nid diskutiere.. isch eifach so :winking_face:

Greez
    Päscu
    PS. d suechfunktion wird im fall no ab und an brucht :winking_face: ... nur da merkt me als user notürlich weniger.... aber s git halt scho die, wo ou lieber en neue Thread ufmached

• PS. Da mit em Counter due ig mir mol überlegge :winking_face: ....

Jaaaa! En Dorn i mim Aug. Vorstellig findi guet, aber wenn det all nume schribed zum de Postcounter z pimpe, denn füehrt das zu nüt. Am beste wärs, wenn die Biträg det garnöd unter "neue Beiträge" erschined (zumindest bi mir nöd). Ich ha lieber e aregendi Diskussion oder en Techtalk. Als Töfffahrer chömmer uf de Strass mit de linke Hand gnueg Oft hallo säge. :grinning_squinting_face:

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• Ok :smiling_face:

ich find eigentli au nöd, das zu viel moderiert wird. do hani scho schlimmers erläbt.
    nur ebe als ganz anderi startegie sozsäge mol alles wuchere loh wär halt glich interessant.

quasselecke und so isch schön und guet, aber ned s gliche. me wett ja schliessli det spame wo eim gad öppis in sinn chunt :grinning_squinting_face:

aber ok, merci für d erlüterig vo dim / euem standpunkt

• Zitat

Gloub, im grosse und ganze dörfe sich do d user nid beklage, das mir z
    viel lösched... s isch notürlich denn immer scheisse, wenn's eim sälber
    trifft... aber ... da geit gloub's jedem glich :smiling_face:

lol

i kenn kei forum wo so viel glöscht wird, wie do... und det lauft bedütend me...

Fishing relaxes me. It's like yoga, except I still get to kill something... -Ron Swanson

• Jaaaa! En Dorn i mim Aug. Vorstellig findi guet, aber wenn det all nume schribed zum de Postcounter z pimpe, denn füehrt das zu nüt. Am beste wärs, wenn die Biträg det garnöd unter "neue Beiträge" erschined (zumindest bi mir nöd). Ich ha lieber e aregendi Diskussion oder en Techtalk. Als Töfffahrer chömmer uf de Strass mit de linke Hand gnueg Oft hallo säge. :grinning_squinting_face:

endli öperts wos mol seit!
    Jede Tag hani villt. zwüsched 5-20 so Biträg vo Vorstellige... Sorry aber i ha echt bessers ztue als i jedem Thread go welcome schriebe :grinning_squinting_face:
    Vo dem her findis au unnötig, das die sebe Biträg azeigt werdet.

Die meiste stelled sich döt eh nur churz vor und nochher gsehsch nüt meh vo dene im Forum oder nur no sehr selte.
    Bitte deaktiviere! :grinning_squinting_face:

• i kenn kei forum wo so viel glöscht wird, wie do... und det lauft bedütend me...

Wuhu... der Forums Troll isch zurgg :face_with_tongue: :winking_face: ... Nei seich... denn kennsch aber nid so viel forum (nope.. uf die diskusion gang ig nüm näher druf i :winking_face: )

Jede Tag hani villt. zwüsched 5-20 so Biträg vo Vorstellige... Sorry aber i ha echt bessers ztue als i jedem Thread go welcome schriebe :grinning_squinting_face:
    Vo dem her findis au unnötig, das die sebe Biträg azeigt werdet.

Die meiste stelled sich döt eh nur churz vor und nochher gsehsch nüt meh vo dene im Forum oder nur no sehr selte.
    Bitte deaktiviere! :grinning_squinting_face:

Hehe... Also, das si nüm azeigt wärde wird ig nid istelle :winking_face: (wär jo ou wider fies gegenüber dene wo sich wenigschtens d müe mached, sich vorzstelle :winking_face: )
    Aber der Counter wärde mer mol usenä, so dass settig wo's nur uf pünkt agleit hend, nid no belont wärde :winking_face:

Greez
    Päscu

edit: Counter -> deaktiviert <-