Wetterfrust

  • Jo musch halt eifach butze nacher. Isch halt nüüt zum jede Tag gaa ussert mer tuet gern Wääsche :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hmm mau luege,vilech längts jo gar nid zum d Batteri fertgi lade de isch eh nüt :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Fuck nomau i hät wöue ga fahre aber nach eim Alouf het d Batteri scho nüm möge, hase definitiv z lang la umesta :frowning_face: bis die glade isch isch scho wdier dunku

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • passed uf lüt mit dem salz. bi de töff ned vill salzbeständig behandlet. und abwäsche, naja. bi au einisch im salz go fahre und ha de bock nachher brav und lang gwäsche. im früelig dänn... uh-oh... die schrube verfrässe, die au, die au, und die und di säb... alles in allem über 150 stutz usegrüehrt für neui schruube. gange nieeeee mehhh im salz go fahre. lieber ufs snowboard bis s salz und schnee uf de strass ganz weg sind und d temperature schön warm...


    triplegrüess


    ps: und wer es verschalets bike fahrt, dem würdi empfehle d verschalig abznäh und drunder suuber z butze. susch gsehts spöter det us wie d sau.

    burning angel wings to dust

  • OK merci, zum Glück hani nid chönne go fahre :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • *schreichrampf*!!! isch wird ez dän wahnsinnig, dä verdammti schnee gheit scho wider vom himmel X( X(
    wo simer da eigentlich?!?! in sibirie oder was?!?! wäns so wiiter gaht hämer ja na im mai versalzni strasse und schnee....


    ich wott ädli wider go fahre, halts ächt nüme us :motz: das isch doch alles zum :kotz:


    bitte, wised mich id gummizälle ih.....:lol: :smile: :hehe: :uaaa:

  • Isch zimlich beschissä aber äbä rächnä wür ich im März nonig mit bessärä Verhältnis.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • aso mini mere hed hüt nume gmulde das weder chälter werd und weder chunnt cho schneie ;(


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Si hei 2 Modell, z einte seit dass am weekend e chältewelle chunt mit schnee aber z andre seit es wärd wermer!


    Hahaha kes wunder isch mi batterie nid gange, kei einzigi Zelle het me Dest-Wasser drinne gha als z minimum :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Also ich wär mal schwär für Modäll 2 :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • also ich han au nur vom modell 2 ghört wasmi grad chli gfreut het :grinning_squinting_face:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • Also uf de Biudli hei si ou s zwöite Modell abbildet gha de isch sicher das wahrschinlecher :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • wetter.com hed amel scho mol 7C° of de samstig gmäldet. wenn das werkli so werd, denn, jo denn, denn beni aso 99,999999% of em töff.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz:
    i hass das scheiss wetter
    :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz: :kotz:

  • Jep ich das Wetter au langsam. Also ich han zwor hüt wieder ghört die nögschte zwei wuchä werdis nöd besser mitäm Wetter, aber mir werdets gseh. Dä summer chunt bestimmt d'frog isch nur wenn.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING