Hi,
also wie scho im Titel staat: Bschtelled nüt bi Motorix.ch, und scho gar nüt vo Laser !! Han ja wie die meischte wüssed en Laser-ESD bi Motorix.ch bschtellt. Das isch jez 6 wuche her und ich hanen immer nanig !!! Und s'beschte isch, das ich immer dem vo Motorix mues maile und nafräge wie dases mit de Bschtellig usxeht will de nöd fähig isch, mir es Mail z'schriibe obwohl er's mir immer wider verspricht !!!!
Mal ganz abxeh vo Laser selber, also eigentlich de Schwiizer Importeur vo Laser (SCM-Racing). Das sind au so laschi lüüt wo sich nie bi dem vo Motorix mälded und ihm säged öb die ihri bschtellig überhaupt scho usege händ oder ob de Laser scho bi ihne isch oder was au immer !!!!!!! Ich chotze jez dänn grad, echt ! Alles muemer sälber i d'Hand nee will all uf's gröbschte unfähig sind !! Das gaat eim so uf de Sack !
Churz xeit ich han kei ahnig wo miini bschtellig im moment isch und wie lang dases na gaat ! Chönt am mäntig cho aber grad so guet chans namal 6 wuche gaa !! Freu mi scho uf en wiitere Mail-Chrieg mit irgendwelche Hoschis wo kei plan händ was lauft !
I dem Sinn na es schöns weekend...