A- Töff mieten oder ausleihen? für grundkurs und Prüfung

• Hei also do ihg mer jetze was muen überlege für de 3.teil vom grundkurs ( teil 1 u teil 2, hani scho gmacht mitem 50er roller) u die Praktisch prüefig A max. 25KW .

mir sind 2 möglechkeite iigfalle 1. en Töff miete für de grundkurs u für d'prüefig ( allweg ei zwöi wuche vorher bis en tag noch de prüefig damit i mi dra chan gwöhne)
    oder eine uslehne für de grundkurs u für d'prüefig.

Jetze chani au mitemne töff wo weniger leischtig het an de grundkurs goh, oder mueni dörte en töff ha mit meh als 11KW, oder meh als 125ccm?

Hed öbber scho mal so öbbis gmacht, en töff gmietet oder usglehnt für d'Prüefig?

wa isch die besseri wahl?

• Du musst mit dem Töff gehn so im L ausweis steht.
    A- is glaub bis 34 PS
    A is alles darüber

Wer vor der Kurve nicht Bremsen muss,
    war auf der Geraden ne Schwuchtel ! :smiling_face_with_sunglasses:

• Töff Mieten is ne teure Sache, evtl solltest du dir eher n Bike von Kumpel leihen.

Aber prinzipiell stellt dir jede gute Fahrschule n Töff zur Verfügung gegen das nötige Kleingeld :grinning_squinting_face:

• Motorräder mit einer Motorleistung von nicht mehr als 25 kW und einem Verhältnis
    von Motorleistung und Leergewicht von nicht mehr als 0,16 kW/kg.

Das ist quasi das was für dich interessant is is quasi n Bike mit ner 34 ps Drossel. Du bist noch keine 25 darum darfst noch nicht A machen.

• ja die ganze gsetz kenni, wa mit interresiert zällt da au für de grundkurs? ar prüefig isches klar

• Habe grad mit meine Fahrlehrerin telefoniert, theoretisch kannst auch den Grundkurs mit'm Velo machen. Aber sinnvoll,
    Sagt sie sei es mit deinem prüfungsbike sinnvoll.

• jo dases nid sinnvoll isch de Grundkurs mitemne schwächere töff z'mache isch klar, aber finanziell isches sicher die besser lösig für mich :grinning_squinting_face:

de chani ner drum au probefahre u luege wa für eine mir am beschte passd für d'prüefig :winking_face:

• Hast denn kein Kumpel, der dir maln Bike ausleiht für das ganze Zeug?

• chan da abkläre aber die meischte kollege fahred äbe suppersportler u die passed mer gar nöd :frowning_face:

• :grinning_squinting_face: Jepp, das versteh ich, wär Au meine letzte Wahl. :thumbsup:

• Den Grundkurs darfst du nicht mit einem nicht Prüfungsgerechten Töff machen. Da dies aber vom Strassi nicht kontrolliert wird, geht das schon je nach Fahrlehrer. Für A- braucht es eine Leistung von über 11kW, ccm sind egal. Ich hätte die Prüfung mit meinem 17kW 125er ablegen können, wenn ich gewollt hätte. Maximal 25kW und 0.16kW/kg, mindestens aber über der Kat. A1, welche eben mit 125ccm und 11kW angegeben ist.

Ich hatte für den Grundkurs SPONTAN (1h vorher!) weil mein DT kaputt war eine Yamaha XJ6 25kW bei Küng in Greifensee gemietet. An den gewöhnt man sich sehr schnell, Leistung hat er eh kaum, also kann man nicht zu viel Gas geben. Und dann hab ich ihn noch einmal gemietet, geholt am Abend vor der Prüfung und am Prüfungstag zurück gebracht. Also Abends noch ein paar km gemacht und am Prüfungstag damit zur Arbeit und dann zum StVa gefahren und die letzten Manöver auf dem StVa-PP gemacht.

Ich würds wieder so tun. Miete pro Tag war 140.-, für den Grundkurs durfte ich nur 70.- bezahlen, da ich ihn da nur halbtags brauchte. Tagelang mieten lohtn sich gar nicht. Üben kannst du ja immer noch mit deiner Giva.

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• Also mir isch vom Fahrlehrer au gseit worde, dasi de Grundkurs nur miteme Töff cha mache, wo au dere Kategorie im Uswiis entspricht.... Han detä au A- gha und ne eigentli mit de 125er vo de Kollegin wellä mache...aber isch nöd gange...

...villich findsch ja sogar da ine öpper wo der sin Töff würd uslehne für das :face_with_tongue:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• also min fahrlehrer het dies und das gmeint aber da au 1000er im 25kw kurs debi gsi sind het er wohl kei wert druf gleit

• ich han mer au für d'prüefig e bmw gmietet, irgend e 600er. die dinger chan sogar en blinde fahre. han sie am tag vorher geholt, echli griffheizig usteschtet :smiling_face_with_sunglasses: und ab ad prüefig.

viel Glück mit was au immer ghasch!!!! :thumbsup:

Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

• E BMW F650GS bini au mal gfahre am Grundkurs. Zum Manövriere wie es Velo, aber für d Spurgass chli en schwere Kandidat, will höche Schwerpunkt. Has mit de vo mir agsprochene XJ6 besser chöne, die isch erst no tüfergleit gsi. Die het de Schwerpunkt so wit dune gha, die isch scho fast ohni Ständer gstande!

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI