• Hed öber vo euch es älters bruchts Smartphone wo er kein Nutze meh defür hed, ich würds gern abbchaufe :smiling_face:
    Wichtig ish aber es döf kein Simlock ha.
    Eifach melde bi Interesse, danke.

• Han es Sony Ericson Xperia Arc, de kopfhörerstecker isch kaputt susch gahts

• nimm de simlock doch eifach usse, wo isch do es problem :face_with_tongue:

ich han immer gmeint me mune 2 jahr oder so warte ersh den gatter use, aber wenn du eus de usehacksh keis ding :grinning_squinting_face:

• simlook wa isch da :mad:
    farb so blau/grau, hett aber e schutzhülle wo dunkel isch u so glänzigi drüeggli het ( han zersch e angeri gha, isch aber kaputtgange i de ferie)
    het zwöi drüü chratzer uf de rücksiite, u d'schutzfolie ufem bildschirm lööst sich langsam chander aber na eini mitgeh.

Priis, sägemer 100.-

• ich wär debi bim deal, aber infomier di zersh obs en simlock hed oder ob mer en use neh chan, weg sush stani sau dumm da^^

• also i han jetze grad die alt simcharte chönge useneh, meinsch du da?

• hets sicher nid, hans im Interdiscount kauft gha u de mini M-budgte prepaid charte inne do kha

• Herrlich. Mached witer so. Mis Technikerherz lacht herzhaft :grinning_squinting_face:
    SIM Lock = Grät isch beschränkt uf ein Mobilfunkabüter. De Simlock isch hüfig bi Abohandys drin, damit mer nöd eifach s Abo abzahlt aber s Handy mit ere Charte vomene andere Abüter brucht. De Code zum s Simlock useneh seit denn de Abüter nach ablauf vo dere Frist uf Afrag, falls es nöd scho vo allei useghejt.

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• also ish das ne de fall wemer wie er im interdiscount postet hed ohni abo?

da gsesh richtigi laie am werk was :grinning_squinting_face:

• Nei, bi kaufte Handys isch das nie de Fall. Nur bi Abo und Prepaidkarte, wie das jedoch die einzelne Abüter handhabed weiss ich au nöd im Detail.

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI