Wetterfrust

  • Noch dem ech gester em TV ghört ha, dass de meteorologisch Früehlig agfange hed, ond ech höt Morge ha müesse Schiibe chratze, ond s Thermometer -11° a zeigt hed, onds emmer no Schnee hed, muess das etzt eifach si. WO BLIIBT DE DO DE FRÜEHLIG???? Ech gseh nüd de vo ;(


    Stahl blaue Hemmel, trochni Strosse ond agäblech Früehligsafang. S ideale Töffwäter. Wenn äbe...


    Ech hoffe, dass es gli mol äntli warm werd ond mer üsi Töff weder chönd go usfahre. Hälfed bätte *g*. De chond das secher glii guet (gäll Gnabber)

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • dere meinig bin ich au. de früelig söll endlich cho und nöd so tum tue :winking_face:


    mer müend eifach mee bätte und wenn das au nüt nützt müemers hald mal midere opfergab probiere :grinning_squinting_face:
    denn müemer hald en reife opfere, sonen schöne burn out das nützt sicher

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • Langsam langets ja würklich...! Isch ja scho schön, dass es immer gschneit hät und chalt gsi isch, so hät mer dä Winter wenigschtens mit vill Schnee uf dä Pischte (und dänäbet :grinning_squinting_face: ) chöne gnüsse! Aber jetzt isch gnueg... wo bliibet di warme, töfffründliche Temperature???


    MeteoSchweiz hät ä 9 Tages Prognose, und da isch wiit und breit no nüt vo Temperature über +3 Grad (in Züri, am Tag) z'seh! Guet, Prognose stimmet ja au nöd immer, oder besser gseit sehr sälte... aber äs gseht würklich nöd erfreulich uus. Ich han eigentlich am 14.3. min Töff zum Winterquartier welle usehole - mal luege ob das no möglich isch!


    Oh komme, du Frühling, oh komme herbei...!!!

    / Power isch geil,
    Kontrolle au guet!

  • also i finds schön dusse, chli chalt, aber schööön. :grinning_squinting_face:


    irgendwie isch doch nonig töff wetter... het no viel z viel salz uf de strass... ev mitti endi märz ma gugge :smiling_face_with_sunglasses:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Jaja so verfluächti meteologä hend geschter aifach so in Fernseh gseit das äs bis im April no chönt schnee ha. Isch doch voll bitter. Aber mini Hoffnig isch nonig verlorä gangä... Ich betä mit eu.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • :grinning_squinting_face:
    Also ich han kei Problem mit der Kälti bi dem Sunneschiiii
    Bin gester vorgester und Hüt recht im Kanton Zürich umegfahre und es paar chlini Pässli gmacht, ab und zue mal chli Schnee, aber muesch halt eifach ufpasse und gmüetlich Race :baby:
    Bin froh das ich Frei gha han und han mini fast 300 Kilometerli mache.Bin ebe am Dunstig und Freitag in Italien und am Samstig Skitag in Obersaxe mit de Bude. :smiling_face_with_sunglasses: Es Grüessli vom Milan

  • :grinning_squinting_face::face_with_tongue:



    uuuuh, aui die grännicheibe.. :winking_face:


    i finges geniau eso! ändlech widrmou richtig lang schnee ou do bi üs unge, und ou uf de pischte!



    und wenn dir uf ei einzigi freizytbeschäftigung fescht gfahre sit, de duet mir das leid..
    Auso i gniesses richtig, au pot chli go schii fahre odr boarde! und die wo bi setigne verhäutnis nid ufd stross wei, die söue haut nochli warte..




    Gruess $nail

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten


  • ich bin eigentlich au jedes weekend uf dä pistä, aber langsam hanis gseh.... dä schnee ide berge isch ok, aber da in züri chönnt er sich langsam aber sicher verflüssigä. Töff fahre mach ich halt immerna lieber als boarde, wobie au das cool isch.

  • Naja, bi dem sch...öne Wätter hani wenigstens Zit zum de Rost vum Töff abzchraze. Aber fahre isch schönner als bastle.


    Gnabber:


    Würds ächt öpis bringe, wenn i mis Schneebrät abfackle?

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • *grml* Chli Räge wär mal schön, demit das Salz ändlich vode Strasse verschwindet :böse:.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ich bin vorgeschter gsii. Isch voll locker vom Wätter her, aber ebä sSalz isch eifach kack. Musch richtig gründlich dehinder nacher susch verchruschtet das züüg total.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hmm i weiss ni döbi hüt söu ga fahre, z wetter wär perfekt. Isch das würklech so schlimm mit em Salz, ou we d Strass troche isch? :confused_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Jo also min Mech hät immer gseit söllsch sie nocher absprützä den gohts scho i Ornig.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING