A dem verregnete Tag usem Züri Oberland...

• Hoi zämä

Da s'Wetter hüt leider ned so mitspillt hani dänkt ich gange mal chli im Internet go umesurfe und bin uf eu gstosse :smiling_face:
    Ich bin 27gi, chume usem Züri Oberland und han mir vores paar Täg endli en Traum erfüllt und mir mini Yamaha XJ6 N kauft :motorrad3:
    Leider känni ned vill Lüt wo Töff fahred und fänts natürli cool da inne es paar Lüt kännelerne.

Wünsch eu allne trotz em Wätter en schöne Tag und ja vielicht bis bald mal uf de strass :thumbsup:

Lg Jala

• So hat der verregnete Tag doch noch was Gutes gebracht :grinning_squinting_face:
    Herzlichst :welcome: :welcome: und viel Spass hier im Forum.

Wohne in Effretikon, also nicht weit weg... da ergibt sich sicher mal eine kleine Runde oder gar eine Tour (welche übrigens oft ausgeschrieben werden).

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• :welcome::welcome: do inne u vill spass

i zieh glaubs au is züri oberland, het dörte efach meh töff fahrer als hie :face_with_tongue:

• :welcome: da im Forum

ich wohne au ned so wit weg vo dir :winking_face:

Han mer übrigens de Traum au erst grad vo 2 Monät erfüllt :thumbsup:

• Wow!!! Merci villmal für die ganze :welcome:
    Morn sött ja de Summer wieder zruggcho und denn gahts ab ufd Strass :thumbsup:

• Herzlich :welcome: Jala
    die XJ6N und das Töff-Forum ist nicht die schlechteste Wahl :sgenau: :thumbup:

Ich bremse auch für :Gay: