Laut ausweis gedrosselt, in echt nicht wie siehts rechtlich aus?

  • Hey zäme

    aso i han wider e mal eini vo mine forge :face_with_tongue: Han jo d'Giva probiert offe ii z'träge, gaht nöd. meh müessti e einzelabnahm mache mit allem drum und drah, da wür aber de Wert vor Giva zimlech überstiige, u mis budget au. Aso bliibe die 10KW im uswiis. Aber im Telefonat wonni am Fritig mitem KTM Huber vo Dällikon gha ha ( de womer d'Giva verchauft het) ischmer öbbis ufgfalle woner gseit het, u zwar das bi keire planet ir schwiiz die echt leischtig dinne staht im uswiis sondern efach die 10KW. Jetze heisst da si isch offe u het 18 KW ? Im kaufvertrag stoht schwarz uf wiis dasi d'Giva mit 10KW leischtig kauft han, aso drosslet. Wenn si jetze offe isch het er sich ja nöd ah de Kaufvertrag ghalte, aso hani öbbis zahlt wonni gar nöd welle han? wär da de nid en Vertragsbruch? U wa wür bimene Unfall passiere, wenn d'versicherig denne ussefindet das d'Giva meh leischtig het als im uswiis stoht chöi die sech jo weigere d'chöschte über z'näh oder? aber müessti denne nid de Mech zahle will er het mer ja öbbis "illegals" verchauft. jo glaube me merkt mis problem i ha ke ahnig wa imene unglück passiert, i ha ke ahnig wievill leischtig d'Giva würklech hett u eigech willis au gar nöd wüsse.

    Aber efach so, wenn d'Giva offe isch het mer de mech öbbis illegals verchauft, richtig?
    Will am KTM Huber z'Dällikon jetze nöd sin guete ruef zerstöre ( aso eigech scho) aber er het efach e sauordnig i sim Gscheft u cha nid zu dem woner seit stoh :!:

    None frog, wenni jetze ufemne leischtigsprüefstand d'leischtig gange go prüefe, u dörte chunnt use das d'Giva meh als 10KW het, de wäri als halter dezue verpflichtet da z'ändere oder?
    Hoffe irgendöbber cha mer chli liecht i die sach geh

    WS

  • Hey


    Also wenn er sie dir Offe verkauft hett möst er d chöste überneh well du als Kund das jo ''eigentlich ned weisch'' das sie meh leistig het als 10 kw. duvertrausch voll und ganz uf ehm sis wort ''sprich uf das wot du halt kaufsch''

    Wenn du etzt aber ufemen Leistigsprüefstand gosch und dete hets meh als die itreite 10 kw möstisch du das ändere loh..

    aber nebed bi jede Töff het uf ehm Leistigsprüefstand immer bitz meh oder weniger Leistig als das wo im Uswiss drinne stoht.


    aber eis versohni ned.. du hesch sie drosselt vorgfüehrt ? uf wie viel isch sie abe drosselt ?

    :toeff13: Ride or die :toeff13:

  • Ich hanse gar nie vorgfüehrt hanse ab MFK mit 10KW kauft, offe hetsi 18KW (isch en 125er)

  • Wenn du sie ab MFK kauft hesch den het er sie jo möse vorfüehre...

    Du hesch mit ere d 125ccm Prüefig gmacht nimmi ah.?

    :toeff13: Ride or die :toeff13:

  • nei, die hani letscht johr no mitem 50er roller gmacht gha, han eigech vorgha zersch mit de 10KW umezfahre mi chli dra z'gwöhne ner se ufdue u denne d'A- prüefig demit z'mache, hani am KTM Huber denne au gseit gha, wonnise ahgluegt han, u de kaufvertrag ungerschribe, denne hets gheisse da goht scho. am Fritig hets denne gheisse, : "Ich han eu nie gseit das da goht"

  • Also im Prinzip hesch also d 50ccm Prüefig mit enere offene 125er gmacht...


    was eigentlich d experte merke söttet.... aber wen sie etzt doch drosselt isch.. den derfsch sie jo etzt ufmache und d 125 prüefig mit ere mache...

    :toeff13: Ride or die :toeff13:

  • aso d^50er u d'125er isch ja die glich, bis 18 darfmer ja eifach nur 50ccm fahre u ab 18 125ccm.

  • A de MFK merkeds doch nöd wie viel Saft du hesch. A de Prüefig scho, aebr das wär ja no ganz öppis geils wenns det amig uf de LP fahre würded :grinning_squinting_face:

    READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

  • Wenn du etzt aber ufemen Leistigsprüefstand gosch und dete hets meh als die itreite 10 kw möstisch du das ändere loh..


    aso ändere loh, i müest efach zum mech wonise kauft han goh, u dem säge: mach 8kw weg oder?

    aber denke dasi se nie wirde ufene prüefstand bringe, us genau dem grund

  • A de MFK merkets sehr wohl ob en Töff drosselt isch oder ned zerscht kontrolierets mol eifach ob er am Gas drosselt isch und nocher kontrolierets s Stürgrät .. aber machets ersht wenn im uswis au stoht das sie drosselt forgfürht werde muess.

    :toeff13: Ride or die :toeff13:

  • aber machets ersht wenn im uswis au stoht das sie drosselt forgfürht werde muess.


    genau do ischs problem vor Planet, luut Typegenehmigung isch 10KW drum die max. Leischtig wosi chan ha

  • Den hett er dich agloge bim kauf

    Ich denk au das sie 10 kw offe isch und ned die 18..

    und i bin mir ned sicher es git selte en fall womo eh 125ccm drossle chan..

    Ich kenn mich aber bi dere marke ned eso guet us also han nonie viel z tue kha demit deswege chani der ned gnau sege ob sie 100% leistig mit 10 kw het oder ned möstisch mol ufemene Prüefstand gho.. aber es mues fast stimme das wo im uswiss sthot...

    :toeff13: Ride or die :toeff13:

  • aso d'Planet het de Mito Motor, genau wie d'Super City, einzig ungerschied isch , d'Planet het en gang weniger(6)

    D'Mito u d'Supercity sind beidi offiziel mit 18Kw zuegloh, de motor vor Planet leischtet im undrosslete zuestand 17.65 Kw, ir schwiiz ischsi aber nur mit 10Kw homogeliniert (oder wie mer da schribt) :frowning_face:


    ehrlech gseit, d'luscht amene Leischtigsprüefstand ischmer vergange, will nid müesse d'Giva verändere nur wil de KTM Huber mich verarscht het.

  • Guet wenn sie i de schwiz nur mit 10 kw Homologiert isch den stimmt das wo im uswiss stoht jo au.

    den musch nix verändere und wen etzt mol das i frog cho wör gisch am Händler schuld (achutng.!!! solang du nix a de leistig änderisch) den du chasch nixdefür wen er dir seit sie heg meh als das im uswiss stoht .. aber den isch klar das sie au ned mit 18 kw fahre derfsch i de schwiz....

    :toeff13: Ride or die :toeff13: